Wat je even kwijt wil #53

Die nieuwe cola zero is echt goor, ben echt chagrijnig, hij is zo zoet en niet lekker Pepsi Max zoet maar echt normale cola zoet

1 like

Je deken wel even aan de andere kant leggen zodat je kan zeggen dat je aan de andere kant slaapt! :sweat_smile:

Haha ja dan leg ik de kattendeken aan mijn kant. Nee maar zelfs als ‘t m’n reet was: niet ok?

1 like

Ja, bijv. hier! https://www.haarstichting.nl/haar-doneren mits het geen gifgroen is ofzoiets.

3 likes

Een trein met een Brabantse conducteur die omroept is qua sfeer toch meteen beter dan zo’n randstadstem hè.

Helemaal gezellig.

10 likes

Je bent niet de enige, vond er er ook citroen smaak aan zitten. Heb zelfs de fles gecontroleerd als ik niet per ongeluk cola zero lemon had gekocht.

De satisfyer pro 2

11 likes

Netjes. Voelde goed zeker

3 likes

Even 24 uur afkoelen :joy::joy:

https://www.bol.com/nl/p/beurer-mg145-massagekussen-infrarood-shiatsu-massage/9000000012514708?referrer=socialshare_pdp_androidapp

@beurer waar blijven mijn gratis goodies!!!@!

1 like

Neeeeeeeee er zit iemand in m’N minst favoriete taal KEIHARD te telefoneren achter me al een half uur ik heb het gejinxt

Wat kut zo door m’n muziek heen

Ik had laatst iets vergelijkbaars en volgens die man was ik een kutwijf dat geen respect had voor anderen :roll_eyes: (omdat ik zei dat ik eerst was). Ik riep ook heel hard “PARDON? Zegt u nou dat ík geen respect heb voor andere mensen?”

3 likes

En ben je al geweest? Ik ga morgen!

Heb ik al hahaha
@August thanks!

2 likes

Sporten op vrijdagavond is wel echt het allerkutste wat er bestaat :weary: Waarom heb ik hier ja tegen gezegd

2 likes

Ik ga nu maar volgende week merkte dat ik te overprikkeld was door woningjacht. :sweat_smile:

Oh god, snap ik, woning zoeken is stress. Ben erg benieuwd naar deze en dev is idd :drooling_face: goeie ontwikkeling vanaf dat ik hem in Skins zag

3 likes

Nog bedankt hiervoor! Het is fantastisch. Loves it :smirk:

Echt goed opgedroogd hoor, ik herkende hem in die adoptiefilm in eerste instantie niet eens.

8 likes

:partying_face: Zo, heb me aangemeld op een site als kattenoppas hier in de buurt.

13 likes