Wat je even kwijt wil #53

Ohh met afbakbroodjes is nog lekkerder! Honing mosterd saus erbij, wat sla/rode ui/tomaat en je hebt bijna de chicken sensation van de mac van vroeger.

5 likes

Ik heb geen sla enz maar wel saus. Ik ga morgenmiddag wat proberen, bedankt voor het meedenken allebei! :blush:

(Ik heb corona dus kan niet even zelf sla kopen vandaar)

1 like

Ik reed net over de snelweg bij Almere en blijkbaar hebben ze daar zo’n skilift over de snelweg lopen. Had het kunnen verwachten bij Almere.

3 likes

Beterschap! Maar met saus alleen is het ook lekker gelukkig :slight_smile:

1 like

@Fenayi inderdaad!!

1 like

Ja? Echt nooit gezien. Is dat sinds kort? Haha

Ik heb het even gecheckt, en blijkbaar is het voor de floriade!

Beide kanten onze buren houden van barbecuen en doen dit echt super vaak, en heel vaak zoals nu tegelijkertijd en ik ben dan altijd zo jaloers en krijg zwaar honger van de geur. Ik wil ook, maar echt veel te lui.

3 likes

Kun je niet zon grijptang kopen. En dan van beide kanten iets jatten

20 likes

De voordeur staat open want geschilderd maar nu ben ik alleen thuis. Ging net naar de plee en schrok me toen rot toen ik ff vergat dat ik nu wel de deur op slot moet doen.

1 like

Ff vishengel er bij hatseflats

4 likes

Haha i wish.

‘Vroeger’ kwam kwamen ze van een kant nog wel eens een bordje brengen, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Is een Servisch gezin en die man kruidt het eten altijd zoo lekker niet normaal.

2 likes

Vraag aan hem het geheim van zijn kruiden ‘want het ruikt altijd zo lekker’ hint hint. En dan hopen dat ie weer eens iets over heeft en bij jou langsbrengt

6 likes

Dat ga ik doen als ik hem weer zie, goede haha. We gaan nu maar uit eten bij een grill restaurant haha. Hebben we toch iets.

8 likes

Ik ben vandaag teruggekomen van vakantie en ik verveel me nu al. Normaal zouden de vierdaagsefeesten beginnen vandaag maar ja :cry:

6 likes

Ik ga heel goed op Justin Bieber’s nieuwe liedje met Kid Laroi :heart_eyes:

6 likes

Als het zomervakantie-tijd is heb ik elk jaar zoveel zin in nostalgische zomerdingen, zoals Cornetto Soft of zwemmen in het buitenbad of Jeu de Boules. Misschien gewon mis ik vooral een onbezorgd leven :biggrin:

36 likes

Misschien kan die forummer die over de schutting iets weg had gehaald bij de buren tips geven :joy:
Was dat niet de afvalpas?

7 likes

Hoezo werkt dat vliegtuigje op insta niet meer om een foto op je verhaal te posten :triumph:

Gvd, op de verkeerde trein gestapt dus nu moet ik een half uur wachten en ik heb het koud.

1 like