Wat je even kwijt wil #53

Jawel hoor, dit gevoel ligt echt aan mij. Heb nog niet gehoord dat het bruidspaar last heeft dus duimen dat het zo blijft want gaan ook op huwelijksreis. Wil ze dan dus vooral niet lastigvallen met iets wat niet leuk is aan de mooie dag, zeg maar. Maar ligt dus echt aan mij haha

1 like

Ik ben echt jaloers op mensen die nooit op anderen hoeven te wachten
Echt een Chill leven heb je dan

13 likes

Gebeurt dat vaak dan, dat het verzet moet worden? Dat is dan niet zo netjes. Gelukkig een oplossing gevonden. Succes! :facepunch:

Half uur is nog steeds beter dan niks! Toch! :smiley:

Mijn vriend is naar tattoo afspraak, stiekem ben ik een beetje jaloers. Als ik geen storingsdienst had, dan had ik daar nu ook gezeten. (Nee, kon niet ruilen en nee kon ook niet eerder) dus nu wachten tot eind augustus :no_mouth:

:grimacing: ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik op iemand heb moeten wachten. Komen jouw vrienden dan allemaal vaak te laat of ben jij altijd stipt op tijd? Ben soms te laat maar nooit veel. Ik heb een vriend die regelmatig te vroeg komt, dat vind ik erger dan op iemand wachten denk ik.

1 like

Ik woon in een flat, ergens in de middenverdiepingen. De glazenwasser is vanmorgen geweest en nu is er water aan de binnenkant naar beneden gedruppeld. Dus mijn kozijn is blijkbaar lek?

Ja, ik weet dat dit niks is vergeleken bij de overstroming in Limburg, België en Duitsland.

1 like

Ik ben midden 20 en vind naar de kapper gaan nog steeds ongemakkelijk

13 likes

Ik ben gewoon altijd stipt op tijd. Zelfs als ik denk dat ik te laat ga zijn ben ik nog op tijd. En ik haast dus nooit, ik doe altijd gewoon op m’n gemak maar dat is dus snel voor de meeste mensen :yum:

2 likes

Klopt!

Zelf een uur te laat komen, hoef je nooit te wachten :hibiscus: lifehack

2 likes

Ja dat kan ik dus niet! Ik probeer het wel eens maar het lukt me gewoon niet :woman_shrugging:t3:

3 likes

Wat balen zeg, maar goed dat je naar huis bent gegaan! Wie weet red je het een volgende keer weer wat langer, langzaam opbouwen. Hopelijk heb je alsnog een leuke dag!

2 likes

Haahahha ik las Griekse prins en dat vond ik heel grappig in combinatie met die comment van Jeroen

1 like

Gewoon zorgen dat jij de persoon bent op wie iedereen altijd moet wachten

image

Of alle mensen die altijd te laat komen uit je leven bannen
image

23 likes

Of met niemand afspreken heb je dat gezeik nooit. NOG beter :sunglasses:

17 likes

Ik zet kipfilet voor op brood op mijn lijstje, komt mijn vader aan met kipschnitzels.

Samenvatting

Niks gezegd want hij was zelfs soort-van trots dat hij schnitzels met datum van 27 juli had gevonden :pleading_face:, terwijl ik dus vroeg of hij op de datum van kipfilet wilde letten. :rofl:

20 likes

Broodje kipschnitzel ook best prima hoor!

2 likes

Ja maar ik heb afbakbroodjes, past niet denk ik. Ik denk alleen maar in problemen merk ik al.

Ik ben aan het schoonmaken, ramen wagenwijd open en ik heb een perfecte meezing playlist gemaakt met Celine Dion, Whitney Houston, Mariah Carey en Laura Pausini.
Lekker dramatisch ook mee bleren :joy:

17 likes

Hahah er is hier een schilder bezig met oortjes in maar hij zingt mee. Everybody van de backstreet boys. Klinkt zelfs leuker zonder de muziek erbij 🥲

10 likes