Wat je even kwijt wil #53

Nou inderdaad! Nu spijt maar dat ik niet een extra jasje/vestje mee heb genomen. Maar ja eigen domme schuld, hoef gelukkig niet lang meer dat scheelt :+1:t2:

2 likes

Mijn vriend en ik hebben de afgelopen week heel veel leed (ernstig zieke mensen tot overlijden) bij mensen om ons heen gezien en we zijn allebei zo afgestompt erdoor. Het is allemaal even heel intens. Nu had ik al heel lang afspraken staan met vrienden die ik al een tijd gezien en ik heb dat ter afleiding laten doorgaan. Dat heeft me goed gedaan, maar nu ben ik weer even alleen en al het verdriet komt er ineens zo erg uit. Juist wel even nodig denk ik, maar oh wat kan het leven toch verschrikkelijk oneerlijk en hard zijn.

17 likes

Ik wou voor het eerst bij other stories bestellen maar mijn klarna sms komt maar niet binnen met de code dus nu lukt het niet

Maar beter ook misschien :joy:

Slaat zoo wel ergens op. Ik zou me precies als jij voelen. Ik duim voor je vriend!!!

2 likes

Vanochtend om 5 uur mijn bed uit gerold maar het is gelukt! Ik lig in mijn tent in Zweden <3

48 likes

Oh nee bah iemand heeft me getagd op Facebook in zo’n afzichtelijk plaatje met tekst: ā€œtag iemand die een topper is, waar je trots op bent en die een dikke duim heeft verdiendā€

Hartstikke lief maar :face_vomiting:

10 likes

Bij mij nog wel!

2 likes

Ik kon net voor de makkelijke manier gaan en mee rijden met iemand die te veel had gedronken of nu moeilijk met de nachtbus naar huis. Toch verstandig gekozen en ik sta nu dansend bij de bushalte na zo een fijne avond :partying_face:

27 likes

Wow met iemand meerijden die teveel heeft gedronken is nooit de makkelijke manier maar gewoon harstikke fout en gevaarlijk :open_mouth: fijn dat je een leuke avond hebt gehad! :partying_face:

20 likes

Ja I know! Maar ik ga er altijd vanuit dat diegene daar zelf de verantwoordelijkheid voor neemt van ik moet rijden dus ik drink niet of ik drink 1 wijntje/biertje. Ben er vaak genoeg achter af achter gekomen dat er te veel was gedronken waar ik achter af van dacht hoe dom was ik. En vanavond was ik er wat meer bewuster van omdat ik zelf ook aantal keer bijschonk. Dus ik dacht toen net echt no way dat ik in je auto stap. En hij was nog verbaasd ook; dan moet je helemaal met de nachtbus. Nou ik ga er vanuit dat de bus chauffeur geen 6 drankjes op heeft

2 likes

Oke er lopen hier 2 jochies naar elkaar te schreeuwen en te janken om niks. Heb tegen ze geschreeuwd en nu sta ik boos te trillen. Facking hell man geen oog dicht gedaan vanacht omdat dr teveel domme tattas in mn wijk zijn gaan wonen.

3 likes

Lig al zo’n twee uur klaarwakker. Snap niet waarom ik zo totaal niet in slaap kon komen. Vraag me af wanneer ik moet opgeven en maar met mijn dag moet beginnen…

1 like

Ik heb mezelf een deadline gegeven door op insta te zeggen dat iets op 2 augustus te koop zal zijn. En vind t zo stom van mezelf dat ik dat nodig heb. Niet dat mn 63 volgers er op zullen rekenen maar toch :joy:

5 likes

Ik baalde al dat ik om 9 uur moest beginnen vandaag op m’n werk (want echt geen ochtendmens), heb ik ook nog de verkeerde trein gepakt Ć©n ik heb last van m’n prikkelbare darm dus het is echt een topochtend.

Was er ook nog een gast die me onderweg lastig viel om te zeggen dat ik zulke mooie tattoos had, en of ik me niet ging voorstellen en of ik hem beter wilde leren kennen??? Gast, rot op. Ik wil gewoon poepen okƩ.

9 likes

Ik zat me helemaal te verheugen op de reacties maar het dilemma staat gewoon niet in het magazine deze week? Wat is dit? Echt 4x van voor naar achter doorgebladerd.

Oke nvm, ik kijk nog eens naar die foto van je maar er staat dat ze na de zomer verder gaan. Jeetje ze gaan er wel met een cliffhanger uit zeg.

4 likes

Huh, de meeste garages zijn in het weekend niet open of alleen voor de verkoop.
Op zaterdag is bij sommige garages tot max 12.30 iemand op de werkplaats.
In zowel de stad waar ik heb gewoond als het dorp nu is dat zo.

1 like

Ik volg zo’n Je komt uit… Fb groep van mijn dorp en het is echt heerlijk entertainment. Iemand had overgegeven bij de pinautomaat en daar werd een enorme klaagpost over geschreven. De schrijver is aardig creatief in zijn woordkeuzes. Paar voorbeelden:
Overgevende onverlaat
Vomerende vlegel
Barfende bandiet
Kranige kotser.

12 likes

Is er helemaal niks veranderd bij jou?
Bij sommige accounts zie ik dit

En dan kan het uiteindelijk wel maar is het heel omslachtig, maar bij andere accounts staat er alleen een lijstje met personen waar ik het naar kan sturen. Zijn ook allemaal openbare accounts waar ik iets van wil delen, echt irritant.

Mmmm reuze mergpijp for breakfast :dancingbanana:

6 likes

6 likes