Wat je even kwijt wil #53

Hier nog een :raising_hand_woman:

2 likes

Huh?? Hoe krijg je het voor elkaar om je binnen te sluiten in je badkamer?

Anyhow, hoop dat de rest van je dag beter gaat!

1 like

Haha, dit zou ik ook kunnen bedenken (maar uitvoeren niet). Dan krijg ik ineens een goed idee en moet het meteen eigenlijk.

Oef!! Vind het knap dat je deze oplossing hebt bedacht, ik was heel hard gaan huilen denk ik :joy:

1 like

Ik kom er weer eens achter hoe erg hekel ik heb aan logeren. Ik hecht veel te veel waarde aan mijn ochtend en avond routine. Nu ben ik ook al helemaal klaar en vriendin ligt nog te slapen en ik ben wel klaar voor ontbijt, maar voel me een beetje raar om daaraan al te beginnen haha

11 likes

Ik ben gisteren verhuisd en het is zo fijn om weer mijn eigen plekje te hebben :smiling_face_with_three_hearts:

66 likes

Same. Gewoon beginnen aan ontbijt!

Ik lig as we speak nu in de woonkamer op een luchtbed bij vrienden thuis en ik lig hier echt dood te gaan van de honger. Ben ook al sinds 7 uur wakker omdat er twee vieze strontvliegen de hele tijd op mijn armen en gezicht gaan zitten :cry: zo vies ik wil naar huis

3 likes

Ah wat eng maar goed van je!!

Ik heb het ook een keer gehad op mijn kamer, maar kon gelukkig een huisgenootje bellen

1 like

Mijn haar gaat mij waarschijnlijk intens haten en kut doen, maar toch licht bruin er over heen gedaan nu. Eerst een test plukje gedaan omdat ik bang was dat er misschien een gekke kleur uit zou komen, dat was dus niet zo. Spannender dan dit gaat het vandaag ook niet worden. :upside_down_face:

Omg! Wat kut. Waarmee heb je een gat gemaakt?

Ik voel me overreden terwijl ik niet eens gedronken heb :weary: kan echt niks meer hebben

Dus ik vanacht dromen dat ik ergens niet optijd zou komen. En nu ben ik er een half uur te vroeg… waarom ben ik zo.

1 like

Lijkt echt alsof je een bijennest instapt als je daardoor kruipt :honeybee:

3 likes

Kreeg een snapchat van mijn beste vriendin en de moeder van haar vriend is op vakantie dus nu heeft haar vriend zijn was bij haar afgeleverd ??? Dat ze dat nog doet ook 🥲

8 likes

Ik weet nu niet of zij haar vriend moet dumpen of jij haar als vriendin.

4 likes

We hebben een dagje met familie vandaag en gaan vanavond uit eten en de hond mag niet mee en dat vind ik heel erg :sob:

3 likes

Ken je de boeken van Pietje Puk? Daar is een verhaal dat hij ook opgesloten zit in de badkamer en dan kan hij er ook niet uit en heeft geen schone kleding daar liggen, alleen een badhanddoek die nat is. En dan komen buurtbewoners hem uiteindelijk redden. Nou ja anyways dat was echt mijn nachtmerrie vroeger. Als ik alleen ben doe ik ook nooit de badkamers/wc deur op slot voor het geval dat. Vind het echt knap dat je gewoon jezelf er uit hebt weten te krijgen! Strong independent woman😁

3 likes

Dit was ook mijn vrijdag avond en ik vond het juist wel chill eigenlijk!? Er waren echt 10 mensen in de hele sportschool, lekker rustig en ik voel me er heeerlijk over dat ik gesport heb ipv wijn gedronken.

Haha, wij gaan vandaag op bezoek in het nieuwe huis van een vriendin van mij en die wilde ons hondenkind er ook niet bij hebben. :pleading_face: Dus ik snap je.

Ik durf nou dus nooit meer zonder telefoon naar de badkamer (woon alleen) en dat terwijl ik altijd met de deur open douche en mijn deur gewoon werkt. Brein 🥲

7 likes