Maar in beide gevallen is het toch niet oké om ongevraagd objecten bij/tegen de schaamstreek te houden bij een ander. Ongeacht de gender of seksualiteit van die persoon.
Ik zou dat in ieder geval nooit grappig of oké vinden.
Sowieso nooit oké, maar ik snap wel waar Lolly naar toe wil. Dat intentie ook wel iets uitmaakt in de handelingen, volgens haar.
Ja als een lesbische vrouw een sexueel getinte grap bij me uithaald ga ik er niet gelijk vanuit dat ze me wilt. Als ik aangeef dat ik het niet leuk vind en ze blijft het doen dan kaart ik het aan bij de leidinggevende. Maar dit zou ik net zo goed doen bij een hetero vrouw. Dit heeft niks met geaardheid te maken.
Ik zou me niet geintimideerd voelen door het feit dat ze lesbisch is. Het gene wat zij dan doet is fout en het boeit me niet met welke intenties ze het doet zeg maar. Of ze me leuk vind of dat ze me gewoon wilt plagen. Als ik het niet leuk vind wil ik graag dat ze stopt haha.
Nee, ongewenste intimiteiten zijn ongewenste intimiteiten, of het nu door een hetero man of een homo man is. Als je aanstoot aan iemands geaardheid neemt zegt dat meer over de fragiliteit van je eigen seksualiteit dan dat van een ander. Neemt niet weg dat iemand dus gewoon met zijn handen van je af moeten blijven, maar dat staat los van geaardheid.
Oke haha misschien ben ik naif maar , als een collega met een bladderscan naar me toe komt om ff een grapje te maken denk ik niet gelijk “Iehl die gay rand me aan”
Denk dat je ook wel aanvoelt of iets grappig bedoeld is of dat het ‘flirterig’ en grensoverschrijdend is.
Mijne ook, hoor!
Ik haat beestjes in mijn planten, voel me dan altijd een slechte plantenouder. Ook wanneer ze doodgaan ofzo.
Nja ik denk ook dat veel hetero mannen bij gay mannen zoiets hebben van “Hij wilt mij”
Well honey dr zijn kapot veel knappe gay mannen and you aint that cute .
Ook dit snap ik helemaal haha! Ik appte laatst ook een vriendin of ze mee wilde naar een feestje. Een week geen reactie, nouja dat was dus meteen vrij duidelijk dat ze niet mee wilde. Sprak ik haar later in het echt, begon ze al bij te draaien, ohja toch wel leuk met die djs en ditdat. Ja sorry meid nu te laat ik heb nu al andere plannen voor die dag.
Ik heb me vaak in situaties bevonden waarbij ik beschuldigd werd van het doen van bepaalde dingen puur en alleen omdat ik een biseksuele vrouw ben. Ik kon op de middelbare school niet normaal in de kleedkamer staan want ze vonden me maar een viezerik dat ik naar ze keek in de kleedkamer. Terwijl ik niemand begluurde of bekeek, maar gewoon mijn ogen open had. Omdat ik seksueel aangetrokken ben tot zowel mannen als vrouwen betekent dat niet dat ik elke vrouw of elke man seksualiseer of daar geilend of met een bijbedoeling naar kijk. Don’t flatter yourself.
Ja dus sorry als mijn reactie wat heftig was. Flashbacks haha. Ik vind het excuus “hij is over 2 maanden toch weg” ook super lame.
Jaa dit heeft er dan weer weinig mee te maken, non-excuus.
Ja dat zei je al. we hebben gay vrienden en hij gaat naar gaybars betekent niet dat je dan niet homofoob kan zijn of in dit geval dingen (mogelijk) te snel seksualiseert bij gay men.
Kan gewoon niet zo goed tegen dat soort zinnen ‘ja onze beste vrienden zijn ook -insert minderheidsgroep hier-‘
Van de PC bouw filmpjes over gegaan naar kabel management filmpjes. Heb zin om dadelijk op de fiets te springen naar de karwei om kabelgootjes, kabelclips, dubbelzijdige stukken tape te halen en mijn huidige PC ook weg te werken in de kast inpv op mijn bureau.
Al zeggen mijn voeten; plz don’t. 10,000 stappen zijn wel voldoende.
Kom mijn cable management doen ik heb sinds kort een derde monitor en nog steeds niks netjes/mooi gemaakt. Ik leef in een landschap van puin en kabels
Ooo ik zit ook te denken over een derde monitor maar zit meer van… Waar laat je het. Bovenkant, zijkant? Met zijkant voel ik me net z’n it nerd.
Oh wacht…
Nou nou wat duikelen we weer lekker met 10 man over elkaar heen om te laten zien hoe moreel verheven we zijn. Grappig ook dat het altijd bij dezelfde persoon is.
Ik heb 1 4k in het midden, 1 1980p erboven, 1 verticaal aan de zijkant kan het aanraden
Talking dirty to me
Damn!! Jaloers