Wat je even kwijt wil #53

Heerlijk. Enge van vandaag is achter de rug, de douche was heerlijk net. Nu weer aan het werk.

15 likes

Even klagen: mijn ā€˜diploma-uitreiking’ die al ruim een maand gehyped wordt door mijn onderwijsinstelling houdt in dat je op de gang een handtekening zet en that’s it. Binnen een half uur moet je weer buiten staan en medestudenten zie je niet. Wat maakt dit dan anders dan het ophalen bij een balie? Twijfel oprecht of ik wel wil gaan

Dat vind ik echt super lief :pleading_face:

2 likes

Kreeg van het forum een empatisch badge, mag dit op mn cv? :joy::+1:t3:

6 likes

Ik ben zo productief vandaag ik word er bang van

12 likes

Mijn kamer is echt een teringzooi. De grond is bezaaid met kleding. (heb echt een ieniemienie slaapkamer ook)… Is al weken lang zo, en ik kan mezelf er gewoon niet toe brengen om op te ruimen, dingen in de was te doen, dingen in mijn kast te leggen etc. Is gewoon echt te overweldigend aah.

13 likes

Ik kan nƩrgens een betaalbare witte onderrok vinden tot ongeveer de knieƫn. Alles is uitverkocht. Whyy.

Moet het persee wit? Ik zag wel huidskleurige bij bristol

Thanks voor de tip! Ik weet het niet zo goed. Het is een witte maxijurk, maar ook best een lage v-hals, dus ik dacht daar doe ik sowieso een wit hemdje onder want ik wil niet dat mijn hele boobies te zien zijn. En als ik een wit hemdje eronder heb dacht ik, een witte onderrok is daar het beste bij. Maar ja als ik geen witte kan vinden, dan misschien maar beige. Zag je die op de site? Site werkt namelijk niet bij mij, laadt niet, heel gek.

1 like

De site doet het bij mij wel ik ga ff voor je zoeken.

Kan t online niet vinden sorry. Anders kan je ook voor een kort leggingbroekje gaan die hebben ze bij de zeeman vgm wel in het wit

1 like

Kies liever voor beige, bruin, bordeaux rood of zwart (afhankelijk van je huidskleur) dan wit. Als je een witte bh onder een wit shirt draagt dan zie je dat ook.

5 likes

dit wilde ik ook zeggen, wit onder wit zie je hoe dan ook. Prima als dat niet het punt is, maar als je iets niet zichtbaar wil hebben onder wit, moet je niet voor wit gaan.

1 like

de cv ketel onderhouds meneer of mevrouw is al 50 minuten te laat en heb nu 2 keer naar de organisatie geprobeerd te bellen en dan na meer dan 5 minuten wordt ineens de verbinding verbroken

zo kut ik heb zo’n hekel aan wachten en dan zouden ze al in een tijdsvak van 3 uur komen en dan zit ik nu na die tijd eigenlijk nog steeds te wachten

1 like

Hoezo is het relevant dat die man homo is en hoezo heeft hij medisch apparatuur in de buurt waar gegeten wordt?

25 likes

dat gevoel als je je tickets voor een evenement verkoopt waar je zelf niet meer heen wou en er geen geld aan verliest :raised_hands::hugs:

3 likes

Ik kan early bird kaartjes kopen en ik wil er een paar extra kopen voor vrienden, maar wil er ook niet mee blijven zitten. Alleen niemand reageert. Hallo wil je naar een fissa of niet???

1 like

Ik zat net met mn vriendinnen in de auto met de ramen open en killer kamal en crazy frog aan heel hard en even leek het alsof alles gewoon normaal was :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Oh dit haat ik altijd zo. Dat je dan een vraag stelt met een leuk voorstel en wel enige haast, maar gewoon niemand reageert.

Is het niet iets waarvoor je de kaarten ook wel kwijt raakt als je ze zou kopen en opeens wil toch niemand mee? Dat je ze als backup alvast koopt zeg maar

1 like

Mijn psycholoog heeft me geholpen met het verwezenlijken van m’n tweede grote droom en nu wil ik haar bloemen sturen als bedanking. Kan dat? Of is dat not done? Ik ga al erg lang naar haar en ik zal waarschijnlijk in de toekomst nog wel gaan (maar niet meteen).

25 likes

Ik zou niet weten waarom dat niet kan! (Tenzij ze toevallig allergisch is voor bloemen). Superlief.

1 like