Wat je even kwijt wil #53

Had weer bij Anneke wat drop besteld en er was iets niet. Nu zit er zo’n zakje met het geld bij, echt zo schattig eigenlijk haha

34 likes

Ja je hebt helemaal gelijk hoor! Maar vind het soms gewoon zo jammer dat ik op de middelbare school echt alleen dat standaard riedeltje bij geschiedenis heb gehad over de tweede wereldoorlog en de koude oorlog.

Maar ik ga me er zeker zelf in verdiepen inderdaad!

6 likes

Het is hier echt keihard aan het regenen en de straat staat redelijk vol met water. Het is echt heel grappig om te zien dat sommige auto’s heel voorzichtig erdoorheen rijden, en sommige auto’s juist vol gas geven met water hoog opspattend.

Gelukkig nog niet een fietser gezien bij zo’n enthousiaste auto.

En ook een heel leerboek over al die horigen en koningen en weet ik veel wat. Wat een ellende was dat om te leren. Minst interessante onderdeel van alle lessen geschiedenis. (Of nou ja al die namen boeiden mij echt nul, de tijdsperiode was wel interessant)

Vind het wel jammer dat geschiedenis wel erg vanuit de man lijkt te zijn.

2 likes

Ik pleit er eigenlijk voor dat we de jagers/verzamelaars en alles voor de Grieken compleet skippen. No one cares about de bronstijd, de vruchtbare halve maan of Mesopotamië. Is niet relevant, doei!

En dan de Grieken en Romeinen ff snel doorheen jagen in hoogtepunten, korte samenvatting van de middeleeuwen en dan 1648 nemen als startsein van wanneer het echt interessant wordt.

18 likes

Wat kut zeg! Mocht je een keer willen praten dan staat mn DM open voor je!

4 likes

Zonder mondkapje met een mandje door de supermarkt, het leven begint weer bijna normaal te voelen.

9 likes

Ja haha, gewoon niet meer nadenken en hup de winkel in.

2 likes

Snap ik en nu met die warme dagen voor de deur vind ik het helemaal fijn.

Ik had echt een lekkere lunch. Mini wraps met vegan kipcorn, komkommer, rode ui, cherrytomaatjes en een honingmosterd sausje :yum: Ben echt een keukenprinses vandaag

25 likes

Heerlijk. Enge van vandaag is achter de rug, de douche was heerlijk net. Nu weer aan het werk.

15 likes

Even klagen: mijn ‘diploma-uitreiking’ die al ruim een maand gehyped wordt door mijn onderwijsinstelling houdt in dat je op de gang een handtekening zet en that’s it. Binnen een half uur moet je weer buiten staan en medestudenten zie je niet. Wat maakt dit dan anders dan het ophalen bij een balie? Twijfel oprecht of ik wel wil gaan

Dat vind ik echt super lief :pleading_face:

2 likes

Kreeg van het forum een empatisch badge, mag dit op mn cv? :joy::+1:t3:

6 likes

Ik ben zo productief vandaag ik word er bang van

12 likes

Mijn kamer is echt een teringzooi. De grond is bezaaid met kleding. (heb echt een ieniemienie slaapkamer ook)… Is al weken lang zo, en ik kan mezelf er gewoon niet toe brengen om op te ruimen, dingen in de was te doen, dingen in mijn kast te leggen etc. Is gewoon echt te overweldigend aah.

13 likes

Ik kan nérgens een betaalbare witte onderrok vinden tot ongeveer de knieën. Alles is uitverkocht. Whyy.

Moet het persee wit? Ik zag wel huidskleurige bij bristol

Thanks voor de tip! Ik weet het niet zo goed. Het is een witte maxijurk, maar ook best een lage v-hals, dus ik dacht daar doe ik sowieso een wit hemdje onder want ik wil niet dat mijn hele boobies te zien zijn. En als ik een wit hemdje eronder heb dacht ik, een witte onderrok is daar het beste bij. Maar ja als ik geen witte kan vinden, dan misschien maar beige. Zag je die op de site? Site werkt namelijk niet bij mij, laadt niet, heel gek.

1 like

De site doet het bij mij wel ik ga ff voor je zoeken.

Kan t online niet vinden sorry. Anders kan je ook voor een kort leggingbroekje gaan die hebben ze bij de zeeman vgm wel in het wit

1 like