Wat je even kwijt wil #53

Wow dit is een totaal nieuwe wereld voor mij

11 likes

Ik vind trouwens wel dat de mc flurry smaken tegen vallen. 2 met pinda’s erin, eentje met een paar gevriesdroogde frambozen en wat stukkies witte chocolade en dan oreo, maar die is er ook al eeuwen. Echt je kan zoveel andere combinaties bedenken en dan heb je deze vier.

1 like

Trouwens er was ooit een mac frappuccino met witte chocola en framboos toch, is ie er toevallig weer? Kan er niks over vinden maar die was echt lekker en was er ook in de zomer

Jaaa milshake kokos!! Al ben ik wel bang dat die dan ineens tegen valt

3 likes

Het blijft raar dat de bus die ik vroeger altijd nam in mijn oude huis nu tijdelijk langs mijn nieuwe huis rijdt.

1 like

Ik mis de mcflurry rolo :broken_heart:

23 likes

Hallo jij hebt connecties bij de maccie, regel het ff. Breng dan ook de chicken sensation terug :drooling_face:

4 likes

Ik heb al de hele dag zin in chips en nu open ik YouTube en het eerste wat ik zie is een video van Alwin waarin hij 600 smaken chips proeft, i feel ya girl :sob:

Infiltreren, Baron, jij kunt dat gewoon fixen

Vond die altijd zo smerig omdat er zo’n slappe tomaat op zit

1 like

Snickers! Maar door de vriezer waren die caramel bolletjes keihard.

@kleinmaargroot haha het is handig als eerst de rest wilt eten. En in mijn geval kind naar bed brengen. Maar wordt er niet lekkerde rop.

2 likes

NIETTTT :cry:

Ja, die was zooo lekker! Helaas hebben ze die niet meer, nu is er een McFlurry witte chocola/framboos. Wat een deceptie was dat zeg :sob:

Edit; te snel gegoogld, ze kunnen wel vliegen, googlen op eigen risico

Ik ging meteen googlen.

1 like

Thank god.

Jawel hoor, als je even verder leest!

In ieder geval een beetje fladderen en een zweefvlucht.

3 likes

Volgens mij is de milkshake kokos verkrijgbaar bij de KFC of anders Burger King.

Nog niet geproefd tho

1 like

Neeee meen je niet, ik wil niet verder lezen, heb het in 2 sec gescreenshot en ik haaat die beesten :sob:

3 likes

Huh hoe dan? Ik heb best vaak kakkerlakken zien vliegen :sob:

Ik heb te snel gelezen blijkbaar :frowning:

1 like