Wat een rotdag. En mensen zijn stom (en mijn verwachtingen naar mensen ook).
Timbaland gebruikte in die periode heel vaak van die babygeluiden in zijn producties, van die typisch terugkerende kenmerken.
Omdat ik met haar meeliep maar juist omdat ik van mensen hoor dat ze een beetje ‘apart’ is ging ik bij een kruispunt beetje schuin achter haar lopen, toen nam ze zelf de goede bocht. Maar goed, verder wel helemaal met haar mee naar huis gelopen want dat vond ze fijn zei ze.
Edit: kruispunt klinkt raar in deze context maar het was een kruising van twee boerenwegen.
Als ik aan het hardlopen ben en ik moet dat onderbreken voor iets dat niet echt is zou ik daar ook een beetje van balen.
Volgens mij lees je niet goed wat ik zei want dit is besg wel een random opmerking
Haha oh ik zie het! Ik las: Wat maakt het uit het dat je denkt dat het niet echt was?
Maar uit stond er helemaal niet!
Hahaha ja dacht ik al
Over een uur lekker uit (vr)eten in een restaurant, ik hoop zo erg dat het niet een teleurstelling is
Ik zag net een man die een grote vis had gevangen en hem doodmaakte. Ik werd er zo boos van. Recreatie vissen zou verboden moeten zijn, wat een debiele en onnodige bezigheid met onze al zo zielige biodiversiteit
Mijn vriend heeft als bijnaam scrollebolleke voor me als ik het forum weer aan het doorscrollen ben 🥲
Welkom op Forum Feminarum,
Doe maar lekker maf
Het is jammer van je vrije tijd
maar het scrollen gaat je goed af.
Links
Rechts
Zou ook goed voor Tinder kunnen dat nummer
Ik heb net een zilvervisval gezet en voel me erg schuldig ze doen niks maar het worden er nu wel erg veel, vind ze ook in mijn bestekla en op de rand van mn bed dus nu is het wel ff klaar, maar wel zielig
Ben niet vaak uit eten geweest het afgelopen jaar (obviously) maar iedere keer was meh eten maar zal wel goedkomen vanavond
Welk eiland zit je maar goed om je veiligheid denken
Ik ben begonnen aan B&B vol liefde omdat ik goede verhalen had gehoord maar haha wat is dit, nou doe mij Love Island maar hoor
Ohh ik heb maar een klein studiootje dus ik denk dat 1 val wel genoeg is!
Ik heb dankzij dit forum geleerd dat het kon en bestond en ben daar FF zo dankbaar voor. Weinig moeite met goed resultaat iedere 5 -6 weken.
Volgens mij staat het op Ziggo Movies & Series