Ik lig in bed clueless te kijken met een reep tony als ontbijt. #fitgirl
Dit is zo lief
Mensen, kimchi noodles zijn zo heerlijk, ik wist niet dat ik dit zo nodig had in mijn leven. 80kilo natrium volgens mij maar zo lekker.
Ik ga er dumplings bij maken.
Ja, het is nog niet eens 11u maar ik pleit voor warm ontbijt als koud-ontbijt-hater.
Straks naar de nagelsalon en daarna mijn kleding en make-up kamer helemaal omgooien en anders indelen. Nu al zin in
Aankomende vrijdag haal ik mijn vrije dag in (die verplaatst is vanwege vakantie collega. zou niet mijn probleem moeten worden maar ok, dat is een ander verhaal) en ik heb er zoveel zin in. Heb zin om echt een âdagje doen waar je zin in hebtâ er van te maken. Plus de maandag er op is mijn standaard vrije dag weer. Vier dagen weekend.
Nu is het ook weekend maar storingsdienst dus vind dat geen ânormaalâ weekend.
Ik vind kimchi pannekoeken ook heel erg lekker. Dan doe je de kimchi door het beslag heen
Voordelen van volwassenen zijn: zelf kunnen kiezen wat je voor ontbijt wilt. Vandaag ontbijt ik met een boterham, daarop kaaskroketten en een tompouce donut als toetje.
Ik heb een kokos cappucino gemaakt en hij is mega lekker!
Mijn vriend en ik hadden rosĂ© van de Lidl. Lekker 1.5 fles gedronken. Komen we er vanochtend achter dat er allemaal glassplinters op de bodem zitten. We vonden ze ook terug in het glas wat mijn vriend niet meer helemaal had opgedronken. Nu hebben we stress đ„Č en gaan sowieso klacht indienen want het was in beide flessen dus mogelijk een hele batch.
Woow wtf
Vandaag mijn eerste vakantiedag, ga de komende twee weken echt genieten. Ik heb van alles gepland, maar ook genoeg dagen dat ik gewoon lekker lui niets hoef te doen.
Eenn influencer poste vanochtend een roddelblad met daarop onflateuse fotos van normale lichamen. En daarbij stond iets van best and worst beachbodys. Dus zij wou tegengeluid laten horen en vroeg om fotos van volgers. Dus ik foto sturen zij reposten en nu staan mn volgverzoeken vol met rare mannetjes
Allemaal army boys?
Niet eens haha. Het gaat van Dirk tot Ashban tot Pablo die in zn bio heeft staan dat hij een vriendin heeft.
Oeh wie? Dit klinkt als de representation I need
Joann dingens van hntm plussize
Nu heb je er nog zin in maar straks heb je alles uit de kasten getrokken en zit je midden tussen alle zooi en denk je âfml waar ben ik aan begonnenâ
Ik ga zo een uurtje proefwerken op een hele leuke plek!! Ben benieuwd. Ik kom vast lekker ruikend weer terug
Aah wat leuk ik weet waar je bedoelt!! Hoop dat het net zo leuk is als je verwacht.
Kom je langs??