Oh wat leuk we delen dezelfde verjaardag! Have fun
Dat was een korte quarantaine Ik mag weer naar buiten
Vanavond wel ff genieten van een heerlijke wijn + snacks.
Love OneFit! Ik heb gister aerial hoop gedaan, vanochtend een sup & yoga les bij zonsopgang en morgen ga ik hangmatyoga doen .
omg misschien beetje humble brag dit maar ik kom er gewoon nu pas achter dat ik een vast contract heb? Mijn contract liep deze maand eigenlijk af, maar drie maanden geleden of zo heb ik al een gesprek gehad met mijn leidinggevende dat ze graag verlengen. Althans, dat had ik er in mijn hoofd van gemaakt want blijkbaar heb ik toen een vast contract aangeboden gekregen en ondertekend. Zo raar dat ik dat niet meer wist, ik heb toen ook allemaal mensen geappt en zelfs een bericht hier op het forum geplaatst (net teruggezocht) waarin duidelijk staat dat ik een vast contract heb gekregen, maar dat was even niet goed opgeslagen in mijn geheugen of zo. Joh, meevaller!
Geen idee, eerste keer dat ik daar bestel haha. Zometeen even kijken of ik al iets in mijn brievenbus heb
En Corona dan?
Die was niet uitgenodigd.
He, wat jammer. Altijd gezellig met Corona.
Ze zijn aan de overkant aan het verhuizen met een verhuislift, 2 jongens op het balkon en 2 jongens beneden (van een studentenverhuisbedrijf). Hoop geschreeuw naar elkaar, eenmaal boven worden de plankjes er 1 voor 1 afgetild en sturen ze de lift daarna weer naar beneden met dingen er nog op!! Word helemaal kriegel van hoe tragisch omslachtig dit gaat, zou bijna een handje gaan helpen.
Jij ook! Ga je nog iets leuks doen?
Gisteren allemaal gezonde boodschappen geleverd met intentie vanavond salade te maken.
Zin in: friet
Als je een beetje creatief redeneert is friet met mayo gewoon aardappelsalade .
Ahhh ik ben zo excited, gaat zometeen iets live op mijn werk insta en kan niet wachten op de reacties. Nu als een malle aan het refreshen tot de ingeplande post online staat
Hè dat komt me nou helemaal niet bekend voor. Nee, nog nooit meegemaakt.
Ik heb hete pepers gesneden en nu wil mijn kat geaaid worden maar ik wil haar niet pittig maken en mijn handen branden gewoon van de pepers. Nu kijkt ze super zielig van aai mij nou. Volgende keer ga ik er gewoon weer sambal in mikken ipv pepers snijden en daarna mezelf pijnigen en mijn kat moeten negeren.
snap ik, duidelijk een uniek
probleem
aardappelsalade it is!
Whut, in welke stad zit jij?