Wat je even kwijt wil #53

Aaah zo trots op je :smiling_face_with_three_hearts: veel plezier en succes!

1 like

Ha, ik ging Videoland opzeggen en was precies op tijd. Hij zou morgen namelijk weer afgeschreven worden :sunglasses:

9 likes

Nou mensen ik kan en moet eigenlijk nu ook nu ik dit typ wel janken

Ik had vandaag een productieve werkdag, nog even een drankje gedaan met collega’s, maar ging met hoofdpijn en vermoeid naar huis. Gisteren gevaccineerd dus zou daar aan kunnen liggen. Thuis meteen gaan slapen, werd bezweet en met honger wakker om half negen.

Honger! Niks in huis dus dacht ff snel langs de mac. Niks aan de hand toen ik vertrok maar na 2 minuutjes 
 Nou 10 min echt in het heftigste noodweer ooit gereden, ik zag he le maal niks, onweer, hagel, regen, niet normaal. Ben ik bij de mac sta ik serieus al 20 minuten in de rij. Kom ik bij de paal, duurt het nog 10 minuten voor ik kan bestellen, had m’n raam 0,5 cm open en heel m’n linkerkant is nat zo heftig regent het. BESTEL IK. IS ER EEN FUCKING PINSTORING. Ik heb gvd net twee euro op zak dus nu heb ik zielige zes kipnuggets en de rest kan ik niet bestellen want ik kan niet betalen.

Ben hier letterlijk om aan het janken :joy:

18 likes

Klinkt als de hel :sob: Ben je inmiddels veilig thuis?

1 like

Ah supper lekker, kat kwam knuffelen en niest vol in m’n gezicht.
Ben ook door een mug in m’n borst geprikt. Ga ik deze nacht overleven?

1 like

Ok, ik ben stiekem wel trots op mijzelf ik zat vorige week echt op 15% vordering van mijn scriptie (die dus 16 juli af moet zijn), nu met feedback van mijn begeleider bronnen en literatuur een heel stuk kunnen uitbreiden en zo goed als “klaar” met literatuur. Ben inmiddels wel op 40% al zeg ik het zelf.

En dan maar hopen dat mijn begeleider mijn uitbreiding op literatuur ook goed vindt natuurlijk
maar het is sowieso een verbetering!

27 likes

Heb ik vorige week aan twee artsen mijn vulva laten zien, mag ik morgen ook nog even mijn borsten tonen aan een ziekenhuismedewerker. Meeste intimiteit sinds tijden (terwijl ik getrouwd ben, dat is het treurige aan dit verhaal).

7 likes

Wilde zoete aardappelpuree maken. Ik had geen super hoge verwachtingen, maar het eindresultaat is Ă©Ă©n grote teleurstelling. Ziet er echt uit als kots :nauseated_face:

Samenvatting

Denk dat ik het maar laat afkoelen en de bijgerechten opeet. Morgen een extra zoete aardappel er doorheen gooien en hopen op het beste! :upside_down_face:

:joy::joy: Die van mij was ik vandaag vergeten op te halen op school
 Oeps

12 likes

Ik heb 2 jaar geleden mijn green card gekregen maar het was een tijdelijke green card met voorwaarden (voorwaarden waren: je moet getrouwd blijven met je Amerikaanse partner) en nu vervalt hij dus binnenkort en ik ben nu bezig met een aanvraag voor een nieuwe die dan 10 jaar geldig is. Dus ik ben formulieren aan het invullen en kopietjes aan het maken van documenten die ik moet aanleveren maar ik word hier zo gestresst van.

Het is niet moeilijk ofzo maar wel veel werk en ik moet alles 100 keer controleren en de regels goed lezen. Ik vind het ook zo vermoeiend dat ik telkens moet bewijzen dat mijn huwelijk wel echt was, ze gaan er echt vanuit dat je crimineel bent en je moet bewijzen dat het niet zo is. Ik moet ook van 2 mensen ondertekende verklaringen dat ze ons samen hebben gezien etc.

Ik denk wel dat alles goed komt maar het is toch altijd even stressen omdat andere mensen mijn toekomst in hun handen hebben en kunnen beslissen dat ik het land uit moet.

22 likes

AAaaarrrghhh ik hoor ratten lopen op zolder boven mij :cry:

1 like

Als het goed is dan is het permanent als het deze keer wordt goedgekeurd. Je green card verloopt dan wel maar dan kan je hem “gewoon” verlengen.

Ik kan ook eind volgend jaar staatsburger worden en een Amerikaans paspoort aanvragen als ik dat wil (en als ik voor het examen slaag natuurlijk).

3 likes

Ik kon gisteren opeens niet meer op het forum komen. Hadden meer mensen dat? Bleef op het startscherm staan.

In ieder geval. Had een vroege wekker gezet, maar mijn telefoon is zo onbetrouwbaar. Dat ding is nooit afgegaan dus 2,5u later wakker. Nu ben ik chagrijnig omdat de rest van mijn planning niet meer klopt :unamused:

Dit is al de tweede dag met oorsuizingen aan mijn rechteroor. Mag hopen dat dat weggaat :sob:

Misschien gewoon even de huisarts om advies vragen als je je zo’n zorgen maakt? Die kan je waarschijnlijk zo vertellen na hoeveel tijd dit over zou moeten zijn als het door een verkoudheid oid komt.

1 like

Ja, moet er morgen zijn voor mijn dochter en dan vraag ik het meteen

Ik heb een verdoofde wang na mijn vaccinatie :sweat_smile: de huisarts belt zo terug. Ik ben benieuwd. Haha. Dit is niets voor zo’n piekeraar als ik.

1 like

Ze heeft hele lekkere zoute drop!

1 like

GEFELICITEERD! Dat is ook echt een prestatie!! Scripties an sich zijn al lastig, laat staan met die bijkomstigheden. Absoluut terecht en verdiend dat je trots bent!!

3 likes

Ik voelde het ook in mijn kaak, gewoon heel die zenuw in arm waarin werd geprikt van duim/pink tot oor/kaak. Trok na een dag weg.

1 like