Tiktok en tiktok live zijn 2 verschillende werelden
.
Nou, teleurstelling van de dag is ook binnen. Gesolliciteerd op vacature waarbij je na het weekend al kan starten. Telefonisch gesprek gehad met her uitzendbureau wat goed ging, werd ik net gebeld dat de opdrachtgever toch heeft besloten de vacature in te trekken. Kan wel janken nu aangezien ik amper inkomen heb deze maand en vanaf augustus pas stufi krijg.
Een uitkering kan ik ook pas volgende maand krijgen omdat ik mijn inkomen van deze maand nog niet kan opgeven en mijn rekeningen stapelen zich wel op.
Echt wat een gezeik allemaal, wil het liefst met een glas wijn onder mijn dekens verdwijnen maar heb besloten dat niet meer te doen haha.
Ik moet evacueren en ik moest net janken omdat ik het zo zielig vind voor de kat want die is al stressbal numero uno en nu moet ze mee
Ik ben net thuis van de lange leidsedwars straat en ik ben nog helemaal onder de indruk.
Het was er zoooo stil, echt een intense stilte, zo heb ik nog nooit stilte mee gemaakt. Af en toe hoorde je wat mensen snikken maar dat was het. Een bloemenzee echt niet normaal. En je zag en voelde op de een of andere manier de liefde, het verdriet, de woede en saamhorigheid bij iedereen.
Veel sterkte gewenst!!
Ah ik moest net aan je denken toen ik zag pushmeldingen gehad te hebben over ontruimingen bij jou in de buurt. Zit je wel hoog genoeg in het appartement om droge spullen te houden? Succes en sterkte!
Vind het zo erg voor jou en alle anderen in Limburg. Heel veel sterkte.
Het nieuws van de afgelopen dagen gaat me niet in de koude kleren zitten. Rot wereld!!!
Heel veel sterkte! Hopelijk kan je snel zonder schade terug naar huis.
Pfff maar echt, voelde me vorig jaar in juni ook rot met al het geweld in de wereld. Het lijkt wel alsof alles met de dag erger wordt:(
Thanks en ook de anderen! Hier vooralsnog geen Valkenburgse praktijken (blijft hopelijk zo!) en ik woon 2 hoog maar helaas dus wel net aan de Maas. M’n spullen zouden me ook niet zo boeien. Alles in de berging is vervangbaar. Hoop voor Dolly dat we morgen weer naar huis mogen
Ja gelukkig dat je gewone spullen/meubels/vloer etc dan sowieso veilig zijn! Hopelijk valt het alles mee!
Dankjewel! Ben er doorheen gekomen met klotsende oksels en een 6,5!
Sterkte iedereen!
Wat goed! Fijn dat het achter de rug is
Echt een fantastische eilandentour met een grote boot gedaan vandaag en een hele groep dolfijnen gezien die met ons mee zwom
Zijn jullie nu wel op een veilige plek? Sterkte!
Thanks! Ja ik ga zo naar met een vriendin naar het huis van haar ouders die op vakantie zijn. Zo supermegalief!
Fijn dat mijn 5 cent daaraan bijgedragen heeft
Ik kreeg zo’n rare vraag, of ik het normaal vond dat er zoveel Chinese mensen in azie waren. Huh heh wat??
V-A-K-A-N-T-I-E
Drie weken vrij. Ik weet alleen echt niet wat ik met mezelf aan moet. Mijn vriend heeft geen vrij (had minder vakantiedagen en we willen liever straks in het najaar echt op vakantie kunnen) en ik ga dus niet weg. Wat moet ik nou met zoveel tijd?
Vandaag mijn auto maar eens in de kreukels gereden
Gelukkig geen gewonden en kon de andere auto nog gewoon verder rijden