Wat je even kwijt wil #53

Klopt, kans blijft dat dijk het niet houdt. Maar dat is misschien nog wel dagen zo?

1 like

Ja daarom vond ik het zo kut, dat de mensen voor en achter me in die troep zaten :cry: wilde eerst nog een conducteur zoeken om te melden iig maar dacht ook ja, wat gaat die doen, heeft denk ik ook geen dweil bij zich…

1 like

Ben gister een beetje een Karen geweest in de hema. Heb wel mijn zin gekregen maar nu durf ik niet meer terug :cry:

3 likes

:frowning: Ja, is ook vervelend. En geen idee of een conducteur zoiets bij zich heeft/in het hokje heeft liggen eigenlijk. Zou best handig zijn.

1 like

Oh gelukkig! Dat scheelt

Ik zou de vaatwasser aanzetten en weg gaan? Of is dat aso?.. bij mijn siemens duurt het eco programma namelijk het langst van allemaal :joy:

1 like

Hij was inmiddels klaar maar duurde 2 uur ofzo!!! En nog niet schoon… En nu ben ik nog wat kleine, maar essentiële dingetjes vergeten. Dus nu maar hopen dat de buren zometeen thuis zijn :expressionless:

1 like

ik zit al twee dagen online allemaal auto’s te vergelijken omdat mijne wss total loss is, maar slaat nergens op want ik heb hier helemaal geen verstand van en selecteer vooral op ‘hmm dit lijkt me wel leuk/mooi’

2 likes

Nou daar begint het vaak ook mee toch, niemand wil in een lelijke auto rijden

3 likes

Ik wil best met je meekijken, mijn vader heeft me veel geleerd over auto’s enzo dus je mag me altijd een dm sturen!

1 like

Mooie wandeling gemaakt in de Schoorlse duinen maar die 11 km was wel wat zwaarder dan gedacht door dat mulle zand. Hadden ze wel een waarschuwing bij mogen zetten. :joy:

39 likes

Ah nee, net een presentatie gegeven, blijkbaar met flinke okselplekken :cry:

Doe nooit meer witte kleding aan bij zoiets

4 likes

Gatverdamme ik heb van 13:00 tot net geslapen en gister ook van 14;00 tot 18:00. Lekker zo, zo’n weekend :roll_eyes:

1 like

Ok nou nu staat officieel op de website van de gemeente dat ik naar huis mag. Ik ga aan de slag als waarzegster jongens, ik heb dit gewoon aangevoeld!!!

55 likes

Goed gevisualiseerd!

1 like

:cry: Er is weer eens een kies gebroken. Zo klote. En heb me ook aan een pan gebrand :weary:

Mijn vader heeft een vijvertje in de tuin en als daar kikkervisjes in komen, deelt hij ze uit aan kinderen uit de buurt en als ze dan kikkertjes zijn brengen de kinderen ze weer terug naar de m’n vader. Ging net even speuren in de vijver en zag behoorlijk wat baby kikkertjes zitten, zo lief

49 likes

De uitdaging in mijn werk is totaal weg, dus nu zit ik elke keer heel erg tegen de maandag op. Ik kon het eenzijdige werk eerst nog wel leuk houden met podcasts, maar dat begint ook al moeilijk te worden. Gelukkig over twee weken vakantie.

En tijd om gewoon weer te gaan solliciteren, kan niet alleen hopen op die leuke functie binnen het bedrijf, als we pas weer in september/oktober gaan spreken.

4 likes

Aah wat leuk! :smiling_face_with_three_hearts: Als kind ook zo vaak kikkervisjes gehad, kregen ze ook altijd van buren met een vijver.

2 likes

Wat leuk! Ik had ze als kind ook altijd, en dan ongeduldig staren tot ze eindelijk in een kikker omtoveren.

Was wel sneu, m’n vader vertelde dat er een gezin was die geen kikkervisjes wilde, maar die kinderen waren schijnbaar aan het krijsen en smeken dat ze het zo graag wilden :sweat_smile:

2 likes

Haha ah gos! Mijn moeder vond ze ook smerig maar ik had ze altijd in de tuin of berging staan dus dan keek ze maar gewoon niet in die hoek :joy:

1 like