Wat je even kwijt wil #53

Hahaha nou dat ging helaas niet door dus ik heb mn toyota toch nodig. Maar meteen de dealer gebeld en ze komen eraan, dus hopelijk is het goedkoop

1 like

Ik ben aan het werk maar kan me zo slecht concentreren vandaag, ik moet iets doorlezen maar ben om de haverklap afgeleid en moet eerlijk zeggen dat het hele nieuws rondom Peter R, corona en de overstromingen me ook echt niet in de koude kleren gaat zitten. Normaal ben ik redelijk nuchter en kan ik dingen waar ik geen invloed op heb vrij makkelijk van me af zetten maar nu is dat even anders

Als mijn motor draait en de deuren zitten dicht dan gaat hij na een minuut of zo automatisch op slot. Als de motor niet draait kan hij altijd nog open

2 likes

Nee mijn deuren gaan dicht door dit palletje naar beneden te doen en dan de klink ā€˜open’ houden en de deur dichtslaan. Dan springen ze op slot…

En de sleutel zat er gewoon nog in

1 like

Wat jij doet kan volgens mij gewoon, ook als de deur dicht waait.
Wat ik begrijp van @Luzarl is dat haar auto op slot gaat door de knopjes zelf naar beneden te drukken. En als dan alles op slot is en je sleutel ligt er nog in, dan heb je wel een probleem. Correct me if im wrong Luzarl.

2 likes

Doet me denken aan een vriendin die haar tas met autosleutels in de kofferbak gooide en dat we toen een uur moesten wachten op de ANWB :joy: normaal bleef haar auto open, maar blijkbaar niet als je de kofferbak open doet. Overigens kreeg de ANWB-meneer de auto ook bijna niet open.

1 like

Ik heb geen slotknopje :joy: oude auto

3 likes

Goeneavond

Haha waarom doe je dat?

1 like

Verveling, haha. Ik vind fietsen heel saai en vooral lange stukken half door het bos.

2 likes

Ah ik had dat ook ooit met m’n oude auto met alleen deze knopjes. Deur dichtgegooid, sleutels nog binnen. Anwb maar gebeld, die had hem in 5 seconden open :open_mouth: maar ik was geen lid van de anwb, dus dat was dan 180 euro! Omg.

1 like

Ik heb 15 euro afgetikt bij de dealer :yum: zo blij dat dit in de kleine stad bij mn ouders gebeurt en niet in amsterdam ofzo

4 likes

Oh beter! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh ja dat kan!

2 likes

Is dit omagedrag dan?! Welk aspect? De hoi? De xx? Ik doe al die dingen :flushed:

2 likes

Op Whatsapp wel een beetje toch? Althans, ik begin tegen niemand anders met: Hoi … en niemand anders sluit ieder appje af met xxx :joy:

1 like

Ik ben in de tuin gaan zitten met een korte broek en hemdje aan + zonnebril op. Laat die zon maar komen. Beter werkt LoA anders zit ik hier nog wel even met kippenvel.

1 like

The things you learn… Ik zeg hoi, hey, goedemorgen, dat soort dingen. Geen idee wat ik anders zou moeten.
Ik sluit niet ieder appje af met xx, maar doe het best vaak.

1 like

Haha ahh kan toch! Ik app verder alleen met vrienden/mijn zus, dus dan begin ik gewoon gelijk met wat ik wil zeggen, anders blijf ik bezig met goedemorgen en hoi/xx zeggen

1 like

Mijn foundation is echt ongelooflijk gaan oxideren. Mijn hoofd is van nature een tint donkerder dan de rest, maar nu heb ik letterlijk een witte nek een een oranje achtig hoofd :see_no_evil: Ik kan niet wachten om het straks er zo snel mogelijk af te halen.