Het is pas dinsdag en ben nu al toe aan weekend
Omg de stroom is eraf want ze zijn bezig aan de zonnepanelen, maar mijn telefoon is bijna leeg sos
Heb je geen powerbank in huis?
Allemaal leeg!
Van volle zon, burning, gevoelstemperatuur 30 graden naar heftige stortbui, frisse wind, donkere lucht. Zo gaat het hier al dagen en de komende dagen ook denk ik. Echt vreselijk qua outfits ook! I feel you.
wat was de vraag? ik kan t niet vinden
Oke mijn laptop is nog half vol, nu hangt ie daaraan haha
Ik heb ook het gevoel alsof ik al 7 dagen achter elkaar aan het werk ben maar het zijn er 2
Volgens mij word de hardlooptraining straks meer zwemmen dan rennen als ik de voorspelling zo zie.
Nja, huid is waterproof.
Same, en het zal er niet beter op worden de komende dagen als ik mijn outlook moet geloven
Papa komt zo thuis uit het ziekenhuis, heb het hele huis versierd en gebakjes gehaald Oja, vroeg wat hij wilde eten en hij heeft zin in maccie
Ben duidelijk kind van mān vader
Volgens mij heb ik een goede deal gemaakt met mijn vader, hij heeft weer een nieuwe telefoon (waarom maar oke) dus zijn vorige is over nu en dat is een Samsung Galaxy a50 en die mag ik (andere mensen moeten dubbele betalen) voor 75 euro kopen van hem. Ik heb nu een Huawei P20 lite maar dat ding maakt echt filmpjes alsof ik met een aardappel film. En ik vind mijn fotoās zonder flits vaak ook maar matig.
Zag al wel dat ik van 5.8 inch naar 6.4 inch ga en dat ik van 64 opslag (wat ik al niet vol krijg) naar 128 ga en van 16 megapixel camera naar 25 dus ja lijkt me wel een goeie deal haha. Lekker man maar maar wel beetje spontane uitgave oeps.
Vandaag viel een klant voor de winkel en ik moest ehbo verlenen.
Mevrouw op leeftijd met een mega wond bij haar elleboog.
Haar man heeft 112 gebeld en ik ging verbinden.
Ambu mensen vertelden mevrouw dat ze naar haar beenwond gingen kijken en dat ze voor haat arm gewoon naar huisarts kon.
Belt haar man me net;
Gebroken elleboog, gebroken duim, andere arm ook iets gebroken en haar kunstknie is kapot.
En ben echt best wel geschrokken. Mevrouw heeft niet 1x geklaagd over pijn of ongemak of wat dan ook.
Was haar eerste keer weer in de supermarkt sinds coronaā¦
Dus ga morgen maar even langs met een bosje bloemenā¦
Goed gehandeld! En ik las vorige week nog iets over dat veel gecompliceerde ongevallen die in een streekziekenhuis komen zonder trauma poli, vaak niet goed uitpakt. In dat artikel stond toen ook dat vooral vrouwen erger er aan toe zijn dan ze op de plek van het ongeval aangaven. Iets van vrouwen zijn meer gewend aan pijn/ongemak oid. Dat gaat dan vast ook op voor deze mevrouw! In de zin dat ze niet snel klaagt en geel pijn kan hebben.
Vanochtend zei ik dat ik niet ging sporten, ben wel wezen sporten. Uiteindelijk wel een goeie keus want jezus wat een chaos vandaag. Nu weer herladen. Zo nog even kijken of ik beetje nog kan leren en dan chillen in bed.
Me today:
Heb al enkele rotdagen maar vandaag ging ik eindelijk eens buiten en een meisje sprak me aan om te zeggen dat ze van mān outfit hield zo lief! Maakte me echt meteen wat minder sip. We zouden allemaal wat vaker random complimentjes moeten geven!
Dankje⦠vind het echt zo sneu voor die mensjesā¦
ze wilden al een mailtje sturen naar hoofdkantoor om te vertellen hoe blij ze waren met de goede zorg
Volgende week heb ik een opfriscursus van 2 uur voor mijn lichtelijke rijangst. Gek genoeg heb ik er zin in omdat ik daarna weer wat meer durf te rijden. Als het goed is
Ik heb vanmiddag mijn eerste scrunchie gekocht en nu ben ik daar blij mee. Lekker fout roze ook, voel me echt weer 10 nu.
Zit er ook een vis in? Of ben ik blind