Wat je even kwijt wil #53

En vandaag de laatste les gelopen. Blij dat ik heb volgehouden. Ben echt fier op mezelf. Nu nog de drive vinden om alleen ook vol te houden…

71 likes

Wow ik dacht net waar zou dit lekker mee te mixen zijn. Ik houd van drop dus bedankt voor de tip! Ga ik sowieso proberen

1 like

Gefeliciteerd!! Hopelijk ga je snel inzien dat bejaard zijn zo slecht nog niet is. Fijne verjaardag :partying_face:

5 likes

Volgens onze CAO krijgen wij 1,5% loonsverhoging per 1 juli.
Vandaag loon ontvangen en……

Inderdaad noppes, zucht

1 like

Ik kom er net achter dat mijn huisbaas dit jaar de huur niet heeft verhoogd :partying_face: Het is maar een paar tientjes per maand extra maar toch hoe meer geld er over blijft voor nutteloze zooi (daar lijkt mijn geld altijd aan te verdwijnen) hoe beter :grin:

27 likes

M’n vriend en ik gaan donderdag het contract gaan tekenen om voor het eerst officieel te gaan samenwonen en ik ben zo excited!!! :partying_face::smiling_face_with_three_hearts:

53 likes

Merk je dat niet in je Augustus salaris pas?

4 likes

Nixx 18

1 like

Ik weet even niet waar ik dit beter zou kunnen plaatsen, maar ik ben er vandaag achter gekomen dat een familielid nog veel verslaafder is aan alcohol dan we al dachten. Vandaag hoorde ik namelijk dat zijn dochter hem niet meer ná acht uur belt, omdat hij dan toch dronken is. Acht uur ‘s ochtends. :disappointed:

10 likes

Ahw op de een of andere manier doet me dit denken aan Neus van hoe overleef ik.

11 likes

Als je dat niet eerder hebt gezien of opgemerkt, laat het dan even checken voor de zekerheid.

2 likes

Omg geinspireerd door deze?!??

4 likes

Ik heb de liefste en behulpzaamste mensen ooit getroffen op Marktplaats en het maakt echt mijn dag :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ahw sterkte!

Mn ouders gaan nooit op vakantie in Nederland, nu zijn ze een paar dagen weg in Nederland, weet zo niet eens waar. Ergens in het zuiden en ik krijg elke keer random natuurfoto’s van mn vader. Heb er al iets van 15 ontvangen. Zonder mensen of hunzelf of wat dan ook erop, ja behalve natuur. Hahaha. Ja dankje. Wel aandoenlijk.

2 likes

Nee de loonsverhoging gaat in per 1 juli en dus met het loon van juli. Loon van die maand ontvangen wij altijd zo rond de 26e

Ik heb letterlijk 1 dag vakantie en was gewoon gaan werken van 10-15, want had nog wel wat te doen, maar verveel me sinds ik thuis ben tot nu al de pleuris.
Echt een first world problem maar pfff zes weken. Ik heb echt een waslijst met dingen die ik kan/moet doen maar ik “thrive” (Nederlands woord hiervoor???) echt met/op/in een ritme en veel de deur uit zijn en moeten.
En normaal moest ik na werk ook of werken of studeren en nu gewoon echt even niks. Ik kan daar weinig mee.

6 likes

Herkenbaar, helaas. Ik heb ook al een beetje paniek voor het thuiszitten zo lang, want dan ga ik alleen maar piekeren en mezelf gek maken :sweat:

4 likes

Misschien helpt het om een dagstructuur te verzinnen voor jezelf? Niet super strak, maar gewoon zo laat opstaan, ontbijten, lunchen, avondeten. En bijv. Iets van elke dag even naar buiten/wandelen. Mij helpt dat wel altijd goed! En ook al een lijstje maken met war je allemaal kan en wil doen, kan je dat ook wat losjes inplannen! Bijv. Zondag/maandag even de week bekijken.

4 likes

@boemboem @Lentex zelfde schuitje en ook herkenbaar! Dan maar een online praatgroep oprichten “wat moet ik nu in de zomervakantie?”

4 likes

Wat is het tegenwoordig met bikini broekjes dat het allemaal een soort halve string achtige dingen zijn; voor én achter?
Heb toch helemaal geen zin 3.5week lang alles te scheren en bij te houden? En zit ook niet chill :tired_face:

18 likes