Wat je even kwijt wil #53

Wel die van Fudge, die van Fanola nog niet en zal ik eens gaan opzoeken. Dank!

Collega’s? Hebben je buren kinderen die wel eens op bezoek komen? Briefje ophangen bij de supermarkt?

Ik gebruik zelf die van Eleven en vind die beter dan Fudge. Die laatste moesten altijd wel 5 tot 10 minuten in laten trekken, bij eleven is dat echt niet nodig! Dus mocht je een sterke willen, zou ik je die aanraden

1 like

Kinderen ken ik niet, alleen de buren/buurman aan 1 kant, maar dat zijn pubers. :rofl: Heb vooral 55+ collega’s en niet echt een goede band. Je schijnt ook via Zoofy een klus te kunnen plaatsen, maar ben daar altijd wat huiverig voor (net als via fb/de supermarkt enzo) :thinking:

Ik heb een parfum op mijn hand (eigenlijk een mix van 20 parfums) en mijn hand ruikt zo lekker, heb bijna de neiging om mijn hand niet te wassen en morgen aan collega’s te vragen welke parfum(s) het zijn maar iel, dat kan echt niet.

2 likes

Hmm ja, zou ik ook hebben! Maar als je het graag wil dan misschien toch maar eens proberen.

1 like

Zoofy is heel fijn. Misschien wat klusjes “verzamelen” en dan via Zoofy eentje uitkiezen die veel goeie recensies heeft etc en even bellen van tevoren?

1 like

Hoe bedoel je dat verzamelen? Dat er meer klusjes gedaan kunnen worden?

1 like

Ja precies. Ik weet namelijk niet of iemand van Zoofy ook alleen voor een kast dragen komt (of las ik het verkeerd?) en als je paar dingen hebt die bij wijze van half uurtje duren, kun je dat aangeven. Maar misschien komt de klusjesman ook daarvoor wel

1 like

Nou ja, ik heb echt alleen de kast sjouwen inderdaad :joy: Of hij/zij moet de nieuwe deuren er ook in willen zetten…

De app vond ik ook heel gebruiksvriendelijk. Je kunt makkelijk nagaan wat iemand wel/niet doet en vlg mij ook van tevoren chatten/mailen, kun je het navragen. En dus ook reviews van eerdere klussen

Ik had eens een student die (met zijn vriendin) mijn Pax kasten in elkaar kwam zetten. Had last van mijn rug (en geen zin meer om het zelf te doen na grote verbouwing). En een andere iemand voor elektra dingen. En een aantal offertes opgevraagd destijds voor verven. Kwamen ze ook kijken etc maar uiteindelijk via iemand anders laten doen

1 like

O dat klinkt wel goed! Hij zit al in elkaar en staat ook niet in de weg verder in de schuur, maar ik wil gewoon een nette kastenwand in plaats van een boekenkast met schoenen, een kringloopkastje en 2 Pax-kasten haha.

1 like

Ik wil morgen naar westfield mall, maar ga de eerste seconde dat ik daar binnenstap direct spijt krijgen denk ik :sob:

2 likes

Hoop niet dat het je nieuwe buren zijn?

3 likes

Waarom ben ik overdag niet voor uit te branden en nu 03:07 helemaal wakker?

3 likes

Hier nog een :raising_hand_woman:

2 likes

Ik heb mezelf net binnengesloten in mn badkamer en heb een gat in mijn deur moeten maken om uit te kunnen kruipen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: En hoe is jullie zaterdagochtend?

47 likes

Huh?? Hoe krijg je het voor elkaar om je binnen te sluiten in je badkamer?

Anyhow, hoop dat de rest van je dag beter gaat!

1 like

Haha, dit zou ik ook kunnen bedenken (maar uitvoeren niet). Dan krijg ik ineens een goed idee en moet het meteen eigenlijk.

Er zat geen deurbeslag in :sob: Oude beslag was los gaan zitten en dat probeerde ik vorige week te vervangen maar het lukte niet dus dat wilde ik volgende week opnieuw gaan proberen, en die deur klemt normaal heel erg dus ik douchete al sinds het eerder los was gaan zitten gewoon met de deur op een kier. Nu zwaaide hij opeens achter me dicht :sob:

Ik hoef iig niet meer te kloten met die deurklinken want moet nu een hele nieuwe deur :slightly_smiling_face::+1:

13 likes