Ik moest net weer notulen doen en ik kan wel janken. Het gaat zo snel en de onderwerpen waar het over gaat ken ik inhoudelijk gewoon niet. Er was net 40 min een discussie en ik raak dan gewoon kwijt wat ik wel of niet moet noteren, ook hoor ik op een gegeven moment gewoon niks meer dan een zee van woorden. Opnemen mag niet en tussendoor komen is ook geen optie. God wat haat ik dit, raak gewoon tijdens dat uur in paniek joh
Dus ik ga vanavond eten met vrienden en we maken allemaal wat. En ik heb weer een classic soy peor gepleegd in de supermarkt ik heb alle ingredienten gekocht die in bladerdeeg moeten. Behalve bladerdeeg. En voor mango sticky rice heb ik alles gehaald behalve mango…
Ik moet vrijdag mn kamer uit en ben echt hardcore dingen aan het weggooien maar wat een werk, had dit echt weer onderschat
Moet je ook echt alles woordelijk weergeven? Toen ik nog weleens moest notuleren schreef ik dat er een discussie was over het onderwerp, heel kort de standpunten en de uiteindelijke uitkomst. En dat met steekwoorden bij de verschillende deelnemers zodat ik het direct daarna uitwerk en nog redelijk de strekking van het verhaal weet. Notulen zijn meestal bedoeld als samenvatting en globaal het verloop van de vergadering, niet als woordelijk samenvatting. (En misschien is het mogelijk om hier een keer een cursus voor te volgen?)
Ik zag vannacht een vallende ster en ik teer hier nu nog op.
Al jaren niet meer gezien! Elke keer als in het nieuws komt dat er veel te zien zijn die nacht wil ik gaan kijken, maar ik doe het eigenlijk nooit.
Ik had tot vorige zomer nog nooit een vallende ster gezien en dat was inmiddels echt een soort levensdoel geworden. Ik was met wat vrienden op vakantie op het Franse platteland en ik heb toen met één iemand afgesproken dat we net zo lang op een kleedje zouden liggen kijken naar de sterren tot ik een vallende ster zou zien. Na een paar uur gebeurde dat eindelijk en het was ook meteen een hele grote en recht over ons heen. Wij waren natuurlijk over the moon enthousiast dat het eindelijk was gelukt, inclusief gillen en alles. Zo’n bijzonder moment was dat dus ik snap je helemaal.
Weet je zeker dat het het water is? In ons vorige huurhuis was er een pislucht in de tegels en voegen getrokken omdat vorige bewoners kennelijk naast de pot pisten en niet goed schoon maakten. Zat ook een mega aanslag in de wc. Ik heb uiteindelijk de bril vervangen, en met HG alle tegels drie keer ingespoten en schoongemaakt, en een ander HG spul gebruikt voor de aanslag. Daarna was het goed te doen mits er zo’n geurblok (gel ding) in de ruimte stond.
Nu ik dit schrijf snap ik overigens ook niet hoe dit me niet was opgevallen met de bezichtiging haha.
Weet je toevallig nog welke HG je toen hebt gebruikt want er zijn iets van 5 opties die zouden kunnen haha
Alle nare geurtjes weg (rood etiket) voor de tegels en extra sterke toiletgel voor de wc.
Bij ons was trouwens wel alles tegel en het maakte me niet zoveel uit of het heel bleef. Poreuze tegels kunnen volgens mij verkleuren met HG spullen, dus als je zuinig bent op je huis zou ik het eerst even testen op een onopvallende plek.
Hoezo is Benedict Cumberbatch maar 45 jaar oud? Voor mijn gevoel is hij al jaren 50 jaar oud
Ik ben vandaag echt mega productief qua werk. Ik moet vaker op vakantie gaan, het grootste deel van mijn to do lijstje voor deze week is al af
Kijk ook echt uit naar mijn vakantie, vriend en ik gaan lekker naar de wellness
Ugh, ik heb echt mijn dag niet. Net bij fileparkeren heel licht de auto achter me aangetikt. Ik denk alleen zijn nummerplaat, want zag geen schade. Toch maar briefje achtergelaten en foto gemaakt. Naast een fucking druk terras ook
Ik heb een doos bonbons voor mezelf gekocht en die ga ik nu helemaal opeten
Ik zag net een kat aangereden worden en ik wist dat het ging gebeuren maar ik kon niet echt iets doen maar zag dat die kat wilde oversteken, echt naar. Ik kon die auto niet stoppen en maakte me echt gereed voor de klap (kon niet wegkijken)
Alleen reed de auto maar 30 ofzo en werd de kat soort van gelanceerd door het wiel en rende hij heel hard weg? Geen bloed te bespeuren en niks gebroken (leek iig) en later zag ik m (denk ik) zitten en toen rende die weer weg voor mij maar leek verder prima.
Dus ik hoop t maar? T was wel zo’n jong flexibel beestje dus ik hoop dat ze dat gewoon kunnen hebben.
Het blijft jammer dat katten gewoon een soort pokémon zijn die een bepaalde aanval kunnen doen zodat zij niet aangereden kunnen worden.
Ik ben zo lui vandaag dat ik weer op bed ben gaan liggen.
Ik was zo blij geen beeldende beschrijving te lezen van een stervende kat in je eerste post hierover, maar toen las ik je eerste zin van deze post.
Nouja blij dat deze kat nog leeft!
Ik heb zojuist tijdens m’n laptopwerk een halve doos van die vies lekkere zeevruchten chocolaatjes op en nu heb ik spijt want ben zo misselijk. Waarom ben ik zo dat als ik spanning heb mezelf vol ga zitten vreten met chocolaatjes Get a grip on yourself Stofdoek