Wat je even kwijt wil #53

Bedankt he :rofl: :cry:

Niemand heeft gezegd dat de benadering oke is. Maar de benadrukking dat die man homo is en het daardoor dus nog verwerpelijker is stoort mij. En het is een forum, dus als je daar geen reacties op wil moet men maar in een dagboek gaan schrijven

6 likes

Ach is vast goed voor de weerstand

4 likes

Gadverdamme

Kan dit soort berichten Pls op zwanger/kinderen blijven.

Zit niemand op te wachten

59 likes

6 likes

Hallo, alsof men er daar op zit te wachten. Gewoon helemaal niet posten, lijkt me beter.

19 likes

3x raden wie er eten heeft besteld en wie nog meer wijn in het verschiet heeft? :smirk:

Kater komt later wel

4 likes

Nou daar gaat mn zin in chocoladepudding

8 likes

De avondspits was zooo kut. Wel een Magnum gekocht bij de benzinepomp👍🏻

1 like

Ik probeer een situatie te bedenken waar ik mijn eetlust door iets verloor. Nooit gebeurd en vermoed dat dat ook nooit gaat gebeuren.

27 likes

/nocare. Ik eet vissticks.

14 likes

18 likes

Dieptepunt van de dag is toch wel dat ik overprikkeld raak van andermans gebrek aan tafelmanieren. Smak smak smak, prak, prak prak. En ik vind het lastig omgaan met een soort schemerfase van stoppen met mijn huidige baan dat er nog veel geregeld moet worden voor de nieuwe baan.

Nog tweeënhalve week en dan kan ik eindelijk vakantie vieren. Geen opleiding meer, geen deadlines, geen dingen die last minute nog moeten worden gedaan. :partying_face: :partying_face: :partying_face:

12 likes

We kunnen België zien liggen

1 like

Maar betekend het dat je wel bent aangenomen waar je laatst op solliciteerde?

Zit je in de politiek?

Agh ik heb hartkloppingen, wat een kutgevoel. Heb zeker teveel chocola gegeten net

1 like

Ja, ik heb uiteindelijk de baan gekregen en ik ga er ontzettend op vooruit :partying_face: . Heel fijn om na jaren van thuiszitten en afzien met een extra studie nu gewoon grote stappen te zetten.

@desecretaris wanneer hoor je of je :netherlands: in de pocket hebt? :slight_smile:

66 likes

Wat goed! Gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Wat superfijn! Gefeliciteerd!!

2 likes