Wat je even kwijt wil #53

Ik heb mezelf net binnengesloten in mn badkamer en heb een gat in mijn deur moeten maken om uit te kunnen kruipen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: En hoe is jullie zaterdagochtend?

47 likes

Huh?? Hoe krijg je het voor elkaar om je binnen te sluiten in je badkamer?

Anyhow, hoop dat de rest van je dag beter gaat!

1 like

Haha, dit zou ik ook kunnen bedenken (maar uitvoeren niet). Dan krijg ik ineens een goed idee en moet het meteen eigenlijk.

Er zat geen deurbeslag in :sob: Oude beslag was los gaan zitten en dat probeerde ik vorige week te vervangen maar het lukte niet dus dat wilde ik volgende week opnieuw gaan proberen, en die deur klemt normaal heel erg dus ik douchete al sinds het eerder los was gaan zitten gewoon met de deur op een kier. Nu zwaaide hij opeens achter me dicht :sob:

Ik hoef iig niet meer te kloten met die deurklinken want moet nu een hele nieuwe deur :slightly_smiling_face::+1:

13 likes

Oef!! Vind het knap dat je deze oplossing hebt bedacht, ik was heel hard gaan huilen denk ik :joy:

1 like

Ik kom er weer eens achter hoe erg hekel ik heb aan logeren. Ik hecht veel te veel waarde aan mijn ochtend en avond routine. Nu ben ik ook al helemaal klaar en vriendin ligt nog te slapen en ik ben wel klaar voor ontbijt, maar voel me een beetje raar om daaraan al te beginnen haha

11 likes

Ik ben gisteren verhuisd en het is zo fijn om weer mijn eigen plekje te hebben :smiling_face_with_three_hearts:

66 likes

Same. Gewoon beginnen aan ontbijt!

Ik lig as we speak nu in de woonkamer op een luchtbed bij vrienden thuis en ik lig hier echt dood te gaan van de honger. Ben ook al sinds 7 uur wakker omdat er twee vieze strontvliegen de hele tijd op mijn armen en gezicht gaan zitten :cry: zo vies ik wil naar huis

3 likes

Ah wat eng maar goed van je!!

Ik heb het ook een keer gehad op mijn kamer, maar kon gelukkig een huisgenootje bellen

1 like

Mijn haar gaat mij waarschijnlijk intens haten en kut doen, maar toch licht bruin er over heen gedaan nu. Eerst een test plukje gedaan omdat ik bang was dat er misschien een gekke kleur uit zou komen, dat was dus niet zo. Spannender dan dit gaat het vandaag ook niet worden. :upside_down_face:

Omg! Wat kut. Waarmee heb je een gat gemaakt?

Ik voel me overreden terwijl ik niet eens gedronken heb :weary: kan echt niks meer hebben

Dus ik vanacht dromen dat ik ergens niet optijd zou komen. En nu ben ik er een half uur te vroeg… waarom ben ik zo.

1 like

Lijkt echt alsof je een bijennest instapt als je daardoor kruipt :honeybee:

3 likes

Kreeg een snapchat van mijn beste vriendin en de moeder van haar vriend is op vakantie dus nu heeft haar vriend zijn was bij haar afgeleverd ??? Dat ze dat nog doet ook 🥲

8 likes

Haha ja ik stond ook op dat punt toen een kledinghanger in het deurklinkgat niets uithaalde (duh) en de deur geen krimp gaf toen ik er met mijn volle gewicht tegenaan beukte. Maar @Stofdoek gelukkig zat er zo’n ventilatiestrook aan de onderkant van de deur en dat kreeg ik er heel makkelijk uit, en toen heb ik het “hout” er omheen nat gemaakt zodat ik er een scheur in kon maken en eruit kon beuken.
Maar tussen het beuken en het zien van die strook was het bijna randje “ik kom hier nooit meer uit en wordt pas over drie dagen gevonden” full blown panic attack :joy:

33 likes

Wow wat goed dat je aan zo’n inventieve oplossing dacht terwijl je al bijna in die modus zat! Echt knap :open_mouth:

1 like

Ik weet nu niet of zij haar vriend moet dumpen of jij haar als vriendin.

4 likes

We hebben een dagje met familie vandaag en gaan vanavond uit eten en de hond mag niet mee en dat vind ik heel erg :sob:

3 likes

Ken je de boeken van Pietje Puk? Daar is een verhaal dat hij ook opgesloten zit in de badkamer en dan kan hij er ook niet uit en heeft geen schone kleding daar liggen, alleen een badhanddoek die nat is. En dan komen buurtbewoners hem uiteindelijk redden. Nou ja anyways dat was echt mijn nachtmerrie vroeger. Als ik alleen ben doe ik ook nooit de badkamers/wc deur op slot voor het geval dat. Vind het echt knap dat je gewoon jezelf er uit hebt weten te krijgen! Strong independent woman😁

3 likes