Uhg ik heb een fles rose gekocht maar het is niet te drinken
Heb de laatste dagen zulke droge handen. bah bah.
Volgens mij is tas echt iets Belgisch en zeggen ze in Limburg (weliswaar nog steeds onverstaanbaar) gewoon kopje. Misschien kwam hij uit Belgisch Limburg? Wat zei hij toen ie ook een burger kreeg haha
Nee in Limburg zeggen ze ook vaak tas. Maar als Limburger ben je ook een halve gare klapzool wanneer je buiten Limburg niet gewoon kopje zegt.
ik hoor dit legit voor het eerst. Een tas koffieā¦
Jullie blijven me verbazenā¦
Nee hoor grapje, laf Limburg
Echt?
Hebben jullie nooit Duits gehad op school dan? En anders uit context
Ja, ik heb Duits gehad. Nee, in het Nederlands nooit gehoord. Tas als kopje in het Nederlands is volgens mij geen standaardtaal.
Maar als iemand zegt āeen tas koffieā dan zijn de opties toch überhaupt beperkt van goh wat kan dat zijn
En dan denk je Ah in het Duits is het tasse, misschien een link?
Of misschien ligt dit aan mij
" Wat bedoel je" zou ook een vraag kunnen zijn. Ik kan ook een tas vol scheppen met koffie om weer lekker bijdehand te zijn.
Ok weird flex
Haha zit op een terras en een vrouw zegt tegen haar date/vriend iets toen wat motorrijders langs kwamen āhaha kijk die vrouw reed motor en de man zat achterop, zo grappig vind ik datā.
Nouu hilaaarisch.
Ja, dit ook.
Maar wat is de beste manier waarop iemand ooit macchiato heeft uitgesproken?
Love t als mensen daar creatief mee zijn
Haha mijn broer zit bij Oranjezomer. Ben samen aan het kijken met mijn neefje (het is zijn vader), dus nu iedere keer als we hem zien dan gaan we: ja daar jajajaaa
Ik heb iemand een keer lette metjetjato horen zeggen
Ik kreeg een error dus ik zit hier hardop MATS JATS JO.
Nog beter als mensen je gaan verbeteren, tuurlijk Gerda, ik werk hier al een paar jaar en heb een diploma voor koffie zetten, maar please tell me hoe ik macchiato eigenlijk zou moeten uitspreken
Ik kan wel Macchiato netjes zeggen, maar ik kan dus Grazie niet uitspreken zonder als Brad Pitt in Inglorious Bastards te klinken.
Ik kan het gewoon niet natuurlijk zeggen, ik weet hoe het hoort maar ik kan het gewoon echt niet. Zo frustrerend
(Ik zeg btw nooit Grazie in Nederland als ik in een Italiaans restaurant ben ofzo van kijk mij cultureel zijn, dat dat ff duidelijk is)