Wat je even kwijt wil #53

Eigenlijk vind ik vaak de versiering en alles leuker haha. Plus ik vind aquariums te klein voor vissen.

3 likes

Ik vroeg net een collega door het oortje of ze een klant wilde helpen bij de verhoer balie voor een retuur 🥲🥲 Ik had ook echt een rij bij de kassa die mij echt zo aankeek van :face_with_raised_eyebrow: Ik hoop dat ik vannacht meer slaap heb, want ik heb wel meerdere vreemde dingen gedaan vandaag op het werk

20 likes

Ahh ok welke ga je nemen want is wel vrij klein aquariumpje toch?

1 like

Haha gelukkig geen haai. Ik zou nog even googelen naar wat er precies in kan (was je vast al van plan) want guppies planten zich met een sneltreinvaart voort, dus dat is ook geen doen in een 45l bak!

1 like

Hahah oke dit is vet!

Ja joh is zo belachelijk, je kan mensen in dierenwinkels niet vertrouwen op hun kennis. Die vinden een kooi van 60x40 ook prima voor een hamster. Helaas weten ze het niet óf weten ze het wel maar is verkopen belangrijker voor ze dan dierenwelzijn.

11 likes

Oh so you know :exploding_head:

4 likes

En konijnen vooral alleen aanschaffen, zeker niet in duo’s. En hamsters zijn echt geweldig geschikte huisdieren voor kinderen van 3.

3 likes

Nouja gelukkig zit er nog niks in toch!

1 like

Sorry maar geen enkele konijn is lelijk :pleading_face:

8 likes

39 likes

Blijf je aan de gang? :joy:

Met enge dieren posten?

1 like

Ja! :smile:

Edit ik durf hierna niet meer te kijken

Ik identificeer me om een of andere reden wel met dit beest.

2 likes

Ja!! Als t even kan

2 likes

Heb je een dierenfobie?
Die spin begrijp ik wel
Maar dit schattige konijntje, toch lief

Ik geloof niet dat die niet is opgezet

Daar snap ik dus echt nooit iets van, is volgens mij bij elke diersoort zo, ik vind ze juist het schattigst.

2 likes

Ja vinden ze minder leuk/mooi/lief. Zwarte honden zijn eerder intimiderend, zwarte katten brengen ongeluk en saai. Enz enz.

2 likes