Wat je even kwijt wil #53

Kies liever voor beige, bruin, bordeaux rood of zwart (afhankelijk van je huidskleur) dan wit. Als je een witte bh onder een wit shirt draagt dan zie je dat ook.

5 likes

dit wilde ik ook zeggen, wit onder wit zie je hoe dan ook. Prima als dat niet het punt is, maar als je iets niet zichtbaar wil hebben onder wit, moet je niet voor wit gaan.

1 like

de cv ketel onderhouds meneer of mevrouw is al 50 minuten te laat en heb nu 2 keer naar de organisatie geprobeerd te bellen en dan na meer dan 5 minuten wordt ineens de verbinding verbroken

zo kut ik heb zo’n hekel aan wachten en dan zouden ze al in een tijdsvak van 3 uur komen en dan zit ik nu na die tijd eigenlijk nog steeds te wachten

1 like

Hoezo is het relevant dat die man homo is en hoezo heeft hij medisch apparatuur in de buurt waar gegeten wordt?

25 likes

dat gevoel als je je tickets voor een evenement verkoopt waar je zelf niet meer heen wou en er geen geld aan verliest :raised_hands::hugs:

3 likes

Ik kan early bird kaartjes kopen en ik wil er een paar extra kopen voor vrienden, maar wil er ook niet mee blijven zitten. Alleen niemand reageert. Hallo wil je naar een fissa of niet???

1 like

Ik zat net met mn vriendinnen in de auto met de ramen open en killer kamal en crazy frog aan heel hard en even leek het alsof alles gewoon normaal was :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Oh dit haat ik altijd zo. Dat je dan een vraag stelt met een leuk voorstel en wel enige haast, maar gewoon niemand reageert.

Is het niet iets waarvoor je de kaarten ook wel kwijt raakt als je ze zou kopen en opeens wil toch niemand mee? Dat je ze als backup alvast koopt zeg maar

1 like

Mijn psycholoog heeft me geholpen met het verwezenlijken van m’n tweede grote droom en nu wil ik haar bloemen sturen als bedanking. Kan dat? Of is dat not done? Ik ga al erg lang naar haar en ik zal waarschijnlijk in de toekomst nog wel gaan (maar niet meteen).

25 likes

Ik zou niet weten waarom dat niet kan! (Tenzij ze toevallig allergisch is voor bloemen). Superlief.

1 like

Ik heb zojuist totaal onverwacht slecht nieuws gekregen en zit hier nu half jankend boven een glas wijn. Komt allemaal wel goed maar zag het totaal niet aankomen.

5 likes

Ja hoor een bos bloemen vind ik redelijk neutraal en denk dat ze dat wel mogen aannemen.

.

1 like

Ja denk dat ik ze makkelijk kwijtraak, maar heb eigenlijk geen zin om er extra energie in te steken. Moeten ze maar reageren en hun eigen kaartje regelen. Maar zul je zien dat ze straks geen kaartje hebben en spijt hebben :’)

1 like

Want homo’s zijn predators en heteromannen niet?

11 likes

Maar in beide gevallen is het toch niet oké om ongevraagd objecten bij/tegen de schaamstreek te houden bij een ander. Ongeacht de gender of seksualiteit van die persoon.
Ik zou dat in ieder geval nooit grappig of oké vinden.

23 likes

Sowieso nooit oké, maar ik snap wel waar Lolly naar toe wil. Dat intentie ook wel iets uitmaakt in de handelingen, volgens haar.

8 likes

Ja als een lesbische vrouw een sexueel getinte grap bij me uithaald ga ik er niet gelijk vanuit dat ze me wilt. Als ik aangeef dat ik het niet leuk vind en ze blijft het doen dan kaart ik het aan bij de leidinggevende. Maar dit zou ik net zo goed doen bij een hetero vrouw. Dit heeft niks met geaardheid te maken.

6 likes

Ik zou me niet geintimideerd voelen door het feit dat ze lesbisch is. Het gene wat zij dan doet is fout en het boeit me niet met welke intenties ze het doet zeg maar. Of ze me leuk vind of dat ze me gewoon wilt plagen. Als ik het niet leuk vind wil ik graag dat ze stopt haha.

3 likes

Nee, ongewenste intimiteiten zijn ongewenste intimiteiten, of het nu door een hetero man of een homo man is. Als je aanstoot aan iemands geaardheid neemt zegt dat meer over de fragiliteit van je eigen seksualiteit dan dat van een ander. Neemt niet weg dat iemand dus gewoon met zijn handen van je af moeten blijven, maar dat staat los van geaardheid.

8 likes

Oke haha misschien ben ik naif maar , als een collega met een bladderscan naar me toe komt om ff een grapje te maken denk ik niet gelijk “Iehl die gay rand me aan”

6 likes