Wat je even kwijt wil #53

Ugggh ik heb mijn spijkerbroek gewassen, maar vergeet altijd dat die dingen dan weer teringstrak zitten

3 likes

Ugh ja
zie altijd tegen het moment op om dan weer aan te trekken. Voelt gewoon naar.

1 like

Ja echt, moet straks weg en zit nu op de bank in gekke houdingen om dat ding maar zoveel mogelijk uit te rekken

2 likes

Ik was ze ook echt ‘weinig’. Soms zijn ze op t randje van goor maar zolang t niet stinkt trek ik m aan totdat ik een keer denk, ok
nu moet het. Haha.

1 like

Frédérique huidts

5 likes

Same, maar hier met wijn, een witte en melkchocolade reep :love_you_gesture:

2 likes

Yes same ik heb een miniappeltaartje en rode wijn :partying_face:

2 likes

Ik zit een artikel te lezen over cardioloog Janneke Wittekoek die het problematisch vindt dat mensen een patatdag hebben, terwijl ik op m’n wekelijkse febo/maccie thuisbezorgd bestelling zit te wachten :glee:

17 likes

Ik heb zo’n grafhekel aan mensen die weten dat ze in een stilecoupĂ© zitten en super luid gaan praten. Gewoon echt expres de hele coupĂ© zowat. Fucking aso.

2 likes

Dat had ik inderdaad ook! Ik weet nog heel goed dat mijn vader zo ‘blij’ was dat de dader een witte man bleek te zijn. Toen het op het nieuws kwam dat hij was neer geschoten zei mijn vader ook hardop laat het alsjeblieft geen buitenlander zijn. Ik was toen echt even bang voor een burger oorlog of zo.

————

Ik ben net wakker van mijn 2 uur durende dutje en mc donalds is onderweg :partying_face:

12 likes

Pim Fortuyn denk ik ook hier. En bij prinses Diana was ik een jaar of 8 denk ik, maar dat deed me vrij weinig eigenlijk.

Dat ja, en Amy Winehouse!

(oh dacht zij ook in 2009, maar blijkbaar 2011)

1 like

Ik vind het nu zo gezellig om lekker op de bank met een wijntje naar de regen te luisteren. En heb kaarsjes aan :heart:

5 likes

Ja gister 10 jaar geleden! Weet nog precies waar ik was want ik was op vakantie. Pim Fortuyn kan ik me ook heel goed herinneren idd. En prins Claus. En de paus.

1 like

Campina Zacht & Luchtig Framboos is echt de allerlekkerste vla :star_struck:

2 likes

Door het noodweer komt het water al naar boven vanuit de wc’s en gootstenen en er hangt een dikke rioollucht in huis. đŸ„Č Mijn vriend en ik hebben allebei nachtdienst. Benieuwd hoe we het morgenochtend aantreffen.

Ik zit gewoon mee te huilen met de film " the last letter from your lover".

Een aanrader, staat op Netflix.

1 like

Oke daar gaan we!

2 likes

Dat had ik bij het einde van “me before you”! Ook wel een leuke film

De boeken van Jojo Moyes zijn ook heel leuk vind ik!