Wat je even kwijt wil #53

Om hier een positieve draai aan te geven. Ik was met mijn zoontje in het tuincentrum en had geen losgeld meegenomen voor een karretje. Een andere klant zag dat ik om me heen keek en bood direct een muntje aan voor een karretje. Van zulke gebaren word ik blij :blush:

16 likes

Ik giiiiillllll. Heb net voor het eerst wenkbrauwgel gekocht maar het is veel te donker dus je ziet echt twee van die extreem boze strepen

Echt de reden dat ik bijna nooit make-up draag want het ziet eruit alsof een kind mij geschminkt heeft Schermafbeelding 2021-08-02 om 14.00.59

30 likes

Ik ken iemand die een nfc chip in haar hand heeft en daar ook mee betaald ed. (lang voor corona). Eng en fascinerend tegelijk :sweat_smile:

4 likes

Je kunt slimme sloten kopen, die gaan open als je dan met je mobiel of smart horloge ofzo in de buurt bent

1 like

Dit is echt de toekomst!

Ik heb sinds kort een crosstrainer en ik heb vanochtend er 30 minuten mee getraind; voor het eerst in tijdens dat ik weer heb gesport. Ik heb een rustige training gedaan, maar volgens mij voel ik het nu al in mijn benen. Echt erg. Maar de eerste stap naar meer bewegen is in elk geval gezet.

12 likes

Mijn broertje heeft zoiets! Als hij in een straal van 100 meter ofzo is gaat zn deur open, lichten aan en de radio aan. Weet mn vader ook precies wanneer ie thuis is hahaha

2 likes

Heeft 'ie dat dan in z’n lichaam gegraveerd, net zoals een piercing ofzo?

Sommige auto’s hebben dit al wel met telefoons, als je dan in de buurt bent van je auto gaat hij automatisch van het slot. En hij herkent ook welke telefoon er is en zet dan de stoel vast in de juiste stand. Niet zo fool-proof als een chip in je lichaam haha maar iedereen heeft toch altijd z’n smartphone aan z’n hand vastgeplakt tegenwoordig dus wat is het verschil.:stuck_out_tongue:

3 likes

Nee op zn horloge geloof ik? Dus geen chip maar hij heeft verder geen sleutels, portemonnee enz meer nodig

Waarom ziet het er bij panda’s uit alsof ze hun baby gaan opeten?

7 likes

Dit bestaat wel! Ik zag dit op tiktok bij een vrouw die in een enorme villa woont. Zij heeft een chip in haar hand waarmee ze deuren in hun huis kan openmaken. Ze heet @chipgirlhere

1 like

Ja zij maakt ook kastjes open in huis, echt fascinerend haha

1 like

Welke crosstrainer heb je? En is het wat? :grimacing:

Ik wil dit! Ik voel me al fancy met mijn hue lampen, maar dit is echt next level

1 like

Ik heb een crosstrainer via marktplaats gekocht. Eentje van Flow fitness met voorwielaandrijving. Ik ben er heel blij mee. Ik had best wel een aantal wensen en ik ging er al vanuit dat ik rond de 1500 euro moest uitgeven aan een nieuw exemplaar (omdat zoiets bijna nooit op marktplaats staat). Maar ik heb geluk gehad en voor een paar honderd euro een hele fijne crosstrainer tweedehands kunnen kopen.

Mocht je tips willen waarop je moet letten bij een crosstrainer, dan hoor ik het graag!

1 like

Wat een bazen bij de Wibra. Overal boven de schappen staan er heel groot dingen als ‘jongens’, ‘meisjes’, ‘verzorging’ en dan in het midden van de winkel heel groot ‘Dasty’. Dat was natuurlijk ook de reden van mijn komst.

21 likes

Dus ze hebben wel geld voor wervers en bonussen maar niet voor een goede afhandeling van donaties?

Vind ik héél veelzeggend over zo een bedrijf. Zou er een klachtenmail aan wagen en alles terugeisen.
#teamkaren

3 likes

Ik heb voor de eerste keer in 15 jaar enkelsokjes aan en heb steeds het gevoel alsof er iets niet klopt en ik mijn sok omhoog moet trekken. :joy:

2 likes

:fearful:
afbeelding

4 likes