Nouuu gewoon blijven dragen hoor. Ik loop zelf ook al een paar jaar op sketchers, zitten idd heerlijk!
Vraag me af hoe oud die mensen dan zijn. Iemand uitlachen om z’n schoenen is echt iets voor kinderen vind ik.
Altijd fijn als autocorrect het beter weet. Zoals metalconcert in getalconcert veranderen. Bedankt, autocorrect
Ssssshhhhtttt die mensen zijn jaloers op jouw comfy voeten!
Love mn D’lites en niemand die me van mening kan laten veranderen
Doe maar gewoon aan wat je fijn vind
Anders denk je maar aan de fivefingers die ik draag zonder schaamte
——
Mijn laptop heeft het begeven en ik wil niet eens een nieuwe kopen want zoveel tijd nu ik nauwelijks op internet aan scrollen ben. Ik doe zoveel meer en minder overprikkeld van internet hoera
Ik wist helemaal niet dat het voor oude mensen is. Ik draag ze bijna altijd en al heel lang. 1 paar gaat al bijna 2 jaar mee en bijna elke dag gedragen. Loop heerlijk en zien er ook gewoon uit.
Stond ik ook van te kijken! Sowieso genieten om antwoorden naar de televisie te schreeuwen tijdens Slimste Mens en verontwaardigd te zijn over wat de deelnemers niet weten, love it.
Ik stond net in een (hele korte) rij bij een winkel, gaat supersnel. Er kwam godverend iemand achter mij staan, belde meteen de winkel of hij voor mocht omdat hij alleen een bestelling kwam ophalen. Maar nee natuurlijk niet, want maximum aantal mensen in de winkel.
Toen mocht hij eindelijk naar binnen, nog steeds super opgejaagd en onaardig. En toen konden ze niet direct zijn bestelling vinden haha, vond het jammer dat ik al klaar was want vind het heerlijk als zulke mensen niet meteen op hun wenken bediend worden.
Ik lag gisteren op tijd in bed en heb nog steeds het gevoel dat ik door 10 vrachtwagens ben overreden
Heb al mn sociale media verwijderd, pak continu mn telefoon om naar die apps te gaan maar die heb ik dus niet meer. Confronterend dit
Ik leef mijn leven als de gemiddelde man;
Tegelzetten? Nooit gedaan maar kan ik wel.
Gelukkig is het mooi geworden
Wel knap!
Zit in de wachtruimte van de vaccinatie en ze draaien superhard ‘Sex on the Beach’, bijna saddistisch tbh, wie heeft er nou sex on the beach dit jaar
Het was wel lekker, maar niet dat ik er écht nog een keer heen zou willen. Wel mooie locatie, goede service en vriendelijke medewerkers. En de alcoholvrije cocktails waren heeerlijk (denk aan drankjes met kruiden, saffraan etc.). Maar qua midden-oosters eten zou ik dan eerder naar restaurant Sham gaan of Rozengeur (amsterdam).
Blijkbaar komt dat punt als je stamkroeg een foto van jou met pony op het prikbord hangt. Op een gegeven moment hoefden mijn vrienden mij alleen nog maar aan die foto te herinneren
Huur je nog steeds bij het bedrijf met de S? Want dan schepen ze je echt af. Ik heb daar zo vaak verhuurdersverklaringen verstuurd en het is serieus minder dan een minuut werk.
Ik heb speciaal een mergpijp gekocht bij de bakker, maar ik ben teleurgesteld en had liever die goedkope van de supermarkt. Er zit niet eens frambozenjam in en de cake is droog
Natuurlijk heb ik gelijk! Had ze beter even kunnen checken ipv die onzin te verkondigen.
Ahh oeps thanks haha, mijn topografie is echt slecht. Ik heb ook wel eens eerder Afghaans gegeten hoor (restaurantje dat nu niet meer bestaat, maar vond dat erg lekker). Werd gewoon heeel veel olie gebruikt, meer dan dat ik gewend ben. Vriend vond het vlees wel lekker, maar dat eet ik niet dus kon ik niet over oordelen.
Het is de hele dag al zo donker, t lijkt wel avond.
Ik ben onderweg naar een bruiloft en precies nu is er een knoop van m’n jumpsuit af gegaan bij m’n buik . Ik ging even snel langs de zeeman maar daar hadden ze geen naaisetje en daardoor kom ik of net op tijd of net te laat op de bruiloft
. En de lucht wordt ook steeds donkerder en het regent steeds harder.