Wat je even kwijt wil #53

Ik volg zo’n Je komt uit… Fb groep van mijn dorp en het is echt heerlijk entertainment. Iemand had overgegeven bij de pinautomaat en daar werd een enorme klaagpost over geschreven. De schrijver is aardig creatief in zijn woordkeuzes. Paar voorbeelden:
Overgevende onverlaat
Vomerende vlegel
Barfende bandiet
Kranige kotser.

12 likes

Is er helemaal niks veranderd bij jou?
Bij sommige accounts zie ik dit

En dan kan het uiteindelijk wel maar is het heel omslachtig, maar bij andere accounts staat er alleen een lijstje met personen waar ik het naar kan sturen. Zijn ook allemaal openbare accounts waar ik iets van wil delen, echt irritant.

Mmmm reuze mergpijp for breakfast :dancingbanana:

6 likes

6 likes

Serieus wat is dit:’) Een soort yurtenkamp in een grote en sfeerloze hal?
Ik slaap dan nog liever in een tentje van de huismuts.

10 likes

Ik ben wel ooit bij zoiets in Berlijn geweest. Hadden ze allemaal toffe retro caravans in een soort oude fabriekshal gezet, met terrasjes ervoor. Huttenpalast heette dat volgens mij. Maar voor de zen-ontspanning zou ik daar niet voor kiezen haha. Lekker met zn allen galmen in zo’n hal

1 like

Ik heb het even opgezocht en dat ziet er toch een stuk sfeervoller uit dan deze Ali tentjes op wat houten ikea terrastegels;p

1 like

Ik was even fietsen net en bij de plas in de bemmelse waard (straatje heet Groenlanden zie ik) waren ze aan het zwemmen, dat is niet mega ver weg? Anders nog de Lentse plas, maar daar zal het wel druk zijn. De strandjes zijn wel allemaal kolkende watermassa met voorbijdrijvende picknicktafels :sweat_smile:

3 likes

Het zit ook op een plek langs een drukke weg. Ik heb dit nooit gesnapt
Heb hier in de buurt gewoond :rofl:

1 like

Hey toevallig daar ga ik vanmiddag zwemmen. Zijn de strandjes daar niet weg gevaagd? Haha

5 likes

Ja de Waalstrandjes zijn weg, maar die plas ligt landinwaarts, water stond wel iets hoger dan normaal, maar die plas heeft sowieso al nooit een breed strand volgens mij.

1 like

Zag al iets voorbij komen dat de nevengeul en de Waal bijna in elkaar opgaan. Lijkt me een fantastisch uitzicht, misschien fiets ik wel even langs vandaag :sunny: Oeps, als reactie op @Merel

1 like

Fuck ik zit in de trein en gooi m’n hele beker zwarte ijskoffie om, hele grond onder en stroomt ook fijn de coupé door :grimacing: Met tissues geprobeerd de boel te deppen maar dat is natuurlijk dweilen met de kraan open…

En t kutste is dat er volgens mij een deel bij m’n kont op m’n broek gekomen is en ik ben echt bang dat dat nu een poepvlek lijkt :cry:

Dus nu zit ik hier tussen de viezigheid me te schamen en de minuten af te tellen dat ik deze trein uit kan :sweat_smile:

9 likes

Was gister in de badkamer en hoorde opeens allemaal geluid in de woonkamer dus ik ging even kijken. Was de kat van de buren dus blijkbaar naar binnen gekomen en ik had hem opgesloten doordat ik de deur had dichtgedaan. Die kat in de stress omdat ie naar buiten wilt, ging ie gewoon in m’n gordijnen hangen. Vervolgens heb ik dus geen idee hoelang die kat binnen is geweest. M’n vriend kwam de buren gister tegen en had gezegd dat ik het niet chill vind als die kat bij ons naar binnen komt (ben geen kattenmens haha) en of we er iets aan konden doen dat dit niet meer gebeurd. Lig ik net in de tuin te chillen, stapt die buurvrouw binnen met een heel verhaal dat katten dat doen en dat ik dat had kunnen weten toen we hier kwamen wonen. Dus ik zei al van joh, als ik zelf een kat wil dan had ik er wel een genomen. En het was meer een heads up van je kat zit gewoon bij ons te chillen, misschien moet je zelf een keer je deur open doen of een kattenluik installeren. Daar was ze allemaal niet van gediend. Oh happy sunday :tired_face:

7 likes

Het lijkt me niet normaal nee dat andermans huisdieren in jouw huis kunnen komen. En daar mogelijk schade aanrichten, In de tuin vind ik het persoonlijk al irritant (kat van 2 huizen verder op heeft onze tuin toe geëigend, maar goed weinig aan te doen).

7 likes

Ik twijfel zo erg. Ik wil het liefst terug naar huis, maar de gemeente heeft officieel nog geen groen licht gegeven. Maar evacuatie was verzoek, geen plicht want zat mensen op ongunstiger plekken zijn gewoon gebleven. Waterpeil daalt, en ik woon 2 hoog. Natuurlijk altijd nog kans dat er een breuk komt. Dijken worden nu gecontroleerd maar ze beginnen echt 35 km naar het zuiden (logisch) en werken dan richting het noorden, dus geen idee of ze hier vandaag wel toekomen.

Maar was best een stressvol weekend, stiekem ook gezellig, maar als ik dinsdag gewoon weer moet werken dan trek ik dat anders niet zo goed.

Dus ik wil eigenlijk met poes en al terug naar huis en desnoods even boodschappen doen zodat (worstkaasscenario) ik gewoon even thuis kan blijven. What to doooo?!

7 likes

Ik heb een keer gehad dat iemand anders een blikje bier omgooide. Ging ook door de hele coupe. Oud-vriendinnetje en ik hebben de hele weg maar met onze voeten op de bank gezeten. En stinken dat het deed, want het was zo’n oude dubbeldekker en mega warm.

1 like

Bij ons loopt ook zo’n kat door de tuinen (omsloten door huizen) en die is super brutaal. Die loopt altijd overal naar binnen en springt dan gerust je keuken blad op om rond te snuffelen
Toen ik bijvoorbeeld een keer onder de douche stond is ie naar binnen gelopen, onder het bed gaan zitten en middenin de nacht bovenop me gesprongen. Ben zelden zo geschrokken denk ik

Nu ik zelf een kat heb is het helemaal feest want die ander dringt haar naar binnen en loopt er zelf dus rustig achteraan :expressionless:
Vervolgens krijsen aan de voorkant dat ie eruit wilt, hij gebruikt de huizen ook als doorgang naar de straat
En wat @kali zegt klopt hier ook want die kat kan niet samen met de baby van die mensen waardoor ze m zo veel mogelijk buiten laten. Maar die mensen weten dus ook dat ie overal naar binnen loopt en met alle katten in de buurt vecht, maar vinden het wel prima zo denk ik. Sneu

2 likes

Heb je wel gewoon stroom/gas etc? Ik zou dan misschien zelf ook wel terug gaan, om even te wennen aan hoe het is en even proberen tot rust te komen.

Ja alles doet het gewoon! Het was allemaal uit ontzettend uit voorzichtigheid. Dijk kan nog breken ofc.

Maar heb de kat al naar huis gebracht. Nu even opruimen in m’n evacuatiehuis. Hoelang duurt een eco programma van een whirlpool vaatwasser?!?!