Wat je even kwijt wil #53

Aub rechtstreeks naar Diedje!

2 likes

Maar pinda’s zijn officieel toch ook peulvruchten?

15 likes

Pinda’s zijn geen noten.

1 like

Ik zou echt zo graag een teckel willen, vind ze echt geweldig. Maar het kan (nu) niet en dat vind ik zo jammer :pensive: Een hond zou er ook zeker voor zorgen dat ik ook naar buiten ga als ik vrij ben, want dan moet het en dat zou voor mijn gemoedstoestand wonderen doen (doen mijn katten ook al). Heb over een leenhond gedacht, maar dat vind ik toch niets. En ik kom nu dus overal teckels tegen. Vanmiddag nog eentje bij de Lidl in een fietsmandje (zat op zijn baasje te wachten)

4 likes

Ah ik speel WordOn op m’n telefoon met mijn oma alleen soms vergeet ik een zet te doen als ik een drukke dag heb ofzo en dan krijg ik na een paar uur zo’n melding met ‘Oma wacht op je beurt’ en dat vind ik echt sneu :pleading_face: omdat ze het helemaal leuk vindt en heel actief is. Ok ik ga vanaf nu proberen vaker te reageren

28 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Slaap en/of avondrituelen

Ik heb Tiktok gedownload en nu ben ik mezelf verloren in #cleantok Lord hoe heb ik het zo ver laten komen!:sob:

14 likes

Ai, ik stuitte net op beelden van slachthuis Gosschalk en kan alleen maar denken, hoe kun je hier je beroep van maken hoe verkrijg je het over je hart om zulk leed toe te passen vlak voordat je ze afmaakt. :sleepy: Ik ben geen vegetarier, maar zodra ik op mezelf ga, ga ik echt zo min mogelijk vlees consumeren

3 likes

Deze aflevering heb ik een paar maanden geleden gezien (nu een herhaling dan) en ik denk er nog regelmatig aan haha. Zo bizar! Ze hadden toch ook zelf een naam bedacht?

1 like

Ik heb de beelden niet gezien, maar sinds ik op mezelf woon heb ik misschien 10 keer vlees gegeten (Sinds eind november). En ik heb er ook gewoon totaal geen behoefte aan eigenlijk, hooguit heel af en toe aan kip.

@anon94399943 Doet me een beetje denken aan mijn ex die random katten van straat meenam en ze dan een paar uur later weer terug ging brengen. :sweat_smile: Hij vond trouwens niet per se dat ze het bij hem beter hadden. Hij vond het vooral gezellig, maar wilde er zelf geen (is uiteindelijk wel met moederpoes en 1 zoon geëindigd).

2 likes

Ik ben net thuis van een hele dag shoppen en eten met vriendinnen en ik heb echt zo een heerlijke dag gehad. Nu moe maar voldaan met al mijn geshopte dingen om mij heen :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Zie je morgen in show je laatste aankopen :ok_hand:

Hier waren vanavond 2 vriendinnen en t was weer als vanouds gezellig :smiling_face_with_three_hearts: die ene had chocola mee en ik zei meteen ‘dat gaan we straks eten!’ En ik had een chocolade toetje gemaakt. Dus nu vallen mijn tanden er bijna uit :sob:

4 likes

Ooh goede ja! Haha ff een mooie compositie van mijn aankopen maken :laughing: Doen vriendinnen en ik altijd op vakantie in Amerika alles op bed uitstallen en dan fotos en filmpjes maken :joy:

5 likes

Waarom bedenk ik me altijd midden in de nacht dat ik op wil ruimen? :sweat_smile: Nu moet ik morgen eerst mijn kantoortje opruimen voor ik kan werken.

4 likes

Omg.
Ik ben net terug van werk en wat drinken maar hoor nu al vogels fluiten. Why, tell me whyyyyyyy.

2 likes

ik vraag me echt al de hele tijd af, waarom is stereo sunday op saturday.

4 likes

Vroegah was het volgens mij op zaterdag en zondag? Weet even niet of het ooit maar 1 dag is geweest en of dat dan de zondag was :face_with_monocle:. Maar ja vroeger was het ook gratis haha

3 likes

Ik wist het niet, dus dankzij jouw post heb ik wat geleerd :laughing:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Gecondoleerd, veel sterkte :rose:

1 like