Heerlijk in de caravan luisteren naar de regen en onweer
Vandaag lekker dagje Arnhem gedaan.
Ooh ja was ook een mooi maar onverwacht einde. In ieder geval voor mij haha.
@Bailey ik ga ze eens opzoeken, dank je!
@Philo ben benieuwd hoe je hem vindt!
70 cent is nu normaal dus zou je nog meer verdienen kunnen ook
Haha ja ik dacht ook dat het goed was dat ie dood was want mān ouders waren altijd negatief over hem dus ik was ook een soort van blij en toen kreeg ik op mān kop. Wist ik veel
Joop den Uijl
Ik wil ook regen
Nee dat wil je niet. Het was vanavond zooo vies vochtig hier. Blugh.
Had laatst ambi pur toiletblokken besteld bij appie omdat ze in de bonus waren. Maar die dingen stinken!!! Nu ruikt onze wc naar bejaardentehuis
Dat is het hier ook zonder regen
Ik ben zo opgefokt dat ik nooit ga kunnen slapen.
Amai, wat klote. Je bent vast nu al naar je nachtdienst, anders zou ik zeggen: kan je niet thuisblijven? Of je partner? Ik zou mezelf misschien ziek melden.
Het regent hier nu al een uurtje en inderdaad, ipv afkoeling wordt het buiten alleen maar kleffer en benauwder.
Ik was in Maastricht en er zaten echt van die vreselijke studenten achter ons op het terras die met van die vreselijke afkortingen gesprekken voerde echt wth is dat zeg. Ze bestelde esmaās en hadden het de hele over rela? Relaās?
Ja gejankt hahaha heerlijke wegkijk film!
Wel bijzonder om dat in het echt mee te maken. Beetje alsof je in de dierentuin loopt en de dieren waar je voor komt eindelijk een keer niet verstopt in een struik zitten.
Ik heb net mijn profieltekst op insta aangepast en āherā vervangen voor ātheirā. Heb de laatste tijd veel nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het niet bij mij past om she/her/zij/haar te gebruiken voor mezelf. Anderen mogen mij wel noemen hoe ze willen. Voornaamwoorden worden toch voornamelijk gebruikt als mensen óver mij praten en niet mĆ©t mij en hoe mensen over mij praten definieert niet wie ik ben. Ik ben blij er eindelijk voor mezelf op dit punt uit te zijn. Nu mijn seksualiteit nog uitvissen
Edit: en ik wilde dit even kwijt omdat anderen het waarschijnlijk niet eens gaat opvallen, maar het voor mij toch belangrijk is dat ik dit nu gedaan heb. Ik heb alleen geen zin het er expliciet met vrienden/bekenden over te hebben als het niet ter sprake komt. Ik heb helemaal geen zin in ācoming outsā oid omdat ik vind dat het iets normaals hoort te zijn en ik niemand een verklaring schuldig ben. Ik hoef niemand te vertellen dat ik āandersā zou zijn, ik ben ik en dat blijf ik
Ik lig te marineren in de zelfbruiner maar ben echt bang dat ik morgen ga wakker worden met een duo panotti gezicht. Zal vast niet, maar toch
Pff, zo sneu mijn vriend vierde vanavond zijn verjaardag voor zijn ouders en broers/zussen. Hele avond vraagt niemand hoe het met hem is of gaatā¦iedereen is alleen geĆÆnteresseerd in de kleinkinderen die er zijn.
Nu hebben we zelf geen kids en prima dat het er even over gaat. Maar kom op, enige interesse is zijn leven is ook wel fijn:(
Heeeuyy toch een heel.uur geslapen
Prins Friso denk ik, moest heel lang nadenken maar toen werd later ergens prins claus benoemd en schoot dit me opeens te binnen. Verder gaan dit soort dingen eigenlijk langs me heen/ervaar ik weinig emoties bij het overlijden van bekende mensen