Wat je even kwijt wil #53

Nou ja, waarschijnlijk zal het gegaan zijn van:
vriend: yo, die boormachine, breng je die even terug.
vriend vriend: mag ik die nog even houden, moet X nog even doen.
vriend: oke.

Hij is nu stuk, wat een grap. :see_no_evil: :joy:
Het ding was ook al heel oud dus niet dat die vriend 'm heeft stukgemaakt, hoor.

Ik ben ook al de hele dag aan het kijken :grin:

1 like

Ik word gek van die stomme vliegen :confounded: Blijf gewoon buiten.

1 like

Dat is echt mijn guilty pleasure. En het hele weekend op tv, als het morgen regent weet ik wat ik ga doen :partying_face:

3 likes

Ik heb vanavond een filmavond met mezelf en mijn dekentje, in de hoop dat dit me ff rust geeft na een behoorlijk heftige week :woman_shrugging:

33 likes

:kissing_heart:

1 like

3 kwart vd film gezien, morgen poging 2

Oké sneu vervolg hierop, maar volgens mij is onze kleine buurtgenoot vanavond platgereden. :cry:

Vanaf morgen staat below deck med op netflix!

9 likes

Ahhh ik heb het contract ondertekent en vanaf morgen heb ik weer een fantastisch huisje. Ik heb echt de beste huisbaas die ik maar kon wensen man.

81 likes

Ik heb echt zin in maccie maar thuis alleen nog een halve komkommer en een bakje hummus. :cry:

1 like

Ik ben vanaf vandaag werkeloos. Raar idee.

3 likes

Ben de laatste dagen zo moe en slaap zo slecht. Heb vandaag voor het eerst in tijden de sportschool gewoon eruit gehaald zodat ik wat bij kon slapen. Blij dat ik dat heb gedaan.

1 like

Jouw foto is ook wel echt :fire:

1 like

Mijn ouders zouden gisteren een dagje weggaan, maar toen had mijn moeder migraine en dat hadden ze verplaatst naar vandaag, voelt mijn vader zich vandaag ineens niet lekker. Ik had zo zin in een dagje alleen thuis zucht. Ik hoop dat ik snel weer een leuk appartementje vindt.

5 likes

11 uur achter elkaar geslapen zonder ook maar 1 keer wakker te worden, heerlijk. Kan mij niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik zo lang sliep.

15 likes

Ben in de sportschool. 2e keer nieuwe, volle sportroutine van 60 minuten. Dy-ing

8 likes

Iemand met wie ik jaren geleden een paar keer gedate heb en die helemaal doordraaide toen ik zei niks te willen stuurt me nu opeens weer allemaal berichtjes. Echt wtf. Creepshow.

En als ik doordraaien zeg bedoel ik jankend een halve dag voor mijn deur liggen. Als in letterlijk liggen. Zich weken ziekmelden op het werk. Tegen iedereen vertellen dat ik een hoer met soas’s was. Hele opstellen aan liefdesverklaringen sturen enzovoorts.

We hadden 6 dates gehad…

7 likes

Wtf!!!

1 like

Gadver. Heb je hem nu geblokkeerd?