Wat je even kwijt wil #53

Hij legt de lat voor menig stagiaire flink omhoog

1 like

¡Hola Paranimf! Yo soy Dombo y yo hablo un poco de español. ¡Mucho gusto!

4 likes

Yo soy una ninfa.
Lo siento. :upside_down_face:

Ik vind het echt kut dat Apple lange levertijden hanteert voor bepaalde producten. Als ik nu iets zou bestellen zou ik het niet eens ontvangen in mijn zomervakantie. :roll_eyes:

1 like

Volgens mij ligt dit niet zozeer aan Apple maar komt het omdat er een groot tekort is aan chips waardoor de productie heel erg vertraagd is.

Hoe

1 like

Vet kut als je lekker op de bank ligt en ineens moet poepen. #FML

5 likes

Ik liep net met mijn vriend nog even door de wijk. Zien we opeens een kat ergens bij snuffelen, dus we lopen erheen. Ligt er een merel op straat, zag geen wond en ademde nog wel. Daarna de dierenambulance gebeld en de man aan de telefoon zei dat we hem beter mee konden nemen en dat ze de vogel morgenochtend op komen halen. Hoop zo dat de merel het redt.

3 likes

Omg op jou dat je naaktslakken MET JE BLOTE HANDEN OP PAKT :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

12 likes

Wow dat je dit kan. Heb laatst met stoffer en blik een naaktslak buiten gezet en hoe dat beest alleen al zo slijmerig en vies bleef plakken aan alles maakte me kokhalzen. Laat staan dat ik er eentje had aangeraakt. Laat staan zoveel :scream:

Maar het voordeel van met de hand oppakken is juist dat je het slijm alleen daar aan hebt zitten en niet, de horror, aan een veger oid. Lijkt mij veel meer werk met schoonmaken dan je handen. Even onder de kraan, met zeep wassen en weg is het slijm!

3 likes

Huh waarom dan

12 likes

Ik ging eigenlijk volledig stoppen met alcohol omdat het de laatste tijd een beetje te ver ging. Maar vandaag toch een flesje gekocht want het was zo’n heerlijk weer voor een wijntje en ik had toch wat nodig bij het koken. Waarom zijn kaasjes en olijven enzo ook zo lekker bij wijn? Het is vooral die combinatie die het voor mij doet.

3 likes

Meh, ik wil slapen.

1 like

Uuugh kan niet slapen en moet er over een uur uit. Dus ben maar weer een aflevering van the office aan het kijken. Die waar Karen en Phyllis een makeover doen. Ik ga gewoon weer stuk.

24 likes

Kat nr 1 vond half 7 een prima ontbijttijd. Ik niet.

Hebben we weer zin om er een week tegenaan te gaan? Nee, natuurlijk niet :grin:

18 likes

Maar je kunt ze toch ook verplaatsen

3 likes

Wow, ik kan zo al bij de tandarts terecht :open_mouth: Nou ja, nog meer stress dus vandaag, maar het moet toch gebeuren. :grimacing: Hopelijk valt het mee en kan er gewoon een nieuwe vulling op (maar ben er bang voor).

3 likes

Dubbel feest want ik ben jarig en heb mijn premaster gehaald :clinking_glasses: :partying_face:

132 likes

Dubbel gefeliciteerd :partying_face: