Wat je even kwijt wil #53

Ik zou hem nu inderdaad vangen zoals lichtknopje zegt omdat ie niet vliegt.

Anders werkt altijd; dieren/vogels/insecten die vliegen naar het licht toe in dit soort situaties, dus de ruimte donker en dan is het open raam/deur het enige lichtpunt en dan zijn ze zo weg. (voor een volgende keer of voor iemand anders ter info)

3 likes

Heeel erg verleidelijk maar ik ben inmiddels gestopt met veel moeite … Via fb market raak je ze wel zo kwijt hoor

Ugh, moet pasfoto’s maken. Zo vreselijk altijd!

Covid opnames weer bij ons op de IC en pam Pam Pam… Allemaal niet gevaccineerd.

9 likes

Prima formaat voor Hugo de Groot om wederom te ontsnappen uit Slot Loevestein. :joy:

7 likes

Ik zit in dezelfde situatie en ga zo naar huis :partying_face:

Helaas heb ik niet van die collega’s, anders was ik ook zeker gebleven!

Ik wilde ze niet kwijt hoor, weet ook niet waarom ik ze nog heb.
Weet nog dat ik in mei vorig jaar elke winkel ben afgegaan op zoek naar menthols.

1 like

Wat een heerlijk nieuws :heart_eyes:

1 like

Ah sorry verkeerd geïnterpreteerd. Verslavende dingen he!

Morgen vieren we de verjaardag van mijn vader en dan zie ik eindelijk mijn broer,schoonzus en hun kinderen weer na 1 1/2 jaar. Zoveel zin om bij te kletsen na die lange tijd. Dubbel feest :tada:

8 likes

Ik ben echt onredelijk jaloers op iedereen die nu op vakantie is naar een zonnig oord. Ik zit in een uitgestorven gebouw te werken en het is echt dodelijk saai

7 likes

Ik ben zondag jarig en ga vanavond eindelijk eens lekker cocktails maken met mijn vriend, morgen bbqen bij mijn moeder en zondag is nog helemaal open dus geeen idee. Maar wat heerlijk. Zoveel zin in gewoon even lekker niets

7 likes

Eeeeww ik opende net een voorverpakt koekje en nam er een hap uit en smaakte direct naar. Bleek er al schimmel op te zitten! Direct uitgespuugd en m’n mond gespoeld maar gadverrr!

Het manifesteren heeft geholpen, WANT IK HEB EEN APPARTEMENT :partying_face::partying_face::partying_face:

154 likes

Ik heb echt zulke lieve vrienden :smiling_face_with_three_hearts: Ik zit sinds gister in quarantaine wegens contact met een besmet persoon.

Een vriendin van mij kwam net mijn pakketjes voor mijn bedrijf ophalen + sigaretten brengen. Ze had al gevraagd of ik boodschappen nodig had. Die had ik gelukkig gister al gehaald voor ik het bericht kreeg.

Ik had de pakketjes beneden neergezet en gewacht tot zij weg was om mijn peuken te halen. Staat er een shopper gevuld met een zelf gebakken cake, een van mijn favo wijnen, speciaal biertjes en allemaal snacks :smiling_face_with_three_hearts: Ik kan hiermee 3 weken in quarantaine :joy:
En een schema wat de hele groep heeft gemaakt voor als ik positief blijk te zijn voor boodschappen en mijn pakketjes ophalen + weg brengen.
Echt zo lief :sob::smiling_face_with_three_hearts:

98 likes

Wowww ik kwam er laatst achter dat mijn werkgever was vergeten loonheffingskorting toe te passen en ik dus al die tijd te weinig betaald heb gekregen. Hebben ze het tekort net in één keer overgemaakt. Zo chill. Voelt als gratis geld omdat ik niet wist dat ik dit sowieso tegoed had van ze :partying_face:

53 likes

Wat handig! Echt nog meer zin in mn eigen kind nu

52 likes

We moeten vandaag klussen, maar ik vind het veels te lekker weer vandaag. Veel beter dan gisteren en eergisteren. Baal hier even van, maar vriend vindt dat het echt vandaag moet, zodat we morgen naar de stort kunnen. Stommmm. Gelukkig vanavond uit eten met een vriendin.

2 likes

Mijn broertjes en ik werden elke zomervakantie ook weer om en om door m’n ouders ingezet om dit tata taakje uit te voeren. Ik voelde als 8-jarige de schaamte al.

17 likes