Wat je even kwijt wil #53

Je kunt verdomme ook niet meer rustig als vrouw gewoon ff een peuk roken ofzo. Sta ik echt nog geen 3 minuten buiten Utrecht CS (haat dat station sowieso) komt er meteen alweer zo’n gozer naar me toe. Vraagt eerst om een aansteker, nou prima. En dan begint ie ineens een heel gesprek maar volgens mij had hij een flinke slok teveel op. Voelde me er echt niet prettig bij en hij vroeg hoe ik heet enzo en wou eerst mijn aansteker ook niet teruggeven? Ben maar gewoon weggelopen. Laat me met rust zeg.

2 likes

Pfff wat zijn mannen toch ook een ongelofelijke zwijnhonden. :expressionless: Wat een nare ervaring zeg, hoop dat je een beetje bekomen bent van de schrik!

1 like

Hij is (iig in het laatste seizoen, seizoen 2 van new beginnings) best wel wat afgevallen en dat zie je nogal in z’n gezicht. Hij praat ook de hele tijd uitgebreid over hoe hij niet meer drinkt en nu een volwassen, verstandige/gezonde leefstijl heeft. En misschien heeft ie ook wel iets aan z’n gezicht gedaan maar ik zie dat soort dingen nooit goed.

Ik kan dat ook nooit zien, ik dacht nu mss dat zijn neus puntiger is? Of beetje Botox ofzo. Had gewoon nooit zo duidelijk die gelijkenis gezien, maar hij lijkt echt op haar.

1 like

Ik ben aan het uitgaan??? Ik weet niet eens meer hoe ik moet dansen

33 likes

Niet lezen als je niet tegen insecten kunt

Samenvatting

Ik ben op vakantie en voordat ik naar m’n kamer ging in dit vakantiehuis zag ik beneden op de muur een mini schorpioen zitten. Nu ben ik helemaal over de zeik en voel ik alles kriebelen terwijl dat nergens op slaat. Hij was een centimeter of 5 groot, maar hij had echt zo’n staartje :persevere::weary: Ik hoop echt dat ik het los kan laten en in slaap val

3 likes

ik volgend weekend:

14 likes

Ik lig weer huilend in bed ipv dat ik gewoon slaap op zondagavond laat.
Te veel in mijn hoofd en te weinig energie om het op tr schrijven + ik weet niet waar te beginnen.
Ik haat mezelf echt hierdoor hoor

2 likes

Wat vervelend :cry:. Als je graag je emotie en gedachten kwijt wil maar het opschrijven teveel energie kost, misschien helpt een spraakmemo? Soms vind ik dat makkelijker dan schrijven.

1 like

Dat is wel een goed idee ja, dank je

Ja dit ben ik
Maar iedereen is zo dont worry

1 like

Ik stel het naar bed gaan op zondag altijd uit, omdat ik niet wil dat het maandag word. Pffff.

5 likes

M’n vriend ligt naast me te slapen en schrikt opeens op, inclusief zo’n schrikgeluid. Ik vroeg wat er was, zegt ie ‘ik dacht dat ik moest poepen maar dat was toch niet zo’, draait zich om en slaapt weer
???
Hahaha wtf

60 likes

Even 2 uurtjes gewerkt en €400,- verdien. Rara wat voor werk doe ik?

Summary

Verpleegkundige :sweat_smile: heb mijn declaraties van het afgelopen kwartaal gedaan.

9 likes

Door lang corona jaar niet goed nagedacht over hoe thuis te komen wat later op de avond en nu uit angst voor 6(!) min lopen in het donker naar huis gekozen voor een uberrit van 15 euro. Baal dat ik opeens zo’n schijterd ben maar ook haat aan maatschappij dat je je als vrouw zo kwetsbaar voelt

2 likes

Er was net een man en die liep zichtbaar dronken naar een meisje toe en ging tegen haar praten dus ik en mn vriendin liepen best vijandig naar die man toe zo van hallo doe niet
Maar hij was eigenlijk heel lief dus nu voel ik me schuldig

Nee joh, toont alleen maar aan wat voor soort gedrag we gewend zijn.

3 likes

Ik zie nu pas dat mijn leuke kabouterbeeldje bij de tv ook weg is. Hopelijk weet mijn buurmeisje nog waar ze dat ding heeft gelaten en hopelijk nog heel want hou echt van dat beeldje.

Ja waarom ik het dan nu pas zie? Geen idee haha (en was dit niet weekend ook niet heel nuchter) misschien ging ik er gewoon vanuit dat hij er wel zou staan ofzo. TV staat dichtbij de achterdeur dus sowieso was zij het hehe.

Hopelijk geen RIP roze middelvinger kabouter.

1 like

Ik mis iets

Context?

10 likes

@Fenayi ’s buurmeisje van 4 komt binnenwandelen en dingen jatten

3 likes