Wat je even kwijt wil #53

Ah shit! Morgen meteen de tandarts bellen? Sterkte iig!

Mooi is het daar Hahaha! Haha ik weet niet of je bij het startpunt ben begonnen, maar daar staat dus een waarschuwing dat je hier langzamer loopt dan normaal vanwege de duinen haha :nerd_face:

2 likes

Ja bel morgenochtend meteen. Vraag me wel af of het niet de vulling is

Huh echt? :joy: Ben gewoon bij dat bezoekerscentrum begonnen maar die waarschuwing hebben we niet gezien haha. Stond die op dat bord waar alle routes op staan? Ik heb daar namelijk niet alle tekst gelezen nee :innocent:

1 like

Ja op dat route bord idd! Staat dat je hier gemiddeld 3,5 km per uur loopt. Deden jullie de blauwe route?

Ik val nu in voor een vriend in een pop up store en mijn instructies waren ā€œspreek vooral iedereen aan, ook als ze naar buiten lopenā€.

In werkelijkheid zeg ik ā€œfijne avond!ā€ In de hoop dat er niemand wat koopt. Vind het wel prima zo. Aangesproken worden in een winkel is sowieso kut

19 likes

Shit had ik toch alles moeten lezen haha. Nee de paarse route! Op zich vonden we de hoogte verschillen nog wel te doen maar dat zand op het einde, pffff. We zijn bij de berenkuil maar gaan lunchen en toen de verharde weg verder ipv de rest van de route haha

Ik denk dat dat altijd wel blijft als je jong bekend bent geworden. Dan kan je dat imago niet van je afschudden. Justin Bieber blijft ook voor altijd die Babyzanger

1 like

Haha ja inmiddels wel! Heb ā€˜t huis netjes voor ze achtergelaten incl. cadeau. Zooooo fijn thuis :cry: zo kinderachtig eigenlijk want maar 2 nachtjes weg maarjaaaa

5 likes

Ik heb een paar biertjes op en ik vind dit dus echt MEGA AANDOENLIJK

1 like

Ik vind het zonder biertje ook aandoenlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ik zou echt bang zijn als jij m’n buurvrouw was.

Misschien wel een goede fundatie voor een burenrelatie.

Mijn broertjes vriendin van 13 jaar ouder is hier en ik moet hier echt aan wennen

1 like

Hoe oud is hij

Ben je nog naar een strandje geweest.

1 like

Jaa bij de bemmelse waard waren er wel allemaal prive inhammetjes maar ook wel druk. En het water was ook best hoog haha.

2 likes

Ahh ik ben ā€œblijā€ dat anderen dit ook hebben, vandaag is de 18e!!! dag dat ik ongesteld ben 🄲 mijn zus zegt dat ik naar de dokter moet maarja wat kunnen die er aan doen, ik heb het wel gemeld bij lareb

Is toch logisch? Je bent geƫvacueerd, niet lekker een weekendje weg gegaan. Kan me alleen maar voorstellen hoeveel stress dat geeft.
Hoop dat je vanavond een beetje kunt ontspannen!

4 likes

Normaal word ik door mijn anticonceptie maar een paar keer per jaar licht ongesteld en in vergelijking daarmee is het echt intens en het gaatttt maar door :clown_face: bij jou? Al die tampons die er doorheen gaan vind ik ook zonde van het geld haha, hopelijk is het snel over ja! :crossed_fingers:

1 like

Ik zit rustig chill op de bank te borduren. Komt kat opeens naast me zitten met z’n kont naast mijn hoofd, vol de staart in mijn gezicht slaanšŸ¤¦šŸ¼ā€ā™€ļøoke, bedankt.

8 likes