Wat je even kwijt wil #53

Nou ik verbaas mij soms over slechte inschattingsvermogen van andere mensen, waaronder verkopers. Ik wilde een paar weken geleden een jasje passen bij een winkel, maar ik mocht niet zelf het pakken. Pakt die persoon eerst de kleinste maat ‘dat is jouw maat’, waarop ik vraag om een veel grotere maat en uitleg waarom (i.v.m. lichaamsbouw). Ging die persoon nog moeilijk doen. Nou prima, dan kijk ik wel elders. Alsof ik na 32 jaar niet mijn eigen lichaam ken :joy:

3 likes

Ik heb echt zo’n dag dat ik nergens zin in heb maar dan niet op een fijne ‘ik geniet van een dagje niks doen’ manier. Ik zit al een half uur moed te verzamelen om thee te gaan zetten in de keuken 5 meter verderop terwijl ik steeds meer dorst krijg.

2 likes

Ga je nog ‘echt’ op vakantie? Zo niet om het los te laten anders en hotelovernachting o.i.d. zsm. regelen zodat je echt even uit je normale omgeving bent en het makkelijker kunt loslaten.

1 like

Forum waardering: Ah echt super chill dat je op het forum kunt aangeven of je bij iedere like een notificatie wilt of niet. Love dat <3
(geen sarcasme)

1 like

Ughhhhhh ik dacht gister nog “oh morgen is het zaterdag dus ik moet zorgen dat ik om half 3 niet thuis ben want dan gaat de kerkklok een uur pingelen”. Ben ik dus na lang moed verzamelen net thuis van wat boodschappen doen, hoor ik die klok en denk ik shittttttt. Dus nu mag ik nog drie kwartier hiernaar luisteren wat vreselijk is dit toch.

Het was leuk en ik heb cadeautjes gehad!!!

33 likes

Hahaha we zitten gewoon al sinds half 1 spelletjes te doen. Net gekeken, 5 nieuwe mails :joy:

1 like

Cadeaulog!

3 likes

Ik zit nu in dit stadium :joy: alles wat ik wil wegsmijten op m’n bed verzamelt, ‘‘even 5 minuutjes rusten’’ en nu is de moed in m’n schoenen gezonken :joy:

DRIE KWARTIER?! Jeetje wat lang. Ik vind die van 15 minuten op zondag al irritant.

1 like

Ja een uur in totaal, 3x in de week :slight_smile:

Noujaaaa. Gekkenhuis.

2 likes

Huhu een vriend van mijn vriend had onze boormachine geleend voor z’n verhuizing en brengt 'm maar niet terug. Nu had ik laatst tegen mijn vriend gezegd dat ik het chill vond als ie weer terug zou komen, want zul je net zien dat wij de boormachine niet hebben als we 'm nodig hebben. Alleen had die vriend op dat moment nog een projectje ofzo en werd het weer uitgesteld. Nu wilde mijn vriend net een nieuwe lamp ophangen en rara wat hij nodig had. Nu is ie 'm aan het ophalen bij die vriend. :see_no_evil: :joy:

5 likes

Yes, vandaag toch nog een konijn gezien, dacht het is te onstuimig weer voor ze maar nu waren ze wel op het weiland :grin:
En de paarden die er stonden gingen opeens met ze allen vol in draf/galop naar de andere kant van het veld, mooi gezicht.
Lekker rondje hardlopen zo met al die dingen.

14 likes

Ik reed net in de auto en er sprong een kat zo de weg over tussen mij en de auto ervoor. Mijn hemel, dat ging maar net goed. Gelukkig heeft hij de overkant gehaald, en er zijn geen ongelukken gebeurd. Pfff

3 likes

Ik vind het echt aso dat hij dus weigerde om ‘m terug te geven omdat hij nog een ‘project’ had.

3 likes

Als ik naar below deck kijk, verlang ik nog meer naar een zonnig vakantieoord. Maar het is zo leuk om te kijken!

6 likes

Precies, als hij het zo handig vind koopt hij er maar lekker zelf 1. :sweat_smile:

Junior Bakeoff Vlaanderen❤️

1 like