Wat je even kwijt wil #53

ik vraag me echt al de hele tijd af, waarom is stereo sunday op saturday.

4 likes

Vroegah was het volgens mij op zaterdag en zondag? Weet even niet of het ooit maar 1 dag is geweest en of dat dan de zondag was :face_with_monocle:. Maar ja vroeger was het ook gratis haha

3 likes

Ik wist het niet, dus dankzij jouw post heb ik wat geleerd :laughing:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Gecondoleerd, veel sterkte :rose:

1 like

Gecondoleerd :heart:.

1 like

Gecondoleerd :kissing_heart:

1 like

Ik was even daar.

Aan de ene kant was het echt vet leuk om weer op een groot festival te zijn, echt zo’n gelukzalig ‘het mag weer!’ gevoel, maarrr …
Dat festival heeft geen leeftijdsgrens he. Er waren echt zo zo zo veel 14-jarigen. Het stonk in het publiek echt zoals in een gymzaal op een school haha echt (puber)zweet gemixt met natte kleding of zo.
En het weer werd echt super super slecht 2 uur lang, ik ben vertrokken, maar echt iedereen stond te schuilen in de eettent en feesttent en niemand stond meer voor de main.

Het klinkt en lijkt altijd leuker dan het is :crazy_face:

9 likes

Dit ben ik! Nou ja niet zo erg hoor. Maar ik noem m wel een naam want heb ooit wel zn echte naam gevraagd maar die vond ik stom en ben ik ondertussen ook vergeten. Ben er van overtuigd dat als ie kon kiezen dat ie bij mij zou wonen. Als de deur open staat komt ie ook wel eens binnen. En t is zo’n lief beest. En denk oprecht dat ie mij ook leuk vind.

Zo’n 15 jaar geleden ging ik weinig naar school, en hadden mn buren een kat. Daar werd oprecht slecht voor gezorgd. Dus als ik dan vroeg thuiskwam uit school ging ie mee naar binnen, op mn dekentje chillen :pleading_face: Toen ging die dochter uit huis en nam m mee. Maanden later stond ie in onze tuin, heel erg vermagerd en zag er niet oke uit. Mn moeder is allergisch (zegt ze). Dus toen hebben we de dierenambulance gebeld. Arm beestje.

Door @Soy.peor en @anon94399943 wil ik naar Londen. Als Covid nou even relaxt blijf wil ik wel in februari gaan. Week lang eekhoorntjes kijken en shoppen. Al vind ik Londen in mn upje wel eng. Of is dat te doen als je gewoon in en rond de bekende plekken blijft? Ik ben sowieso voor t donker weer binnen😂

4 likes

Ik denk dat Londen bij uitstek een stad is die je heel goed in je eentje kan doen! Vooral als je toch alleen maar op de bekende plekken komt. Je gaat prima op in de massa daar.

4 likes

Londen is prima alleen te doen. Heb in 2019 5 dagen gedaan. :slight_smile: Voelde me alleen een beetje onveilig in het buurtje waar ik zat en dan vooral rondom de metro.

2 likes

Heb me net voor het eerst laten testen en ik voel me echt een pussy, moest gewoon gillen en bijna huilen van die stok zo diep in mijn neus gedrukt :joy: waaaat een kutgevoel zeg.

1 like

Uuuh dus heb mijn testuitslag en reiscertificaat binnen, maar er staat bij mijn gegevens; sex:male
?? Wil ze nu bellen maar lange wachtrij wat kut dit

Het begint eerder te regenen dan dat buitenradar had voorspeld. Ik wilde zometeen nog een lange wandeling gaan doen :’(

Nou, ik zou gewoon gaan want regen is beter dan deze benauwde plakbende.

Terwijl ik water aan bijtanken ben na 28km hardlopen in die plakbende, er was regen in de vroege ochtend voorspeld, maar helaas.

2 likes

Buienradar is ook gewoon de grootste leugen die er bestaat. Naast Sinterklaas.

Gisteren game avond gehad met twee vrienden. Multiplayer Untitled goose game (wat dan veranderd in geese game echt geweldig) en het was complete chaos. :joy: Daarna nog Mario kart gedaan, normaal win ik nooit van hun maar nu die gasten twee keer verslagen. Ook nog de muntjes en de bom opties gedaan in het spel. Tijd vlooog echt voorbij.
Ben sociaal helemaal bek af (van de hele week) maar ben wel helemaal content en aan het nagenieten.
Nu kan ik met een gerust hard mezelf aankomende week in mijn bubbel terug trekken.

7 likes

Ik ga vandaag voor het eerst in jaren weer naar een gym als andere mensen er ook zijn en vind het echt spannend :flushed: normaal in m’n oude was ik altijd alleen

2 likes

Oh my, ik ging vanochtend hardlopen, had er helemaal zin in, niet meer zo warm, maar het was ZO benauwd! Zweet liep echt in straaltjes van me af en kwam echt niet vooruit, haha beetje verkeerd ingeschat.

5 likes

Ja het regende op een gegeven moment echt super hard en ook lang!

En weet dat daar inderdaad ook heel veel jeugd heen gaat. Dat is echt een minpunt aan dat festival. Heb je het wel naar je zin gehad verder? De muziek klonk wel leuk alleen ook alsof je gewoon in de kroeg stond heel vaak. Veel meezingers haha

1 like

Ah nee wat naar! Heel veel sterkte voor jou en je familie! :heart:

1 like