Whaaaahh, ik heb een nieuwe baan!!!
Nou als je er met blote voeten op gaat staan dan splashen ze tussen je tenen uit elkaar, dus ik gok zacht
Als je ze oppakt, trekken ze samen en zijn ze veel steviger. Kan ze ook best moeilijk lostrekken van de grond.
Niets meer aan te doen helaas. Ik haat mijn gebit, echt waar.
Volgens mij zit er in al die jaren al minstens 10.000 euro in.
Echt vervelend, de woningbouw is langsgeweest om naar ons toilet te kijken want de geur die er uit komt is echt verschrikkelijk. Er zat geen lek oid (konden ze met zo’n apparaatje zien) maar de man vond de lucht ook wel meevallen??? dus nu gingen ze wel ooit een keer het vanuit het dak schoonmaken maar dat was alles. Mocht iemand nog een gouden tip hebben, ik houd me aanbevolen haha.
Ruikt het altijd vies? Of pas sinds kort? Al een keer goed onder de rand schoongemaakt?
Zou er sowieso goed wat afwasmiddel in doen en dan warm water, niet kokend water, ingooien. Wel met een beetje kracht dus een emmer en dan van wat afstand leegkiepen. Dat zou eventuele vieze resten los moeten weken en doorspoelen.
Ik moet weer werken na mijn vakantie maar mijn motivatie is echt 0. Kon ik maar terug in de tijd naar precies 1 week geleden
Al wel best lang, 'n paar weken denk ik toch al zeker wel. Ik ga vanmiddag 'm nog een keer goed schoonmaken, misschien dat jouw tip helpt! Ik maak het toilet gewoon regelmatig schoon maar het is echt het water wat heel erg stinkt. Daarom was het ook wel extra balen dat die man zei van ‘oh ik vind het wel meevallen met de lucht’ want aan riolering oid kan ik natuurlijk zelf niks doen
Wij hadden daar ook een keer last van en toen kwam het uit het wasbakje ipv het toilet, die was aan de onderkant niet goed dicht waardoor de rioollucht naar boven kwam.
Ja, dit vind ik ook een rare actie altijd. Maar wel prima. Zo heb ik 5 dozen pods gescoord, haha. En recent 5 van die toiletblokken voor onder de rand van de wc.
@punaise Dat klinkt echt als de geur die ik had in mijn huurappartementje in Londen (Goddank gingen we binnen 5 dagen weer weg). Was echt zo goor. Dus als het die lucht is: I feel you.
Ik keek net in de spiegel en met mijn niet-meewerkende haar lijk ik een beetje op een nerderige versie van Tony Junior.
De maandagochtend is nog niet voorbij en ik ben nu iets al voor de 3e keer opnieuw aan het doen omdat ik 2x een domme fout gemaakt heb.
Ik heb heimwee naar het weekend.
Ik moest net weer notulen doen en ik kan wel janken. Het gaat zo snel en de onderwerpen waar het over gaat ken ik inhoudelijk gewoon niet. Er was net 40 min een discussie en ik raak dan gewoon kwijt wat ik wel of niet moet noteren, ook hoor ik op een gegeven moment gewoon niks meer dan een zee van woorden. Opnemen mag niet en tussendoor komen is ook geen optie. God wat haat ik dit, raak gewoon tijdens dat uur in paniek joh
Dus ik ga vanavond eten met vrienden en we maken allemaal wat. En ik heb weer een classic soy peor gepleegd in de supermarkt ik heb alle ingredienten gekocht die in bladerdeeg moeten. Behalve bladerdeeg. En voor mango sticky rice heb ik alles gehaald behalve mango…
Ik moet vrijdag mn kamer uit en ben echt hardcore dingen aan het weggooien maar wat een werk, had dit echt weer onderschat
Moet je ook echt alles woordelijk weergeven? Toen ik nog weleens moest notuleren schreef ik dat er een discussie was over het onderwerp, heel kort de standpunten en de uiteindelijke uitkomst. En dat met steekwoorden bij de verschillende deelnemers zodat ik het direct daarna uitwerk en nog redelijk de strekking van het verhaal weet. Notulen zijn meestal bedoeld als samenvatting en globaal het verloop van de vergadering, niet als woordelijk samenvatting. (En misschien is het mogelijk om hier een keer een cursus voor te volgen?)
Ik zag vannacht een vallende ster en ik teer hier nu nog op.
Al jaren niet meer gezien! Elke keer als in het nieuws komt dat er veel te zien zijn die nacht wil ik gaan kijken, maar ik doe het eigenlijk nooit.
Ik had tot vorige zomer nog nooit een vallende ster gezien en dat was inmiddels echt een soort levensdoel geworden. Ik was met wat vrienden op vakantie op het Franse platteland en ik heb toen met één iemand afgesproken dat we net zo lang op een kleedje zouden liggen kijken naar de sterren tot ik een vallende ster zou zien. Na een paar uur gebeurde dat eindelijk en het was ook meteen een hele grote en recht over ons heen. Wij waren natuurlijk over the moon enthousiast dat het eindelijk was gelukt, inclusief gillen en alles. Zo’n bijzonder moment was dat dus ik snap je helemaal.
Weet je zeker dat het het water is? In ons vorige huurhuis was er een pislucht in de tegels en voegen getrokken omdat vorige bewoners kennelijk naast de pot pisten en niet goed schoon maakten. Zat ook een mega aanslag in de wc. Ik heb uiteindelijk de bril vervangen, en met HG alle tegels drie keer ingespoten en schoongemaakt, en een ander HG spul gebruikt voor de aanslag. Daarna was het goed te doen mits er zo’n geurblok (gel ding) in de ruimte stond.
Nu ik dit schrijf snap ik overigens ook niet hoe dit me niet was opgevallen met de bezichtiging haha.