Wat je even kwijt wil #53

Breng me niet op ideeën.

Oh… jouw naam is een album. Ik dacht iets leuks in t Noors

2 likes

Hoezo heb ik buiten mijn stopweek meer buikpijn. :slightly_frowning_face: Kan ik buikpijn krijgen van de pil? :confused:

One of the best albums ever :cry: :heart_eyes:

1 like

Hahaha ik bedoelde meer van hoe kom je niet ineens bij vooral als reactie op dat verhaal (maar ik lees nu over dat je schijft!)

Dit brak mijn hart een beetje. Overduidelijk dat ik mijn maandelijkse periode heb :joy:

16 likes

Deze moest @Negativ

25 likes

Omg zieke error dit was ineens een random andere foto :woozy_face:

Oh :sob::sob::sob::sob:

1 like

Ik zocht naar die bovenste maar ik vond gelukkig de screenshot van ooit, maar kwam toen deze tegen

10 likes

Ik doe zoooo m’n best om zoveel mogelijk tweedehands te shoppen maar nu moet ik toch even mijn best doen om niet te zwichten! Ik ben voor het eerst in jaren wat aangekomen waardoor ik amper nog passende zomerkledij heb en ik heb nog niet zoveel tijd gehad om te gaan kringlopen en nu blijft de H&M maar advertenties van mooie jurken naar me gooien…

1 like

“Ik snap niet wie 5 dagen werken bedacht heeft” :crazy_face::crazy_face::crazy_face:
En dan wel genoeg geld voor een truck van 250.000 (ja echt) en een koopwoning on the side om naartoe terug te keren
Ok is goed be free you nomads

21 likes

Ik vind dit ook lastig, zeker nu ik wat ben aangekomen… Op vinted en in vintage winkels is het aanbod in maat 36/38 mega groot itt 40/42 en up, dus ik snap je struggle!

@MadameMignon nep hippies

1 like

Aah ik snap je struggle. Ik word depri van de soep jurken en saaie jeans op vinted haha

2 likes

@vitaminwater en @Soy.peor oh ik zou wel op Vinted kunnen shoppen qua maat maar het is gewoon niet zo m’n ding. Ik koop mijn tweedehands kledij liever ‘in het echt’, ik wil toch eens kunnen voelen en passen. Op Vinted kijk ik enkel soms eens voor schoenen ofzo.

Maarrrr dan kan ik die denkwijze evengoed toepassen op nieuwe kledij, online shoppen is toch altijd een beetje een tegenvaller… * Klikt de H&M website weg *

1 like

Besnijden is toch niet zo erg? Waarom doet hij het niet? Pf is het het principe?

Een besneden man is idd niet erg hehe.
Ik denk alleen niet dat het zomaar kan.

1 like

Een besnijdenis is echt niet niks! En het is waarschijnlijk niet alleen principieel maar je hebt ook lichamelijke consequenties, gevolgen en risico’s…

42 likes

Heftig! Komt dit nu ineens plotseling uit de lucht vallen?

1 like

Ik heb echt een leuke avond gehad, lig nu net in bed met een tosti en nog een plakje kaas. Kruimels, dat zien we morgen wel :v:

4 likes

Ik werd net in de stad afgezet en ging nog even naar de avondwinkel en er liepen zooooveel dronken mensen op straat. Leek wel op een normale vrijdagavond.

1 like