Omg ben je daar 5 dagen. Ja dan zou ik ook leip worden denk ik haha.
Nee hè, is het nu al weer zover dat het om 22:00u donker is? Bah
@echo oh je bent dus toch gegaan? Wat een ellende. Vond drie dagen Efteling al heftig. Was er dag drie ook echt helemaal klaar mee. Ik zou lekker gaan chillen bij het zwembad
Mijn nieuwe huisje begint steeds meer als mijn huisje te voelen. Alles is schoongemaakt en geverfd en ik krijg zoveel hulp van mijn familie en vrienden, ik ben ze zo dankbaar
Morgen gaan we alvast de eerste spullen overzetten en dan gedurende de week alvast wat losse dingen, en over een weekje verhuis ik definitief. Kan echt niet wachten om alles hier achter me te laten en opnieuw te beginnen.
Het is ook in de binnenstad en ik kijk uit over allemaal schattige middeleeuwse daken en dat alleen al maakt me zo blij. De sfeer daar is zoveel beter dan in mijn wijk nu.
Eindelijk na drie weken weer samen met mijn vriend. Stomme corona haha.
Mijn vriend woont antikraak, alleen, in een oud verzorgingshuis en we kijken nu horror (It follows) en ik wil niet meer. RED MIJ. kan hier helemaal niet tegen joh
Ik ga morgen een weekend naar Den Haag en hoopte dat het lekker weer zou worden voor Scheveningen, maar wat een schijtweer geen idee hoe we 2 dagen kunnen vullen nu
Je kunt regendruppels tellen, wordt een druk weekend dan
Govver zit ik in de bios op rij 19 (fucking hoog) moet ik 2x plassen. Gezeik
Ja, eigenlijk vooral om met mijn 2 vriendinnen te zijn die ver weg wonen en ik bijna nooit zie. Ik had namelijk nooit zelf 5 dagen Disney uitgekozen
Ik ga denk morgen of iets anders doen of we gaan misschien naar Epcot en dat is veel rustiger en dan gewoon beetje chillen met eten en drinken.
Thankssss voor je tip
Appt mân ex opeens dat hij in het cafe was waar wij altijd samen heen gingen. Schrik me de pleuris. Wat is dit nou weer.
Ik zag idd beelden aan zee, maar leek me niet heel interessant. Ga nog eens een keer kijken op de website, thanks en we gaan morgen een poging wagen naar Scheveningen!
Ik lig nog met make-up op op de bank maar ik ben zo kapot. Ik wou dat er iemand mijn gezicht kon komen reinigen. En mij naar bed kon tillen.
Verlang terug naar de tijd dat je als kind in slaap viel en in bed ontwaakte. Dat waren nog eens tijden
Ja dat gevoel van half slapend naar bed getild worden mis ik echt enorm
Of soms doen alsof je sliep zodat je naar bed werd getild en ingestopt
Awww, wilde eigenlijk zeggen, als je nou ff op de grond gaat liggen doen wij t wel voor je, maar dat is ook weer raar
Het gaat om het idee:P
Ik zat als kind avonden lang voor de deur in de gang boven te luisteren of ik mijn ouders nog wel hoorde, ik was altijd bang dat ze zouden weggaan. Als ik dan mân pa hoorde hoesten was ik 5 minuten heel opgelucht maar heel snel dacht ik dan alweer âZe kunnen nog steeds weggaanâ. Vermoeiend.
Verrassend dat ik later een hypochonder ben geworden, not.
Hahaha, ik had niet genoeg inzicht om te bedenken dat ik misbruik kon maken van dit Had er zeker meer gebruik van moeten maken, hahaha.
@inezweski waarschijnlijk omdat je zo goed daar sliep en ze bang waren je wakker te maken ?
Hahaha arme kleine Inez wilde gewoon in bed getild worden
Hoe vaak heb je dat uiteindelijk gedaan?
Hoe is het afgelopen met de matching shirts
Is er een tinder dates topic? Waar je echt kan praten over de dates?