Ik vond verstandskiezen 100% meevallen. Ook hier geen complicaties. Vooral wanneer de kaakchirurg trekt gaat het snel en redelijk pijnloos.
Ik had net weer rijles en het ging goed. De vorige keer ging namelijk echt niet zo goed. Heb vandaag zelfs nog door zo een heftige bui gereden (oke met een klein beetje hulp van mān instructeur maar ik bleef iig kalm!!) waarbij het zicht super slecht was dus ben wel een beetje trots op mezelf.
't Lijkt me best chill om vlakbij de zee te wonen, behalve volgens mij dat je dan automatisch altijd zand in huis hebt. De horror.
Wanneer je ālet it goā aan je scherm hangt ter reminder om jezelf minder druk te maken tijdens het werk en het ook nog eens daadwerkelijk werkt. Geen stap meer doen dan je daadwerkelijk moet. Heerlijk. (Geen sarcasme)
Nu alleen besluit maken of ik vanavond ga netflixen en borduren. Of verder ga met Coursera. Hmh
Of net na het wassen weer 1000 kletsen meeuwenpoep op je auto
Ik kocht net van die net broekjes voor als ik bevallen ben bij het kruidvat en die zaten echt in een vrolijk doosje dus dat meisje aan de kassa dacht volgens mij ohhh leuk wat is dit en ik zag haar gezicht echt langzaam zo vertrekken van naar
Misschien doet je verzekeraar aan wachtlijstbemiddeling! Dan lukt het ze soms om nog een plekje te krijgen ergens.
Ik struikelde net op straat over mn broekspijp en mn slipper viel uit. Oh man ik leek wel een waggelende baby vreselijk. Waarom is het toch zo voor lul als je valt. Kutbroek.
Wat super voor je!!
Heb een enorme zere/blauwe plek op mān rug en ook spierpijn in mān schouder en ik snapte niet hoe ik daaraan kwam, herinner ik me opeens dat ik van t weekend tijdens teveel zuipen keihard uit mān bed ben gevallen
Echt triest, jaren niet zo lam geweest dat ik dingen vergat.
Ik lig heerlijk op een stretcher in de tuin, terwijl ik van mijn ouzo met ijs drink. Laat deze vakantie maar lekker lang duren!
Heb ik net gehuild omdat mijn laatste jaar als twintiger begonnen is? Ja. Ik ergerde me altijd aan mensen die een big deal maakten van hun verjaardag of leeftijd, en nu ben ik zelf zo iemand. Ik weet ook niet waarom ik het zo erg vind, maar het voelt echt alsof ik bijna bejaard ben.
Doe dr cola bij als je van drop houd.
Ben op zoek naar een budget airfryer en zie op de site van blok-ker deze afbeelding. Wat is die plastic kip? Waarom???
En vandaag de laatste les gelopen. Blij dat ik heb volgehouden. Ben echt fier op mezelf. Nu nog de drive vinden om alleen ook vol te houdenā¦
Wow ik dacht net waar zou dit lekker mee te mixen zijn. Ik houd van drop dus bedankt voor de tip! Ga ik sowieso proberen
Gefeliciteerd!! Hopelijk ga je snel inzien dat bejaard zijn zo slecht nog niet is. Fijne verjaardag
Volgens onze CAO krijgen wij 1,5% loonsverhoging per 1 juli.
Vandaag loon ontvangen enā¦ā¦
Inderdaad noppes, zucht
Ik kom er net achter dat mijn huisbaas dit jaar de huur niet heeft verhoogd Het is maar een paar tientjes per maand extra maar toch hoe meer geld er over blijft voor nutteloze zooi (daar lijkt mijn geld altijd aan te verdwijnen) hoe beter
Mān vriend en ik gaan donderdag het contract gaan tekenen om voor het eerst officieel te gaan samenwonen en ik ben zo excited!!!