Ach, de merel heeft de nacht niet overleefd
Fijn begin van de week, zo’n nierbekkenontsteking
Ik ben zo onhandig af en toe. Vanochtend moest ik mijn auto afleveren bij de dealer omdat mijn lak loslaat dus dat gaan ze onder garantie herstellen. Ik helemaal blij dat ik dus geen eigen kosten heb, knal ik voor de deur bij de dealer in mijn achteruit tegen een hek en nu heb ik waarschijnlijk alsnog mega eigen kosten.
He wat kut! Veel beterschap
Heel verhaal getypt maar eigenlijk wil ik even 9 jaar terug in de tijd en de zomer opnieuw beleven.
Dankje! Heb medicatie gekregen dus hopelijk snel wat beter.
ik was m’n geur kwijtgeraakt door corona en ik ging testen of ik weer kon ruiken
nu heb ik gerookt paprikapoeder per ongeluk gesnoven 🥲
Whaaaahh, ik heb een nieuwe baan!!!
Nou als je er met blote voeten op gaat staan dan splashen ze tussen je tenen uit elkaar, dus ik gok zacht
Als je ze oppakt, trekken ze samen en zijn ze veel steviger. Kan ze ook best moeilijk lostrekken van de grond.
Niets meer aan te doen helaas. Ik haat mijn gebit, echt waar.
Volgens mij zit er in al die jaren al minstens 10.000 euro in.
Echt vervelend, de woningbouw is langsgeweest om naar ons toilet te kijken want de geur die er uit komt is echt verschrikkelijk. Er zat geen lek oid (konden ze met zo’n apparaatje zien) maar de man vond de lucht ook wel meevallen??? dus nu gingen ze wel ooit een keer het vanuit het dak schoonmaken maar dat was alles. Mocht iemand nog een gouden tip hebben, ik houd me aanbevolen haha.
Ruikt het altijd vies? Of pas sinds kort? Al een keer goed onder de rand schoongemaakt?
Zou er sowieso goed wat afwasmiddel in doen en dan warm water, niet kokend water, ingooien. Wel met een beetje kracht dus een emmer en dan van wat afstand leegkiepen. Dat zou eventuele vieze resten los moeten weken en doorspoelen.
Ik moet weer werken na mijn vakantie maar mijn motivatie is echt 0. Kon ik maar terug in de tijd naar precies 1 week geleden
Al wel best lang, 'n paar weken denk ik toch al zeker wel. Ik ga vanmiddag 'm nog een keer goed schoonmaken, misschien dat jouw tip helpt! Ik maak het toilet gewoon regelmatig schoon maar het is echt het water wat heel erg stinkt. Daarom was het ook wel extra balen dat die man zei van ‘oh ik vind het wel meevallen met de lucht’ want aan riolering oid kan ik natuurlijk zelf niks doen
Wij hadden daar ook een keer last van en toen kwam het uit het wasbakje ipv het toilet, die was aan de onderkant niet goed dicht waardoor de rioollucht naar boven kwam.
Ja, dit vind ik ook een rare actie altijd. Maar wel prima. Zo heb ik 5 dozen pods gescoord, haha. En recent 5 van die toiletblokken voor onder de rand van de wc.
@punaise Dat klinkt echt als de geur die ik had in mijn huurappartementje in Londen (Goddank gingen we binnen 5 dagen weer weg). Was echt zo goor. Dus als het die lucht is: I feel you.
Ik keek net in de spiegel en met mijn niet-meewerkende haar lijk ik een beetje op een nerderige versie van Tony Junior.
De maandagochtend is nog niet voorbij en ik ben nu iets al voor de 3e keer opnieuw aan het doen omdat ik 2x een domme fout gemaakt heb.
Ik heb heimwee naar het weekend.