Oewh gaaf!
Post in wayrwt Please
Lief dankjewel Ze is zo goed met krullend haar.
Je mag blij zijn dat je rijbewijs niet is ingevorderd
Ik ken meerdere mensen die in een vergelijkbare situatie een buitenlandse student in huis hebben gehaald. Ligt natuurlijk aan waar je woont, maar die worden vaak enorm afgezet of opgelicht. Van wat ik heb gehoord waren ze of druk met hun studie of in Europa aan het rondreizen, waardoor het helemaal niet zo intensief was. Volgens mij zat er ook qua huurrechten een voordeel aan. Was wel allemaal via-via geloof ik (en pre-corona bedenk ik nu.)
Bah alles gaat zo super goed in mijn leven en sta daar ook elke dag bij stil, ben daar heel blij mee en ben trots op wat ik allemaal bereikt heb tot nu toe.
Maar dan toch kan mijn hele goede dag en humeur weer worden overschaduwd doordat ik mezelf te zwaar vind, dat bij mij niet mooi vind, daardoor ik niet lekker in mijn vel zit. En in plaats van dan daar actief iets aan te doen door bijvoorbeeld meer te gaan bewegen of gezonder te gaan eten troost ik mezelf juist met ongezond eten. Of ik word wanhopig als ik denk aan hoe lang ik gezond bezig moet zijn voor ik eindelijk het resultaat bereik dat ik wil bereiken.
Sorry voor deze negatieve klaagpost, ik vind het ook allemaal maar stom van mezelf. Omdat ik ook juist van mening ben dat je maar 1 keer leeft dus ook gewoon lekker moet genieten en het zonde is om hierdoor je humeur zo te laten beĂŻnvloeden. Maar het is wel even zo
Ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan de Heksenwaag in Oudewater. Wilde ik al een Sheen sinds ik als 10/12 jarige het boek âStad in de stormâ van Thea Beckmann had gelezen. Heel klein museum met de waag waarop je je dan kan laten wegen. Ik liet mijn man voorgaan want ze benoemen dus gewoon je gewicht (met wat marge) door de hele ruimte heen! Zo van: X weegt zoveel kilo en is dus verklaard geen heks te zijn. Ik durfde daarna direct niet meer en wist niet hoe snel weg te komen.
Vond het zo leuk om daar een keer te zijn en dan zoiets. Gelukkig heb ik dit niet als 10 jarige Swelgje gehad, ik had dan niet durven weigeren.
Wat bedoel je met huurrechten, buitenlandse studenten hebben toch gewoon dezelfde huurrechten als Nederlanders?
Heb inderdaad aan een uitwisselingsstudent gedacht, omdat die dan gegarandeerd na een semester weer weg is. Alleen dan denk ik terug aan hoe ik zelf was toen ik op uitwisseling wasâŠ
Misschien is huurrechten niet de goede term, maar het had iets te maken met die kortere termijn voor bijv. een semester inderdaad. Volgens mij zat daar een voordeel aan ten opzichte van een jaar. Het klinkt altijd zo lullig (ik huur zelf ook dus ben maar wat blij met huurrechten), maar je wil natuurlijk niet in de problemen komen doordat iemand niet wil vertrekken.
Edit: onder de 9 maanden geldt in het geval van een hospita-constructie geen huurbescherming, maar alleen een opzegtermijn van 3 maanden als verhuurder.
Ik wilde daar vroeger altijd graag naartoe want ik had een fascinatie voor hekserij. Hoewel Oudewater best dichtbij is, waren we er nooit naartoe gegaan tot twee jaar geleden en ik vond het allemaal erg tegenvallen. Romantiseren van een heksenwaag, het kan.
Waarom kom ik zoveel apparte fotos bij de shein reviews tegen. Nu bij een topje iemand die een hele thuis fotoshoot heeft gehouden met slechte clown sminkâŠ
Vroeger was het 1,5 uur rijden vanuit mijn ouders maar geen idee waarom we dat toch niet deden. Gingen best vaak naar musea enzo.
En nu: we hebben het motto (ooit ergens gelezen): âeen uitje valt nooit tegenâ. Dus dat was ook helemaal van toepassing zeg maar
Mijn oudtante is meervoudig gehandicapt en bij haar geboorte werd gezegd dat ze hooguit 9 jaar zou worden. Vandaag heeft ze met haar broers en zussen haar 65ste verjaardag gevierd . Ze heeft geen flauw benul dat het haar verjaardag is maar je ziet haar zo hard genieten op de fotoâs.
Heel veel succes! Wees vooral heel lief voor jezelf en alles wordt weer even opnieuw uitvinden.
Mân halve instagram staat echt vol met festivallende mensen vandaag, nu voel ik me al helemaal een vriendloze nietsnut dit weekend
Mijn moeder en broer hebben ook beiden een keer hetzelfde gehad in Duitsland. Dikke boete en maand Duitsland niet in met de auto. Youâre not alone
Wow dit vind ik echt niet oké? Dat dat verplicht wordt?
Mooi! Je lijkt op Lilly Allen
Ik heb truffelmayo ontdekt.
Welkom in de goodlife