Nou nog geen echte want wij zeggen geen amai
Bij instellingen (tandwieltje) staat een kopje met veiligheid. Daar kan je tweestapsverificatie aanzetten.
Wauw, ik kom er als oud forummer achter dat 'ie nog bestaat! Ben benieuwd hoeveel van âvroegerâ nog actief zijn. Weet niet of ik hier veel te vinden zal zijn, maar leuke ontdekking
Ik kijk â25 jaar foute vriendenâ en het begint met âje moet elke morgen om 6 uur je nest uit met je kutâ. Ik ga de oneliners opschrijven.
Wat leuk! Er zitten hier nog een paar van vroeger maar de meesten onder een andere naam haha (ik ook!)
Leuk!! Wat heb daar veel uren op doorgebracht vroegarrđ€Ł
mijn ouders zijn hier en het gaat echt helemaal mis, ten eerste hebben ze bagage mee of ze op wereldreis gaan, de buurvrouw vroeg nog of ze aan het verhuizen waren. En nu maken ze zich druk over het ophangen van de was. Want ja ik vind het niet mooi hoe jij het ophangt dat kan beter.
Huh apart wel aardig, maar ik heb dat nog nooit gehad. Vrijgevestigd of bij grote instelling? Bij instellingen zijn daar in principe regels over. Maar goed, denk niet dat je het tot een klacht wilt laten komen?
Haha zoek het uit hoor
Ik kijk echt zo veel Bobâs Burgers de laatste tijd, geweldig. Kan me ook helemaal identificeren met tina
Kut ik heb weer een pony geknipt per ongeluk Komt er een punt in je leven waarop je hier overheen gegroeid bent, nee zeker?
Je had die impulsiviteit bij mij wel mogen uitvoeren mijn pony is nu te lang voor mijn doen.
Yep itâs međ€Ł.
Haha. Kan me voorstellen dat het ineens een beetje dichtbij of persoonlijk voelt, maar gewoon aardig bedoeld I guess. Je kunt er altijd over nadenken het te benoemen in volgende gesprek?
Teringkrab.
Ik vind dit wel een beetje vreemd, heb nog nooit meegemaakt dat een behandelaar me random mailtjes gaat sturen om me te feliciteren of te vragen hoe mijn vakantie was. Ik vind dat niet zo professioneel ofzo.
We kwamen vandaag thuis van vakantie en opeens is ons zwembad zo goed als leeg? En we hebben geen idee hoe dat kan
Je buren hebben een tuinslang over de schutting gegooid en water getapt uit jullie zwembad.
2 nachtjes weg geboekt in NL, twee steden waar ik nog nooit ben geweest. Zin in!
Dat moet haast wel!!1