Hoe oud is hij
Ben je nog naar een strandje geweest.
Jaa bij de bemmelse waard waren er wel allemaal prive inhammetjes maar ook wel druk. En het water was ook best hoog haha.
Ahh ik ben “blij” dat anderen dit ook hebben, vandaag is de 18e!!! dag dat ik ongesteld ben 🥲 mijn zus zegt dat ik naar de dokter moet maarja wat kunnen die er aan doen, ik heb het wel gemeld bij lareb
Is toch logisch? Je bent geëvacueerd, niet lekker een weekendje weg gegaan. Kan me alleen maar voorstellen hoeveel stress dat geeft.
Hoop dat je vanavond een beetje kunt ontspannen!
Normaal word ik door mijn anticonceptie maar een paar keer per jaar licht ongesteld en in vergelijking daarmee is het echt intens en het gaatttt maar door bij jou? Al die tampons die er doorheen gaan vind ik ook zonde van het geld haha, hopelijk is het snel over ja!
Ik zit rustig chill op de bank te borduren. Komt kat opeens naast me zitten met z’n kont naast mijn hoofd, vol de staart in mijn gezicht slaan🤦🏼♀️oke, bedankt.
Dat gaat zeker wel lukken!! Had toevallig de 19e juli sowieso vrij gevraagd, nu echt mega blij mee. Ironisch genoeg ga ik morgen naar een strandje in de buurt, lekker water opzoeken (geen stromend, soort grindgat)
Had het geluk dat ik in een huis kon zijn dat ik uit mijn pubertijd nog echt van binnen en buiten ken, incluus de vriendin wiens ouders daar nog wonen. Dus het was ook ergens wel gezellig, maar thuis is beter
Wow wat heftig
Dit is echt mijn nachtmerrie
Ugh niet-euclidische meetkunde, meteen niet gewenste flashbacks naar mijn studie
Sinds ze het plantsoen voor mijn deur niet meer maaien zit het hier vol krekels.
Word zo gelukkig van het getjirp
Echt de goedkoopste manier om buitenlandse vakantiefeelings te krijgen.
Wiskunde! Qua onderwerpen op zich wel heel interessant, maar de studie zelf was achteraf gezien echt niet mijn ding. Veel te theoretisch (ontelbare bewijzen moeten van buiten leren) en de jobs in die richting ook niet voor mij. Nu ben ik met iets totaal anders bezig (meer medische kant).
Heerlijk geluid! En kikkers na zonsondergang. Net of je in een ander land bent voor je gevoel haha.
Hahaha ja die 2 onderbroeken meeneemt op 3 weken vakantie. Nou ja misschien vindt ze het wel lekker zo’n frisse wind
Hahaha Coyote Ugly staat op Disney.
Ja ik ga kijken haha. Kan die film wel dromen inmiddels lol.
Ik wil niet naar bed en ik wil morgen niet werken. Ik zit nog te lekker buiten te genieten van deze zomeravond😍
Veiligheid boven alles.
Ik ben begonnen met Spaans leren. Als ik het over enkele dagen nog leuk vind dan maar eens serieuze boeken/methodes opzoeken.