Wat je even kwijt wil #53

Ze heeft hele lekkere zoute drop!

1 like

GEFELICITEERD! Dat is ook echt een prestatie!! Scripties an sich zijn al lastig, laat staan met die bijkomstigheden. Absoluut terecht en verdiend dat je trots bent!!

3 likes

Ik voelde het ook in mijn kaak, gewoon heel die zenuw in arm waarin werd geprikt van duim/pink tot oor/kaak. Trok na een dag weg.

1 like

Kruisen je zenuwbanen in je nek? Ik ben rechts geprikt en het is mijn linkerwang :joy:

Haha, geen idee. Slim om huisarts te bellen hoor, maar ik herken de klacht wel (al dan niet anders), dacht misschien is het iets autistisch haha

Doktersassistente heeft al teruggebeld. Ze weten niet zeker of het door vaccinatie komt. Als ik er heftige hoofdpijn bij krijg of verminderd zicht moet ik gelijk terugbellen. En anders zou het vandaag of morgen weg moeten trekken. :relaxed: Hope do want ik ben nu natuurlijk de hele tijd aan het checken of het al weg is :joy:

1 like

Wat goed! Gefeliciteerd :partying_face:

Super knap van je! Gefeliciteerd :partying_face:

Liep net als enige met mondkapje in de supermarkt, was natuurlijk te verwachtingen. Vind het nog steeds jammer :joy: was zo lekker anoniem. En ik zat net te denken, toen het vorig jaar verplicht was en ik werd gevraagd om mn id in de supermarkt vroeg die vent of ik mondkapje af wilde doen. En dat deed ik? Ik had gewoon nee moeten zeggen.

@Bridgetogantry wauw echt heel knap!! Gefeliciteerd!

4 likes

wauw wat super knap! Gefeliciteerd, mag je zeker echt mega trots op zijn :heavy_heart_exclamation:

Ik ben vandaag blijkbaar afgestudeerd met een 9 voor m’n stage maar het is zo underwhelming, ik kreeg niet eens een email erover en zag het toevallig :joy::joy:

Nou ja whatever, call me RMSc Kurisu fam. Ik wil graag koffie bedanken voor alles

92 likes

Gefeliciteerd! :tada: en @Bridgetogantry ook!!

1 like

Volgens mij is dat wel gebruikelijk, anders kunnen ze veel lastiger inschatten of het klopt. Bij het stemmen moest ik ook mijn mondkapje af bij de identificatie.

2 likes

Ik ga morgen mn nagels doen en vrijdag naar de kapper.
Eigenlijk wil ik nu ook gewoon mn hele lijf latem waxen en mn wenkbrouwen en wimpers laten doen. En naar de spa. Maar goed ik ben niet rijk

24 likes

Ik ben een spijkerbroek kwijt :woman_shrugging:t5: Gister aangehad, na werk omgekleed (thuis), mijn slaapkamer is netjes opgeruimd, mijn kast is netjes opgeruimd, de wasmand al gecheckt, wasmachine is leeg en ik heb gewoon geen idee waar die is :joy:

5 likes

Vannacht in je dromen een striptease op straat gedaan? :joy:

2 likes

Onder je bed? Mijn kat verstopt daar graag washandjes en maakt er een mandje van, dus als ik kleding kwijt ben is dat de eerste plek waar ik kijk. :joy:

3 likes

Nee ik heb een afgesloten bedrand haha hoe noem je dat :joy:

Ik zal hem straks wel op een gekke plek tegen komen. Maar heb net een half uur lopen zoeken en gewoon geen idee :joy:

Het haakje van de handdoek/badjas/joggingbroek? Badkamer of wc?

Ik wil dit mysterie oplossen:D

1 like

soms als ik thuis kom, dan trek ik hem uit op de plek waar ik mijn schoenen uit doe. Bij de eetkamer tafel. en dan de volgende dag is dat ook de plek waar ik hem terug vind. :joy:

1 like