Wat je even kwijt wil #53

Ben wel blij dat je die nu ook in je leven hebt :heart::heart::heart:

1 like

Ik mis juist de mcflurry cookie caramel, die was met schuddebuikjes :heart_eyes: Die was er helemaal niet zo lang. + de mcflurry stroopwafel!!

Krabben jullie jezelf ook wel eens met een haarborstel? Ik heb een vreselijke muggenbult op mn teen en met een borstel krabben voelt echt beter dan seks

23 likes

Ik ben hier helaas gisteren ook achter gekomen, dat was echt mijn final straw en heb besloten nooit meer naar Florida te gaan hahhaa. Echt walgelijke beesten.

2 likes

Vroeger beet ik altijd als ik jeuk had met mijn beugel. Mis dat gevoel nog.
Dus ik snap je :joy:

2 likes

Dus ik lag al de hele nacht te piekeren over iets wat ik moet maken. Dus ben nu maar uit bed gegaan om het nu te maken haha

7 likes

Jaa een badpak haha maar voor een bestelling dus stressss

2 likes

Lekker het hele huis voor mij alleen vandaag :sunglasses:

6 likes

Ik moet vandaag ergens heen voor werk, 2 uur reizen, en wil werken in de trein maar de WiFi doet het niet en het is fuuucking koud.

Neeeee ik wil niet

3 likes

Nog 19 (ongeduldige) dagen tot ik afspraak heb om tattoo te zetten. Het kriebelt echt zo hard.

7 likes

Wat ga je laten zetten? :smiley:

Je raad het niet… maar een… tattoe :eyes:

5 likes

Noooouuuu :frowning:

1 like

Ik heb ze in Californië ook zien vliegen :sob: En ook zien rondlopen.

Uurtje geleden coronatest (sneltest) gedaan voor vakantie en al minimaal 100 keer mijn mail gerefresht 🥲 geef me rust

4 likes

Hij kwam bij mijn vriend in de spam! Heb je daar al gekeken?

Hoop dat ie snel binnen is :pray:t3::two_hearts: hele fijne vakantie :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

Wohooo gefeliciteeerd!!! <3
hmm pizza

1 like

Waar ben jij uiteindelijk beland qua vakantie?