Wat je even kwijt wil #53

Is helaas in de gehele woonplaats en heel wat plaatsen er om heen.
Had inderdaad al de hele dag zoiets van; wel gaan, niet gaan… maar ik zit nu al klaar in sportkleding. dus ik ga gewoon en dan zie ik het wel. Niet iets wat ik kan verhelpen ofzo.

1 like

Toevallig nog advies hoe ik dit kan aanpakken of denk je dat het een hopeloze zaak is? Ik heb op de site van de consumentenbond al een klacht ingediend.

Edit: leuk dat je er weer bent! :blush:

1 like

Ik heb net ± 100gr halva gegeten en toen ik eraan begon leek het echt een goede keus maar na afloop was dat het niet meer :’)

edit: haha o h ik zie nu dat het ook nog eens suikervrije halva was. Nou ik verhuis maar naar de wc want daar zal ik wel nooit meer van af kunnen komen nu :cry:

6 likes

Wat is halva? :joy:

5 likes

Ik denk

1 like

Dit gok ik? Halva - Wikipedia

2 likes

Dat verklaart wat! Ik dacht idd aan de halvarine die @Xiomara postte :rofl:

4 likes

@Hippe_kikker Ja dit, het was lekker

@Xiomara jij hebt geen hoge dunk van mij denk ik ;-;

3 likes

Je screenshot is verwijderd.

Zie dit punt uit de Huisregels:

Het is niet toegestaan om herkenbare foto’s, persoonlijke gegevens, correspondentie met anderen of ander niet voor derden bestemd materiaal van anderen te posten. Berichten waarin dit toch gebeurt kunnen zonder vooraankondiging worden verwijderd.

Ik werk er nog. Ben vooral teleurgesteld in het magere salaris.

1 like

Ik heb 2 weken vakantie! Woehoeeeeeee

9 likes

Ik heb een elektrische borstel (ooit op Bol gekocht) en een soort grote vijl. Ik gebruik ze altijd direct na het douchen want dan zijn m’n voeten lekker zacht.

2 likes

Ik ben een beetje nerveus voor een telefoongesprek zometeen met mijn vader.
Ik begreep de term " belangst" nooit maar nu wel enigzins.

Edit: oke helemaal nergens voor nodig. Maar het is zo vermoeiend om steeds scenario’s te overdenken die helemaal niet eens (hoeven) plaats (te) vinden.

7 likes

Ik had met kerst allemaal slechte kerstfilms opgenomen dus ga ze maar eens kijken :christmas_tree:

10 likes

Dankjewel :smiley: En een onderzoek kan alleen door de verzender worden opgestart. Heel misschien dat je er mee weg komt om zelf een onderzoek op te starten maar zodra dat bij de afdeling onderzoeken word opgepakt dan schieten ze het alsnog af. Dit omdat de verzender rechtstreeks betaald heeft voor de verzendkosten en wettelijk gezien een overeenkomst met de verzender aan gegaan is.

Wat is er precies aan de hand met je pakje? Misschien dat er nog wat loopholes zijn. Die zijn helaas wel afhankelijk van hoeveel zin de klantenservice medewerker er in heeft

1 like

weg

1 like

Ik stuur je even een dm

Haha, nope idd.

Ik snap de boosheid en frustratie zeer zeker! En helaas ben ik de slecht nieuws brenger. Had ieder ander kunnen zijn. Verder ben ik dol op mijn werk. Maar af en toe mopperen hoort bij elke baan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik word al een paar dagen helemaal naar de tering gestoken door tijgermuggen de hele tijd, zo kut. En de helft ontsteekt ook en dan worden het van die hele grote pijnlijke harde rode plekken :rage: :rage: :rage:

Mijn vriend noemde net iets kwali in plaats van kwaliteit. Praten met afkortingen dringt zelfs in mijn privéleven door :anguished:

12 likes