stop trying to make kwali happen
m’n man en ik hebben het ook altijd over de slechte kwali van streams
Kutkwali
Je hebt hier trouwen een kwalitaria snackbar
Ugh, ik vind m’n huisbazin zo’n onaangename vrouw. Ze komt over als een mierzoete, fragiele, zachtaardige vrouw maar kan nogal achterbaks en hautain doen. Geen idee of het de Franse roots zijn Ze wonen hoofdzakelijk in het buitenland maar nu zijn ze terug in het gebouw. Ik hoop niet voor lang want ik voel me niet op m’n gemak!
Is er ook zoiets dat in Noord bezorgd? Ik zoek me rot
Volgens mij bezorgt gorillas in noord? En ik denk Zapp ook wel?
In mijn noord allebei niet 🥲
Nee volgensmij bezorgen ze allemaal niet in Noord want dat is te ver en de markt is in die hoek (nog) te klein voor een magazijn
Ik heb kramp in mn kuit en heb mn voet nu tegen een muur aan maar durf niet los te laten
Ohhh nee, balen! Dan zou ik het helaas ook niet weten
Zeg jij vra-giel of vra-zjiel?
Is dat er ook in 10 min? Ik vind die apps handig omdat ik in 10 min niet in de supermarkt sta, dus voor iets vergeten bijv
Heb van de week twee keer bij Flink besteld. Goed spul, lage bezorgkosten en binnen 15 minuten ( regio Amsterdam)
Vragiel!
Hoe met zn shirt tegen de bril?
Ik denk dat het niets met bijleren te maken heeft maar gewoon met voorkeur. Hoezo mag hij geen koekje eten in een dierenwinkel? Of zat hij een hondenkoekje te eten? En ik zit ook wel eens achterover als ik niet ken kakke. Ik vind iets pas bijleren als hij niet weet dat handen gewassen moeten worden na een toiletbezoek oid
Als je zegt dat je jezelf erom haat klinkt dat vrij ernstig. Die tweestrijd lijkt mij ook niet makkelijk. Is het buiten jezelf zoeken en naar een therapeut gaan misschien een idee? Het is ontzettend persoonlijk maar ken geen mensen die er slechter op geworden zijn
Alsof je m moet heropvoeden
Er zijn ook mensen die de wc in dezelfde ruimte hebben als tandenborstels en dan niet met de klep dicht doorspoelen, ook zo goor
Gatver er zijn weer mieren in huis, zo irritant om daar in de ochtend al mee bezig te moeten zijn