Wat je even kwijt wil #53

Ben niet vaak uit eten geweest het afgelopen jaar (obviously) maar iedere keer was meh eten maar zal wel goedkomen vanavond :crossed_fingers:

Welk eiland zit je :scream: maar goed om je veiligheid denken

Ik ben begonnen aan B&B vol liefde omdat ik goede verhalen had gehoord maar haha wat is dit, nou doe mij Love Island maar hoor

5 likes

Ohh ik heb maar een klein studiootje dus ik denk dat 1 val wel genoeg is!

1 like

Ik heb dankzij dit forum geleerd dat het kon en bestond en ben daar FF zo dankbaar voor. Weinig moeite met goed resultaat iedere 5 -6 weken. :slightly_smiling_face:

1 like

Volgens mij staat het op Ziggo Movies & Series

Lol het raam staat open en blijkbaar is een groep chicks die volgens mij aardig wat hebben gedronken afscheid aan het nemen. yoeeee!! Jaaa was leuk jaaa!!! Doeeehoeeeei, Yoeeeeeee!!! Hahaha doeeei. Hahahahahaha ja nou doeeeeei! Ja doeeeeeei! Haha jaa doeeehoeeei!!! En dat blijft zich herhalen.

Haha jezus, wel komisch om zo te horen.

24 likes

Ik heb gisteren gewerkt, en nu dus totaal niet het gevoel dat het zondag is :sob: en morgen moet ik weer werken.

1 like

Dit hadden wij in ons oude huis ook elke vrijdag- en zaterdagnacht. Mijn man ging zich er dan vanuit bed mee bemoeien: ja doeiiiii, was gezèllig!!!

12 likes

Haha geweldig! Ik heb een tijdje in een echte uitgaansstraat gewoond en die gesprekken die dronken mensen op straat voeren, het gaat gewoon nergens meer over. :rofl: konden ze je man dan ook horen? Een vriendin en ik kregen een keer antwoord vanuit een huis toen we 's nachts schreeuwden HOELAAT IS HET EIGENLIJK

14 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes: nice. Ik weet eigenlijk niet of ze mijn man ook konden horen!

2 likes

Ik ben spontaan met mijn beste vriendin naar terras gegaan + uit eten. Nu wel helemaal gesloopt maar was wel super gezellig :partying_face:

24 likes

De meeste forummers gebruiken refectocil geloof ik! Dat zie ik altijd langskomen in het beautytopic

2 likes

Ik ga zo de flurry die ik 3 uur geleden had gekocht en in vriezer had gestopt, eten. Maar smaakt altijd minder als die ‘vers’ is.

Mc veggie kroket is was weer echt lekker. Moet oppassen dat geen verslaving wordt.

4 likes

Goddd ben vandaag langs de mac gereden en ik dacht nog, wat wilde ik, maar ik lust daa niet veel van dus k reed door. Nu weet ik het weer :flushed::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Zonde! Zet anders in je notitie in je telefoon. Doe ik ook met dingen dan scroll ik erdoor en weet ik het weer.

1 like

Een mok thee met rijstwafels en een paar Engelse dropjes. Moet kunnen. :ok_hand:

4 likes

Ik heb vandaag ook de mckroket en een mcflurry gegeten :sunglasses: welke mcflurry heb je?

Wow dit is een totaal nieuwe wereld voor mij

11 likes

Ik vind trouwens wel dat de mc flurry smaken tegen vallen. 2 met pinda’s erin, eentje met een paar gevriesdroogde frambozen en wat stukkies witte chocolade en dan oreo, maar die is er ook al eeuwen. Echt je kan zoveel andere combinaties bedenken en dan heb je deze vier.

1 like