weg
Ik stuur je even een dm
Haha, nope idd.
Ik snap de boosheid en frustratie zeer zeker! En helaas ben ik de slecht nieuws brenger. Had ieder ander kunnen zijn. Verder ben ik dol op mijn werk. Maar af en toe mopperen hoort bij elke baan.
Ik word al een paar dagen helemaal naar de tering gestoken door tijgermuggen de hele tijd, zo kut. En de helft ontsteekt ook en dan worden het van die hele grote pijnlijke harde rode plekken
Mijn vriend noemde net iets kwali in plaats van kwaliteit. Praten met afkortingen dringt zelfs in mijn privéleven door
Ben zo klaar met deze dag. Water over werklaptop gegooid. Daarna naar de winkel gegaan om bananen te kopen voor in de kwark zometeen. 25 euro uit gegeven aan eten wat ik niet nodig had. Aardappelschijfjes gekocht voor het avondeten die een stomme zoete nasmaak blijken te hebben en waarvan de helft niet gaar werd terwijl de andere helft aanbrandde. Dat dus niet opgegeten. En nu heb ik honger en wil ik mijn kwark maar kom ik erachter dat ik helemaal geen bananen gekocht heb en de kwark ook op is.
Wilde naar dit forum surfen en ging toen door een Siri-suggestie naar de website van FvD
Dat je in bed gaat liggen en je lichaam gewoon zoiets heeft van: ahhh eindelijk en laat los al die spanning.
Morgen komt dan na 2 maanden wachten mân nieuwe bed met lattenbodems. Zo benieuwd hoe het slaapt! Goede matrassen heb ik al maar zeer slechte lattenbodem
Mân vriend hield maar niet op over Windows 11 en nu heeft hij de bĂštaversie op zân pc en krijg ik allemaal enthousiaste filmpjes van hem. Ja leuk maar zo kan ie wel weer, vind het echt niet zo bijzonder
Heel erg raar dat die gezamenlijk âvriendâ die echo fotoâs laat zien. Echt, hoezo??
Hoe gebruikt hij dat in een zin?
Dat maakt het begrijpelijker, maar niet minder kut.
Laat die ex niet te veel invloed hebben hé.
Komt wel goed. Sterkte.
Ik ging net maar weer boodschappen bestellen met mân ontvangen vouchers en zojuist kreeg ik weer een mail dat ik mân boodschappen gratis zijn omdat de bezorging te lang duurde oftewel ik heb weer een voucher voor mân volgende boodschappen haha
Welke bezorg service is dit???
Echt he ik wil ook wel zoveel gratis boodschappen
Hij zei: âDat is wel echt kwali.â en we keken een stukje uit miami vice hahaha
Ik had bij Zapp besteld, vind het aanbod daar veel fijner dan bij Gorillas of Getir. Jij woont ook in Amsterdam toch? Wie weet heb je ook wel een week lang gratis boodschappen haha
Ja!! Ik ga eens even kijken hehe
Haha keep me posted