Wat je even kwijt wil #53

Cotton candy is just sugar with a bigger personality.

10 likes

Ze heeft een chief of staf ? love it already

Elke keer een andere gast

Kim kardashian, saweetie, Nikki glaser en elke aflevering heeft een ander thema, bijpassende outfit, kamer inrichting, intro gefilmd als een film.

Het is echt 10/10

5 likes

Ik wil dit rechtstreeks in mijn aderen geïnjecteerd

5 likes

Welke stekker heb jij goeie ervaringen mee?

Ja ik heb er 3 achter elkaar gebinged en ben currently sliving my life op een alternatieve Paris planeet waar alles fantastisch is.

Ze is zo moeiteloos iconisch

2 likes

Roxasect werkt hier goed. De echte shit koop je in Frankrijk of Spanje.

Serieus?

4 likes

Ben ik me van bewust, ik bedoel meer: gebruik je hier echt kostbare diskruimte voor?

16 likes

Ik heb sinds tijden weer eens vitamin water maar dat is dus zonder suiker geworden en dat proef je wel :sob:. Of nouja, eigenlijk proef je dat niet want er zit bijna geen smaak meer aan

Thnx!!! Ja ik haalde altijd die lekkere tabletten in Griekenland maar die zijn nu op :sob:

1 like

Het ging toch over stekkers tegen muggen? Wat voor tabletten bedoel jij? Ik ben geïntrigeerd door het woord lekker erbij.

1 like

Haha ja, wij hebben een muggenstekker waar je dan van die lekker giftige tabletten in stopt, maar die tabletten worden inmiddels niet meer in de eu verkocht (:-1:)

3 likes

Ik heb ook een stekker gewoon van Kruitvat voor 5 euro en hij werkt top! Wel jammer dat ze geen navulling verkopen en je elke keer zo’n stekker weg moet gooien.

:sob::sob:

3 likes

Roxasect en die van 36 dagen met 1 flesje dan

2 likes

Die stekkers voor muggen werden bij mij echt heeeel warm en lekten 🥲

Ik ben vandaag ook druk bezig en zit ergens op nr. 80.
Ik ben benieuwd of het mij dit jaar nog gaat lukken iets te vinden.

Zit je dan nu opgescheept met zo’n vieze zoetstof smaak? Echt balen hè dat zoveel aangepast is want de cola van de Aldi vond ik altijd top, maar die smaakt ook raar de laatste tijd

Dat vond ik wel meevallen! Eerder gewoon naar te flauwe siroop

@vitaminwater sorry :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes