Wat je even kwijt wil #53

Je had die impulsiviteit bij mij wel mogen uitvoeren mijn pony is nu te lang voor mijn doen. :joy:

1 like

Yep it’s me🤣.

2 likes

Haha. Kan me voorstellen dat het ineens een beetje dichtbij of persoonlijk voelt, maar gewoon aardig bedoeld I guess. Je kunt er altijd over nadenken het te benoemen in volgende gesprek?

Teringkrab.

2 likes

Ik vind dit wel een beetje vreemd, heb nog nooit meegemaakt dat een behandelaar me random mailtjes gaat sturen om me te feliciteren of te vragen hoe mijn vakantie was. Ik vind dat niet zo professioneel ofzo.

2 likes

We kwamen vandaag thuis van vakantie en opeens is ons zwembad zo goed als leeg? En we hebben geen idee hoe dat kan :flushed:

Je buren hebben een tuinslang over de schutting gegooid en water getapt uit jullie zwembad.

13 likes

2 nachtjes weg geboekt in NL, twee steden waar ik nog nooit ben geweest. Zin in!

11 likes

Dat moet haast wel!!1

1 like

Ik emigreer morgen en ik kan er echt niet van slapen nu. Met vlagen raak ik half in paniek “want wat ben ik in godsnaam aan het doen?” :cold_sweat:

53 likes

Heb al vrij lang een pathe unlimited abonnement en vandaag pas voor het eerst 2 keer op een dag naar een film geweest. Kan ik ook van mn bucketlist afstrepen.

16 likes

Geen idee hoe mijn prof het haalbaar vindt om 3000 jaar wereldgeschiedenis (dus ook China, India, Mesopotamië, etc.) in 1 vak te proppen. Dat is een opleiding op zichzelf :crazy_face:.

4 likes

Ik kan niet slapen en ik kijk nu The Bold classics, het is echt ZO slecht hahahahaha. Omg, in elk dialoog draait ineens de gesprekspartner de rug naar de ander toe om daarna dramatisch weer om te draaien. Alle vrouwen hebben zowat goudblond bolgefohnd haar met blauwe ogen en alle mannen donker haar met een oranje kop. Top. Wat afschuwelijk slecht. Ik weetniet eens hoelang die soap heeft gedraaid maar eigenlijk is het 1 knipperlicht relatie tussen broek en rits.

5 likes

Wat leuk! Voor je werk?

Altijd fijn om wakker te worden en blijkbaar overal muggenbeten te hebben. Geen mug gezien, maar ach. Hoop dat de cetirizine snel werkt want de jeuk is killing me

Misschien vandaag maar naar The Green Knight gaan. Ben echt al 1,5 jaar niet naar de bios geweest en wil die film als sinds de trailer graag zien. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ahh, succes met emigreren! Is ook logisch dat je dat denkt maar komt vast goed!!

1 like

Godverdomme waarom moest ik zonodig tot 2 uur bij een vriend blijven hangen. Goede levenskeuzes weer.

3 likes

Zijn gewoon jaloers. Fuck dat. lekker blijven dragen!

11 likes

De serie loopt nog steeds en draait nog steeds om de relatie van die 2. Ze zijn sinds kort weer samen haha

1 like

Haha, ik had broek en rits nog niet door :laughing:. Ik keek het vroeger af en toe als ik bij m’n oma was, en The Days Of Our Lives ook. M’n oma volgde het en vertelde dan alle achtergrond die ik moest weten, haha. Zo’n slechte verhaallijnen.

3 likes