Wat je even kwijt wil #53

weg

1 like

Ik stuur je even een dm

Haha, nope idd.

Ik snap de boosheid en frustratie zeer zeker! En helaas ben ik de slecht nieuws brenger. Had ieder ander kunnen zijn. Verder ben ik dol op mijn werk. Maar af en toe mopperen hoort bij elke baan. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik word al een paar dagen helemaal naar de tering gestoken door tijgermuggen de hele tijd, zo kut. En de helft ontsteekt ook en dan worden het van die hele grote pijnlijke harde rode plekken :rage: :rage: :rage:

Mijn vriend noemde net iets kwali in plaats van kwaliteit. Praten met afkortingen dringt zelfs in mijn privéleven door :anguished:

12 likes

Ben zo klaar met deze dag. Water over werklaptop gegooid. Daarna naar de winkel gegaan om bananen te kopen voor in de kwark zometeen. 25 euro uit gegeven aan eten wat ik niet nodig had. Aardappelschijfjes gekocht voor het avondeten die een stomme zoete nasmaak blijken te hebben en waarvan de helft niet gaar werd terwijl de andere helft aanbrandde. Dat dus niet opgegeten. En nu heb ik honger en wil ik mijn kwark maar kom ik erachter dat ik helemaal geen bananen gekocht heb en de kwark ook op is.

1 like

Wilde naar dit forum surfen en ging toen door een Siri-suggestie naar de website van FvD :new_moon_with_face:

2 likes

Dat je in bed gaat liggen en je lichaam gewoon zoiets heeft van: ahhh eindelijk en laat los al die spanning.

3 likes

Morgen komt dan na 2 maanden wachten m’n nieuwe bed met lattenbodems. Zo benieuwd hoe het slaapt! Goede matrassen heb ik al maar zeer slechte lattenbodem :sweat_smile:

5 likes

M’n vriend hield maar niet op over Windows 11 en nu heeft hij de bùtaversie op z’n pc en krijg ik allemaal enthousiaste filmpjes van hem. Ja leuk maar zo kan ie wel weer, vind het echt niet zo bijzonder :joy:

1 like

Heel erg raar dat die gezamenlijk “vriend” die echo foto’s laat zien. Echt, hoezo??

Hoe gebruikt hij dat in een zin? :cry:

1 like

Dat maakt het begrijpelijker, maar niet minder kut.
Laat die ex niet te veel invloed hebben hé.
Komt wel goed. Sterkte.

2 likes

Ik ging net maar weer boodschappen bestellen met m’n ontvangen vouchers en zojuist kreeg ik weer een mail dat ik m’n boodschappen gratis zijn omdat de bezorging te lang duurde :joy: oftewel ik heb weer een voucher voor m’n volgende boodschappen haha

16 likes

Welke bezorg service is dit???

6 likes

Echt he ik wil ook wel zoveel gratis boodschappen :joy:

2 likes

Hij zei: ‘Dat is wel echt kwali.’ en we keken een stukje uit miami vice hahaha

Ik had bij Zapp besteld, vind het aanbod daar veel fijner dan bij Gorillas of Getir. Jij woont ook in Amsterdam toch? Wie weet heb je ook wel een week lang gratis boodschappen haha

2 likes

Ja!! Ik ga eens even kijken hehe

Haha keep me posted

1 like