Wat je even kwijt wil #53

Haha ja ik heb sowieso veel te veel haargroei voor dat soort dingen đŸ„Č

8 likes

Ja en bij mij is het verre van plat allemaal daar beneden dus dan bedekt het net de helft van mn venusheuvel en 1 schaamlip ofzo

2 likes

Mag ik ook bij de praatgroep. Hebben we in ieder geval de vakantie nuttig gevuld. :wink:

1 like

Ja 0 zin om een groot deel van m’n dag op de camping te besteden aan het ontharen van alles wat eh om/uit/langs dat broekje komt :joy:

@Westwood lekker de hele dag alles recht hangen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Toch apart dat iemand in een groepsapp dus echt nooit op mij reageert, ook niet als ik op haar reageer. Stiekem vind ik dat vervelend, ook al vind ik haar ook niet zo leuk en vrij puberaal. Begint nu wel op te vallen.

1 like

Ik had gisteren boodschappen besteld en ik had onder andere frambozen besteld, maar een paar waren beschimmeld. Voelde me echt een soort van Karen ofzo omdat ik ging klagen, vervolgens kreeg ik als antwoord dat mn hele bestelling werd vergoed + nog een voucher voor de volgende keer. Ik vandaag weer boodschappen bestellen, daarna kreeg ik een mail met dat er een product wordt vergoed, omdat het was uitverkocht + nog een voucher voor de volgende keer. Vervolgens krijg ik een uur later weer een mail met excuses omdat de levering van m’n boodschappen te lang duurde (had het geeneens door) en dat m’n boodschappen weer worden vergoed. Echt super lief, maar het is helemaal niet nodig haha wel chill een week gratis boodschappen

49 likes

Goeie bijpassende foto wel đŸ„Č
Screenshot_20210726-225741_NOS

3 likes

Fuckkk de kat van mijn vriend is doodgereden hij was zo gek op dat beestje ik ben echt verdrietig en ik vind het zo erg voor hem en ik weet niet wat ik kan doen

18 likes

Wat verschrikkelijk buiten er voor hem zijn misschien ergens een mooie foto van de kat neerzetten? :kissing_heart:

1 like

Wow ik moest meteen denken ‘maar zijn echte naam was gewoon Vincent!’. Waarom weet ik dit uberhaupt nog?

7 likes

Ik denk dat je bedoelt ‘goed gedijen’ (je gedijt daar goed bij).
Kan het me helemaal voorstellen, het is een grote overgang dan. En waarschijnlijk zit je over een paar weken helemaal te genieten van al je vrije tijd en wil je niet meer anders en moet je dan ineens weer terug naar je drukkere leven en wil je dat niet meer haha. Hoop dat je je een beetje kunt bezighouden en uiteindelijk een beetje kunt genieten van het niets hoeven :blush:

1 like

Ik kan niet slapen, ook eigen schuld want ben rond 17:30 in slaap gevallen en een uurtje later wakker geworden. Om 6:45 gaat de wekker en het is een drukke dag morgen :sob:

1 like

I feel you! Hier gaat ie om 5/5:30. Ik wil huilen :sob:

1 like

Ik wil nu alweer dat de dag voorbij is haha

Preach. Zo geen zin in vandaaaag

5 likes

saaaaaaaame. slecht geslapen, beetje een zeurende hoofdpijn, klanten die nu alweer vol in de discussie willen (but let it go) en ik ben nog geen vijf minuten begonnen. Deze dag gaat zo lang duren

10 likes

Ik heb gisteren ook dik 10,5 uur gewerkt :cry: dus ik ga straks iig lekker onder werktijd sporten #compensatie

2 likes

Respect! Ik heb voor het eerst in tijden de sportschool er uit gehaald. Gewoon even een keer geen zin is ook niet erg. Al is er grote kans dat ik vanmiddag weer in plan en als nog ga. Even het idee van dat ik niks hoef -naast 8 uur werk overleven- is ook wel fijn.

1 like

Ik zou me goed moeten voelen. Paar weken geleden verhuisd naar een leuk huis, ik zit in mijn derde week vakantie, alles gaat goed met mijn dierbaren etc
Maar mijn lichaam is zo gespannen en mijn hoofd zit bomvol en maakt overuren. Ik weet echt niet wat ik met mijzelf aan moet. En het is geen korte dip ofzo, dit speelt al een aantal weken.

3 likes

:hugs:
Wat voelt voor jou als een logische stap nu? Wil je het aanpakken?

2 likes