Wat je even kwijt wil #53

Clueless was leuk jaa, cruel intentions nog nooit gezien haha

Maar dat zijn wel de leukste filmavondjes! Zo kan ik burlesque en the proposal echt oneindig kijken! Haha

5 likes

Dat hij nog een tv carriere heeft. Ik weet niet wiens reet hij al jaren likt maar hij duikt telkens weer op.

1 like

Ooh burlesque is ook leuk ja :heart_eyes: die keek ik laatst weer opnieuw!

4 likes

Ik ben vrij, zo raar. Nooit meer dat gezeik van dat werk maar wordt er ook treurig van ofzo.
En ben duizelig maar zal alle spanningen wel zijn. Nog keer se spullen inleveren en wat leuks met collega’s doen en het is klaaaar. Pas in september weer echt aan werk. Wat ga ik doen met deze tijd.

1 like

Het waait zo hard en heb daar lekker 14km in hardgelopen, heel stuk extra dan gepland gewoon om van de felle tegenwind te genieten omdat de wind geen onderscheid maakt en je toch wel om wilt beuken. Ik voelde me even gewoon normaal

21 likes

Ik ben nu in Disney World Florida, ik ben mee gegaan met vriendinnen en het is vooral met elkaar heel gezellig maar wat een ellende verder :sob: hoezo doen mensen dit voor hun plezier? Het weer, de lange rijen, de prijzen… alles is verschrikkelijk eigenlijk.

24 likes

Ik voel me altijd meer levend / tot leven komen als ik bij het doen van een activiteit extra geconfronteerd wordt met het weer of regen of wind is.

3 likes

Ik heb een nieuwe hobby, geocaching :heart_eyes:.

30 likes

Ja, vind het zalig en had het ook echt even nodig, had een regenbui ook wel kunnen gebruiken

1 like

Blijkbaar worden alle buslijnen die mijn dorp aan doen omgeleid. Dus nu rijden ALLE bussen langs mijn huis in plaats van elk kwartier 1. Elke 3 minuten een bus ofzo :sweat_smile: Ben benieuwd of een deel ook bij een collega (die woont 20 huizen verderop ofzo) voorbij komt.

Ik heb net in een of andere ouwe wijvenwebshop een verjaardagskaart met een ekster gekocht voor nog geen €2 en de verzendkosten waren echt 3 keer zo duur als de kaart zelf. Hoop echt dat m’n scharrel met rare eksterfascinatie het verdomme ontzettend waardeert.

30 likes

Sinds ze een paar weken terug de verpakking van de cola zero hebben veranderd is hij echt minder lekker geworden.

1 like

Oh mag ik een paar eekhoorntjes, dan hoef ik niet meer op vakantie. En ja ik ben dus zo gek dat ik vakantiepark met eekhoorntjes uitzoek (normaal plek in t buitenland met eekhoorntjes en andere pluizige beesten maarja corona).

1 like

Ja ze hebben de receptuur ook aangepast, niet alleen de verpakking helaas

Vandaag is het droog (en morgen zo te zien ook) maar dat is eerlijk gezegd erger haha! Ik vond de regen niet zo erg, het koelt af en de rijen zijn korter. Nu is het echt niet te doen heet en vooral zo benauwd. Gevoelstemperatuur is 38 graden.

Leuke vraag! Maar nee niet naar die schrijver (denk dat je die bedoeld?) Maar naar mijn favoriete motorcoureur! Tevens ook de knapste, vind ik dan, zijn lach is om bij weg te smelten, haha

En een filmpje voor z’n motorskills :heart_eyes::star_struck:

2 likes

Oh meen je, heel jammer.

Ik was vandaag naar the mall of the Netherlands. Heel gaaf om te zien, maar man wat een prikkels. Ben er gaar van

3 likes

Mwa, ik had me verheugd op alle lekkere snacks maar valt tegen. Af en toe wel iets lekkers op maar ik wil niet weten wat ik aan eten heb uitgegeven de laatste dagen.

Ik loop dus tegen hetzelfde aan. Eerste twee dagen waren leuk, dag 3 ging nog. Nu is het dag 4 (van 5) en ben er helemaal klaar mee. Ik weet niet eens of ik morgen wel mee ga, heb meer zin om bij het zwembad te chillen. Alle rijen zijn ook erg lang, je staat de hele dag in de rij eigenlijk. Allemaal rond de 60-70 minuten. Langste rij was 150 minuten :sob:

Orlando lijkt inderdaad niet erg boeiend. De meeste mensen komen voor Disney en Universal.

2 likes