Wat je even kwijt wil #53

Gelijk weer allemaal vuurwerk hier, lekker feestelijk! :sweat_smile:

3 likes

ik zag het ook, maar ik twijfelde. Ik heb net z’n instagram online opgezocht om te kijken of het klopte :joy:

1 like

Ik zou me eerder zorgen maken over al die neppe influencers in de Linda Meiden

Stoer

6 likes

Hahahaha mijn overburen staan nu al hun vlaggetjes en andere oranjeprularia buiten in de regen op te ruimen.

37 likes

Hahaha ja ik herkende hem maar wist eerst niet waarvan

1 like

mijn vader heeft er ook de pest in en zit de verlichting die hij had gehangen door het woord holland er af te halen en alles zit in de knoop. Dat is net Lau van tiny en lau. Aldus het live verslag van mijn moeder.

20 likes

Ohhh de Belgen hebben weer zo’n leuk tv-programma bedacht. Tijs Vanneste begint een camping in 3 weken tijd met 9 jonge mensen die moeilijk aan een baan kunnen komen. Echt weer zoooo leuk.

8 likes

Hier ook hahaha

1 like

Wat naar zeg. De enige die hier sorry zou moeten zeggen is die ransaap. Voel je vooral niet bezwaard dat je ‘naïef’ gereageerd zou hebben of niet wist hoe je moest antwoorden: de publieke ruimte hoort gewoon vrij te zijn van dit soort ongepaste opmerkingen.
Ik hoop dat ‘ie z’n maandsalaris op een 2-0 overwinning voor Nederland had ingezet.

4 likes

Vind het wel echt sneu voor de mensen die hier zo ontzettend in op kunnen gaan dat hun avond nu zo verschrikkelijk is verpest dat die pleurisvaggetjes er nú af moeten.

16 likes

Waarom zijn ze er eigenlijk uit? Ik dacht dat het goed ging met de poule

1 like

Ze hebben zich teruggetrokken als land

30 likes

Nee

Maar ga je er dan meteen uit? Ze berekenen toch altijd die score? Ik heb er echt geen verstand van hoor maar vroeg het me gewoon af

1 like

Bij deze wedstrijden (1/8e finale) is verliezen naar huis.

Edit kwart finale en halve finale hier na ook

1 like

Ik kijk nu een nieuw seizoen van the Hills en ik weet niet of Brody iets aan zijn gezicht heeft laten doen maar ik vind hem zooooo op zijn ouder (?) Caitlynn Jenner lijken! Was me nooit eerder zo opgevallen.

4 likes

Oh sweet memories, had echt een dikke crush op Brody Jenner destijds

Wie dan? Wat ik las bleek uiteindelijk het Linda Zomerboek ipv meiden zomerboek haha. Maar waarom moet je je daar druk om maken?

@Rozevarken nog uit het vorige topic: ja ik ben om 9.30 vanmorgen geprikt! Kreeg een mooie medische M op m’n formulier ivm flauwvallen dus ik moest wat langer blijven zitten en ik werd extra in de gaten gehouden maar ben overeind gebleven!!
Ik krijg wel eens rode vlekken in m’n nek bij warmte, stress, paniek of whatever. En dat had ik nu schijnbaar ook. Dus die vrouw meteen “wat heb je daar??! :scream: Heb je dat wel vaker??” Ze ging zowat de arts halen want ze dacht aan een allergische reactie :joy:

Het ging de hele dag goed alleen nu een beetje dat kater gevoel wat @Quinoa ook noemde. Heb maar 2 paracetamol genomen net, heb zo’n lamlendig lijf
Hopelijk valt het mee morgen

3 likes