Wat je even kwijt wil #53

Ik emigreer morgen en ik kan er echt niet van slapen nu. Met vlagen raak ik half in paniek “want wat ben ik in godsnaam aan het doen?” :cold_sweat:

53 likes

Heb al vrij lang een pathe unlimited abonnement en vandaag pas voor het eerst 2 keer op een dag naar een film geweest. Kan ik ook van mn bucketlist afstrepen.

16 likes

Geen idee hoe mijn prof het haalbaar vindt om 3000 jaar wereldgeschiedenis (dus ook China, India, Mesopotamië, etc.) in 1 vak te proppen. Dat is een opleiding op zichzelf :crazy_face:.

4 likes

Ik kan niet slapen en ik kijk nu The Bold classics, het is echt ZO slecht hahahahaha. Omg, in elk dialoog draait ineens de gesprekspartner de rug naar de ander toe om daarna dramatisch weer om te draaien. Alle vrouwen hebben zowat goudblond bolgefohnd haar met blauwe ogen en alle mannen donker haar met een oranje kop. Top. Wat afschuwelijk slecht. Ik weetniet eens hoelang die soap heeft gedraaid maar eigenlijk is het 1 knipperlicht relatie tussen broek en rits.

5 likes

Wat leuk! Voor je werk?

Altijd fijn om wakker te worden en blijkbaar overal muggenbeten te hebben. Geen mug gezien, maar ach. Hoop dat de cetirizine snel werkt want de jeuk is killing me

Misschien vandaag maar naar The Green Knight gaan. Ben echt al 1,5 jaar niet naar de bios geweest en wil die film als sinds de trailer graag zien. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ahh, succes met emigreren! Is ook logisch dat je dat denkt maar komt vast goed!!

1 like

Godverdomme waarom moest ik zonodig tot 2 uur bij een vriend blijven hangen. Goede levenskeuzes weer.

3 likes

Zijn gewoon jaloers. Fuck dat. lekker blijven dragen!

11 likes

De serie loopt nog steeds en draait nog steeds om de relatie van die 2. Ze zijn sinds kort weer samen haha

1 like

Haha, ik had broek en rits nog niet door :laughing:. Ik keek het vroeger af en toe als ik bij m’n oma was, en The Days Of Our Lives ook. M’n oma volgde het en vertelde dan alle achtergrond die ik moest weten, haha. Zo’n slechte verhaallijnen.

3 likes

Nouuu gewoon blijven dragen hoor. Ik loop zelf ook al een paar jaar op sketchers, zitten idd heerlijk!
Vraag me af hoe oud die mensen dan zijn. Iemand uitlachen om z’n schoenen is echt iets voor kinderen vind ik.

8 likes

Altijd fijn als autocorrect het beter weet. Zoals metalconcert in getalconcert veranderen. Bedankt, autocorrect :thumbsup:

2 likes

Ssssshhhhtttt die mensen zijn jaloers op jouw comfy voeten!
Love mn D’lites en niemand die me van mening kan laten veranderen

2 likes

Doe maar gewoon aan wat je fijn vind
Anders denk je maar aan de fivefingers die ik draag zonder schaamte

——
Mijn laptop heeft het begeven en ik wil niet eens een nieuwe kopen want zoveel tijd nu ik nauwelijks op internet aan scrollen ben. Ik doe zoveel meer en minder overprikkeld van internet hoera :tada:

11 likes

Ik wist helemaal niet dat het voor oude mensen is. Ik draag ze bijna altijd en al heel lang. 1 paar gaat al bijna 2 jaar mee en bijna elke dag gedragen. Loop heerlijk en zien er ook gewoon uit.

1 like

Stond ik ook van te kijken! Sowieso genieten om antwoorden naar de televisie te schreeuwen tijdens Slimste Mens en verontwaardigd te zijn over wat de deelnemers niet weten, love it.

1 like

Ik stond net in een (hele korte) rij bij een winkel, gaat supersnel. Er kwam godverend iemand achter mij staan, belde meteen de winkel of hij voor mocht omdat hij alleen een bestelling kwam ophalen. Maar nee natuurlijk niet, want maximum aantal mensen in de winkel.
Toen mocht hij eindelijk naar binnen, nog steeds super opgejaagd en onaardig. En toen konden ze niet direct zijn bestelling vinden haha, vond het jammer dat ik al klaar was want vind het heerlijk als zulke mensen niet meteen op hun wenken bediend worden.

26 likes

Ik lag gisteren op tijd in bed en heb nog steeds het gevoel dat ik door 10 vrachtwagens ben overreden

Heb al mn sociale media verwijderd, pak continu mn telefoon om naar die apps te gaan maar die heb ik dus niet meer. Confronterend dit :astonished:

9 likes