Maar was je wel thuis dan toen ze 't kwamen bezorgen?
OMG ik heb dat ook, ik wordt sowieso elke zomer lek gestoken maar dit jaar zijn het echt rare beten, dikke bulten en soms allemaal mini bultjes eromheenâŚen die zijn dan ook opeens weer weg.
Ik krab mezelf helemaal open.
Nee maar we hebben aangegeven in de tuin en absoluut niet bij de buren en in de tuin is daar een speciale ruimte voor (een soort kastje)
Toen zagen we in de t&t dat het bij de buren kwam, toen hebben we gebeld en zou het in het kastje neergelegd worden, maar toen zat er alsnog een briefje in de bus voor bij de burenâŚ
Rondje wandelen met hond: 2 herten gezien (mannetje en vrouwtje op verschillende locaties), een haas, een egel, fazant en fazanten babyâs
En gewoon op de locatie waar ik dagelijks kom (met hond of hardlopen), blijf het prachtig vinden dit zo dichtbij huis te hebben en geniet er elke keer van
Tijdens het koken rode peper gesneden en na het handen wassen aan mijn oog gezeten, het brandde zo erg
Wat lief van je vrienden, alvast gefeliciteerd!
Ik werd echt misselijk van dat filmpje
Die spin zag er ook zo groot uit
Lol alsof je daar recht op hebt, mensen kunnen toch gewoon komen en gaan
Dit tapijt op straat gevonden weet niet of er een lijk in is vervoerd oid dus hij ligt nu in de berging tot ik hem heb laten reinigen
Woooowww prachtig!!!
Ik had gisteren een barbecue met familie, eerste sociaal event in maanden. En ik kon daarna de hele nacht niet slapen en werd moe wakker en moest overdag een dutje van drie uur doen.
Helemaal overprikkeld van een rustige barbecue.
Mooi hè !! Ik was al een tijd op marktplaats aan het kijken voor zoân vloerkleed en nu lag ie gewoon letterlijk voor mân deur vanochtend
Manifesteren
Misschien wil ze wel niet dat dat publiek verkondigd wordt.
Jaa, wat een geluk zeg!!
Goed gevisualiseerd, haha.
Plus als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook bij de nieuwe forumnaam terecht
Heel mooi! Ik vind je moomins schilderij ook fantastisch, zo snoezig
Geniet ervan!
Dat ze naar Woerden is verhuist?
Nee daar is dus geen internet!!!
Je mag mensen niet outen. Ze is er nog en als je een beetje oplet heb je zo door wat haar nieuwe naam is. Heb niet het idee dat ze het erg vindt maar het is aan haar om het wel/niet te zeggen.