Wat je even kwijt wil #53

Zit te knikkebollen achter de pc. Als ik straks pauze heb, ben ik bang dat ik in slaap val en de rest van de dag niet meer opsta :sob:

In Mallorca! :sun_with_face:

12 likes

Ik wil graag Paypal instellen zodat ik op Etsy kan bestellen maar ik vind het eng? Ik moet Paypal nu toestemming geven om mijn bankrekeningen te zien en dat voelt onveilig? Is er een Paypal kenner die mij gerust kan stellen😬

Paypal bestaat al heel lang en ik gebruik het denk ik al bijna 10 jaar. Vind het heel handig en ze bieden juist ook bescherming met aankopen via eBay enzo. Dus volgens mij niets om je zorgen over te maken!

2 likes

Tip; beveilig je Paypal met een verificatie via je telefoon. Zo krijg je een sms’je en moet je die code invullen.
De Paypal van mijn man is namelijk al eens gehackt waardoor ze in Frankrijk opeens aankopen gingen doen :sweat_smile:

1 like

Omg wat naar!!

Ik vind PayPal heel chill! Ik gebruik het al jaren en er is nog nooit iets afgeschreven zonder mijn toestemming. Daarnaast betalen zij ook een aantal keer per kaar de retourkosten als je iets naar het buitenland wil terugsturen. Verder heb ik ook al eens contact gehad met de klantenservice en zij waren ook super goed bereikbaar.

1 like

Brb ga dit nu instellen

Ok! Goed om te weten. Ik maak via Paypal een bepaald bedrag over naar de Paypal rekening, als je iets wil afrekenen dan gaat het van je Paypal ā€˜tegoed’ af? Zo moet ik het zien toch?

Ik maak nooit iets over naar Paypal, wordt gewoon door Paypal van mijn rekening afgeschreven. Vroeger moest je het volgens mij wel overmaken en duurde dat een paar dagen.

3 likes

Oooh gister zo’n fijne avond gehad met m’n date, lekker de halve stad door gewandeld, aan het water de zonsondergang zitten kijken en toen nog een paar afleveringen stuk zitten gaan om Ik geloof in mij. Echt zo’n zondag.

10 likes

Wow, wat lullig dit! Zit je in een hotel?

1 like

Oh ik ben echt even blij met mezelf haha. Rond half 8 opgestaan, gelijk gesport, boodschappen gedaan, hele huis schoongemaakt en nu lekker klaar! Kan ik nog de rest van de dag niksen.

7 likes

SOS is de veggie Mckroket er nog??

Ik heb Paypal gekoppeld aan mijn bankrekening. Ik heb ƩƩn keer iets gehad dat iemand anders wat via mijn Paypal kocht (xl condooms hahahaha), maar dat geld had ik heel snel weer terug en is echt 8 jaar terug ofzo. Verder nooit problemen gehad en vind het juist heel makkelijk werken wanneer alles is ingesteld

1 like

Ja! Gisteren nog gegeten

1 like

Ik ben zo boos op de unicef… ik heb al een jaar geleden opgezegd en ze incasseren nog steeds geld. Heb echt al tientallen keren gebeld

Same heb mn donatie verlaagd via de website waar zij hadden aangegeven dat je het bedrag kon wijzigen maar wordt nog steeds het oude bedrag afgehaald

Mochten er dingen uit of in het asortiment gaan dan zijn de oude dingen op maandag voor het laatst en de nieuw dingen gaan op dinsdag in.

1 like

De mevrouw aan de telefoon zegt nu dat ze overgaan naar een nieuw systeem dus er kunnen wat foutjes inschieten maar goed ik ben dus al een jaar bezig

1 like