Wat je even kwijt wil #53

Hahaha deze review doet t m, ik ga ook een afspraak maken!

2 likes

Oh, ja. Dat heb ik ook nog gedaan ergens deze week.
Vond het wel eens tijd. Past bij mijn titel ook wel/

2 likes

Vind het super tof dat een 18 jarige Nederlandse jongen de ruimte in gaat, maar vind het jammer dat het gebeurd omdat z’n vader blijkbaar heel rijk is en het kan betalen. Zelf ambiteer ik naar de ruimte gaan absoluut niet, maar vind het voor de mensen die dit als grote droom hebben wel jammer dat het alleen weggelegd is voor de rijken of de gene met rijke ouders.

12 likes

Hebben mijn katten ook. Hoe veel ik ze ook kam, dit blijft met aaien.

2 likes

Ik zou eigenlijk alle gevatte, bijdehante en o zo niet Limburgse maar we komen wel uit Amsterdam maar hebben het niet goed hoor- forummers willen opdragen hun klep te houden. Hou gewoon even je muil. We hebben het echt moeilijk nu in Limburg en zeker waar ik woon. Hele huis staat onder en we zijn nu bij familie waar we tot maandag moeten blijven. Bij mijn oma en mijn ouders hebben onze katten natuurlijk mee maar oma is allergisch voor kattenđŸ˜©

8 likes

Op wie doel je precies, want ik lees dat helemaal niet in dit topic? Wel vreselijk kut voor jullie, ik kan me niet goed voorstellen hoe dat moet zijn als je huis onder staat en je je eigen plek moet missen

14 likes

Ik dacht oké ik drink ff een glaasje rosé lekker. Maar nu smaakt het naar lijm, terwijl ik deze de vorige keer gewoon prima lekker vond? Heb ze ook gewoon tegelijk gekocht zelfs.

Nu ben ik teleurgesteld :disappointed:

Kun je beter meteen ff @ gebruiken ipv zo’n gefrustreerd bericht plaatsen, net zo duidelijk

5 likes

Was ie al open?

Nee niet eens! Het ligt gewoon aan mij denk ik haha.
Ik eet nu een koekje misschien smaakt het daarna beter đŸ„Č

Ik vindt het ff allemaal teveel. Corona cijfers die uit de pan schieten. Waternood in de Benelux en Duitsland. De hoeveelheid doden die hiermee gepaard gaan. De extreme hitte in Amerika. De plunderingen in Zuid-Afrika. En al het andere onrecht of nare gebeurtenissen wat ik niet genoemd heb.
Ik ben privileged hoor, want ik kan nu schuilen onder mn dekbedje. Maar vindt het zo erg wat er allemaal gaande is in de wereld

4 likes

Maar opzich is het al tien jaar oorlog in Syrië, ruim 5 in Yemen plus hongersnood. Is er een mogelijke genocide bezig in Ethiopië waar je niks over hoort. Elk jaar stroomt half Bangladesh over.

Waarom zijn deze overstromingen nu ineens de reden dat iedereen denkt dat de wereld vergaat? Dat doet de wereld al jaren.

Limburg droogt wel weer op, hoe kut ook.

39 likes

Limburg zal goed opdrogen

16 likes

Ooit wordt Limburg een Hottie

6 likes

Precies. Moet alleen nog eventjes een dyson airwrapje overheen de komende dagen

6 likes

Vivaforum stopt
 niet. Ze doen een soldaat van oranje’tje daar :joy:

15 likes

Het is niet gebeurd

9 likes

Wojow

Beter voor ons!! (denk ik?)

17 likes

Wow voor echte juice moet je hier heen (kan niet slapen). Via is het alternatief voor Viva, maar men vond de mods te ‘kleuterjuffig’. In dit topic geven ze een ongezouten portie ‘feedback’.

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie?page=27

3 likes