Wat je even kwijt wil #53

Wat lief :orange_heart:

Hier vroeg de bejaarde overbuurvrouw vanmorgen of ik een brief wilde posten want ze wilde er niet uit met haar rollator ivm wind. Vind dat een hele kleine moeite. Ik kom toch langs minstens 4 brievenbussen tijdens mijn werk (had het anders ook wel gedaan).

7 likes

ik kom er net achter dat die half gaar geborduurde truien met ZELF NADENKEN van isa g r iiiiens 50eu kosten???
waar die tekst dus met 3 steekjes er op geborduurd is

2 likes

Nou ongelooflijk he… ook dat die mensen daar al tig dagen praktisch opgesloten zitten en nooit wat leuks gaan doen. En dat hij dan ook zegt: ja eh zij komen maar vragen hoor zo hoort dat. Volgens mij dacht Art ook: nou zo wordt het natuurlijk nooit wat…

3 likes

Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was.

7 likes

Ik ben echt teleurgesteld in de klantenservice van Post NL betreffende internationale pakketjes. Wat een bullshit zeg.

1 like

Ik ben algeheel teleurgesteld in post NL. Ik weet ook nu gewoon standaard dat als er in de app staat dat iets vandaag komt, dat eventueel morgen maar waarschijnlijk overmorgen is. Vooral bol.com, wat ik vaak s ochtends bestel met ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’ en dan pas twee dagen later geleverd wordt. En teleurgesteld in mezelf, dat ik dit weet en toch nog gisteren iets heb besteld dat ik écht morgen moet hebben.

Kennelijk een moeilijke wijk ofzo, want de Volkskrant mailde ook al dat ze de krant niet kunnen bezorgen want te weinig bezorgers in ons postcodegebied.

Haha dit had ik vorig jaar ook, ik nog maar zeiken op alle mensen betaald hadden onder vermelding van een “verkeerd factuur nummer”. Was ik het gewoon zelf, huilen…

2 likes

Ik ben teleurgesteld in PostNL omdat ik er gewerkt heb :joy:

6 likes

Echt helemaal geen zin in het teamuitje en voor het eerst mijn collega’s ontmoeten. Thuiswerken heeft mij een nieuw soort social anxiety gegeven :see_no_evil:

3 likes

Ik wilde een foto van m’n bestellijst naar een klantenservicemedewerker van de AH sturen en stuurde in plaats daarvan een foto van een verzameling dildo’s. Hoe gaat jullie dag?
-verwijderd door moderator-

106 likes

Dag 3 koorts van m’n tweede prik en tot overmaat van ramp ben ik ook ongesteld met alle bijkomende ellende. Zag net wel dat m’n passiebloem in de tuin bloeit, dat is dan weer een opstekertje.

1 like

Dit is beter dan het konijn :joy:. Hopelijk konden ze er een beetje om lachen?

Jezus, de verzender in het buitenland wil/kan me niet helpen met het benaderen van Post NL voor het verzoeken om een onderzoek, terwijl enkel zij als verzender de mogelijkheid hebben om een onderzoek op te laten starten.

Ik kan wel geld terug krijgen, maar ik wil echt graag mijn pakketje en het is ook niet meer verkrijgbaar.

Nadat ik zei dat dit niet de bedoeling was kreeg ik gauw een oplossing en ‘Ik ging er inderdaad vanuit dat deze foto niet voor mij bedoeld was.’, het gesprek was daarna afgelopen :joy:

Hoop dat diegene een leuke dag heeft hahaha.

16 likes

Is hier een waterleiding breuk. nu zit ik zwaar in twijfel of ik wel of niet ga sporten. Sporten maakt me niet zo uit maar ik wil daarna wel gewoon lekker douchen. :sweat_smile:

Forumpost van het jaar 2021 :hot_face: :joy:

5 likes

Dat is een flinke verzameling!

2 likes

Welke borstel gebruik jij voor je hielen? En dan dus terwijl je douchet? Handig!

Ik lig topless te zonnen en nu vliegt er al een aantal minuten een politiehelikopter laag rondjes over mijn wijk :wave:t2:

9 likes

Kan je niet douchen bij de sport? Of hebben ze daar ook last van de breuk?

Als je geen zin hebt om te sporten lijkt dit me een goeie smoes om niet te gaan. Als je wel zin hebt kan je het misschien gokken dat er na het sporten weer water is

Edit oh shit ik heb de verkeerde gequote haha.
Deze reactie is @Clancy

1 like